Bi bakın bakayım eğlencelik soru 🥳
Kovayı kimse sevmezse ben severim 🥺

Bi bakın bakayım eğlencelik soru 🥳
Kovayı kimse sevmezse ben severim 🥺

Kova yine şaşırtmıyor çok doğru 😄
allah razı olsun o 1 kişiden, bunu yazan ikizler burcu arkadaşa kimsenin onları sevmediğini hatta nefret ettiklerini, dışarda ikizler kelimesini duyunca bile tüylerin diken diken olduğunu anlatsın
Cevap
36Cevap
Kimse sevmiyor.
Beni sevmeyen ölüyor demiştim ilk 500 bunu ciddiye almış olmalı gerçi çok sevilesiyim ama şimdi şımarmak istemiyorum 😂😂
Ego bastı buraları
Hayır oldukça mütevazı bi şekilde cevapladım 500 sevenime rağmen 😂😂
Başaklar sevilir bu bir gerçek 😂🤪 @Üyeadıalmadım
@ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ sevmeyenin net kalbi yoktur 😂😂
Hee 😂
Gerçekleri yüzümüze vurmasaydin iyiydi kova😂😂
Ben severim demiştim ama 😄
Ben 2 çıkmış onlar da valide hanım ile peder bey vayy be 😅
Yeter 😄
Oldu olacak sana fazla bile de 😅
Ahahss gerçek sevgi olduğu için diyorum ben sahtesine gerek yok 😄
Doğru dersin bee 😅
Mühim olan benim kimi seviyor olmam... Yay 🏹 💜 Aksi halde umrumda bile değil.
Aheyy
İşte bakın görüyorsunuz anlatamaya gerek yok 😂
Aslanla uğraşmayı bırakırsınız artık 😄
burçlara bağlasam işi ilk sırayı bende ikizler alır … birde kişilik meselesi önemli bunun burçlarla alakası yok..
100 kişi kskkss kovayı ben severim kimse sevmesin 😂
100ü bana ver 😂
Kovayı ben aldım kii 😄
Kovam da kovam canım kovam 😄
Acitasyon yapmayın yaa sjsjsjsj
Kovayı herkes aşık ama söylemeye cesaret bulamazlar. Korkmayın mk biz çok tatlı ve seksi kişilikleriz.
100 kişi seviyormuş. İki sıfırı atalım bence.
TL mi bu ayol djdndjdj
@MrThickDick Evet bazı insanlar türk lirası gibi ucuz olduğu için öyle dedim. 😬
Kova zırt pırt sevilmez doğru, alıcısı çok olana gider herkes.
Terazi.. 2 kişi.. :)
Allah razı olsun onlardan.
Boğayi seven 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Akrep garı... Bul beni 😝
Beni 1 kişi seviyomuş ben de onu 😂😂
Gerçek aşk 😄
Bir Boğaya da bu yakışırdı 😎
@AsabiÖküz boğa avına mı çıktın ajskdkflflglglg
@AsabiÖküz bir de 34 beden kemik torbası seviyorsun yani ajsjdkdldlflg
Önümüzdeki maçlara bakacağız artikin
2 kişi seviyormuş o bile çok.😄
Kafii 😄
Az olsun öz olsun tabi.😄
Biri ben ajsjdkdkflcllflglg
@__hillsMooNn__ biri sen biri de orti allah razı olsun.😄😄
Bahsi geçmesin diğer şahsın aman benden ırak ajdkfkflflgögögçgç
@__hillsMooNn__ senden ırak cehenneme direk olasıca.😄😄
Ben olsaydım öteki de pü
Senin itiraf etmeni bekledim, seviyor musun beni.😄
Beenn demeye hazırlanırken orti dediğini gördüm 😭
Taam ortiyi eledim o zaten sevmez gıcık olır bana.😄
Ortin beni engellicek 😄
Yok kız daha neler. 😄
Engellemesi hayrına olur oysa ajsjdkdlflflgçgçhçhşhşbç
Biri benim de diğeri kim orti 😂😂
O 2 kişi hemen ortaya çıksın
İkizler 😄
Şimdi burcuma bakarsak 100 yükselen 2 ay burcum 500 yani toplamda 602 kişi 😂😂😂✌🏼 Sevecen olunca öyle oluyor demekki 🤣
Bir kişi olduğuna eminmiymiş ben kimseyi göremiyorum da 😂
1 nedir yahu 😅
o 1 acaba annem mi çocuğum mu kocam mı 😂
Beni seven 100 kisi beni unutsun kovaya gidiyorum ben
O 8 kişi iyi düşünsün🤭
Sümsüğü yemesinler
Adam gibi sevdikten sonra sayının pek de önemi yok diyen 1 boğa.
500 mü hadiii canım paralel evrene geçiş yaptık sanırım sevmesin kimse kalsınn
Wawwww 100 fakat ben bir kişiye aşığım💓
Haydaa kovayı niye kimse sevmiyor demiş ki😄
1 kişi mi :(( o da ben oluyorum sanırım kendi kendimi seviyorsam
Tanısam bende severim sizi🙂
İkizler burcu olarak tüm sevenlerime teşekkür ederim😂
500 mu 😂😂gizliden bilmedigimiz görmedigimiz kişiler
Yalan ben kovayım sevenimiz çok şükür
Listeyi hazırlayan kovaları kıskanmış
Binlerce mi 🤔🤔
Hayranın çokmuş ellam
Yanlışlık var 🤪🤣🤣
Başak ile aslan yer değiştirmiş
Bizi mi çok sevselermiş
Belki de ikizlerele karışmıştır 😄
18 mi bundan benim de haberim olsa çok güzel olurdu
Burçlara inanmıyorum diye boşuna konuşmuyorum 😂
İkizler binlerce demiş djendjd. Terazi ise 2 o da İkizler 🤓🤞. Bir terazi olarak yaşasın terazi ve İkizler uyumu.
5 yazıyor parmaklarım galiba
Allah'ın hakkı 3 demişler 😬😀
Yay tam bir sevgi pıtırcıgı tam bir hümanist
Ben sevenler 3'den fazladır bence.
ocak 23 tüm dostlarım sever
İki kisiymis 😂
Başak 500 😍😍😂
Boğa bir kişi oda eşim tabii ki...
8 kişiymiş nerde onlar hemen gelsin
1 kişi o da kendim. d
1 kişiymiş oda annemdir kesin
Yiaa
500😂yok artık aman eksik olsun. Bir kişinin sevgisi yeter bana fazlasında gözüm yok.
ne iki kişicikmi aşk olsun ya
Kova.
Ben severim kovaları
500 kişi nerdeyse çıksın ortaya..
Hay şansıma 1 nedir la. n
1. ❤
Binlerce sevenim mi varmış wow 😄
Oğlak go kıskanıyorlar
boğa 1 dir
ya da hiçtir..
5 kişiymiş eh yani herhalde bilemiyorum
1 o da kendim zaten
Kim söyledi bu yalanı?
En azından sevinimiz az da olsa varmış 😂
100 diyor ben niye göremiyorum bunu!
sende seversen 1 olucaz
100 müü 😂
Az bile 😄
🙈🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?