Burcunuza göre Kasım tutulmasından nasıl etkileniyormuşsunuz bir bakınsanıza 🥳
"Bugün biraz geleceğim ile ilgili düşündüm de galiba ben gelemiycem" 😄

Burcunuza göre Kasım tutulmasından nasıl etkileniyormuşsunuz bir bakınsanıza 🥳
"Bugün biraz geleceğim ile ilgili düşündüm de galiba ben gelemiycem" 😄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Etkilenmedim. böyle şeylere inanmıyorum.
Krizleri fırsatlara ceviriyormusum diye bir sevindim ama baktim ki yine garibanin yüzü gülmüyür 😂
Ahshsd yine mükemmelsin
🙊utandım bir miktar
Kasım tutulması nedir bilmiyorum ama ben gelmiyorum
😁
Kanlı ay tutulması oldu bugün hala devam ediyor etkisi
Valla kanlısını canlısını bilmem. Ben gelmiyom
🤪
Ben de gelmiyorum zaten napacaklarsa yapsınlar 😄
Mesele yok o zaman
Aynı kanaatteyim
Boga yükselen akrep ay burcum aslan gelmiycem kesin.
Ahahshdff 😄
Küllerinden tekrar var olanlarda Kasım ayındaymışım. İnşaAllah sağlıkla yeniden..🤲😌
İnşallah hadi 😌
🤲😘
boğalar gelecek kaygısı vs vs yüzümüze gülecekmişler filan
inan umurumda değil kandırıyorlar:D
Neyseki Kasım'da fırsatları krize dönüştürüyormuşuz. Senenin 12 ayı krize dönüştürmüyormuşuz veya krizlere girmiyormuşuz.
Yengeç burcuyum ama pek bişey yapasım yok sadece uyuyasım var..
"Küllerinden Tekrar Var Olanlar🔥"
"Hakikaten gelemeyeceğim diyenlerdenim..😉😅
Ben gelemeyeceğim galiba 34 bedenli küçük memeli garıya dedim
Kriz bana girmiş hâlâ sorduğunuz şeye bak asdjdk
Geleceğim için düşünüp gelemiyormuşum :d
Aa sen de aslan 😄
Herhalde sen de aslan :D
Evett 🥳
🦁
Fırsatları krize çeviriyor muşum🤔
Klasik koç
Sen de klasik ne istediğini bilmeyenlerden😂😂 geleceğe gelmeyeceğim demek ne demek yahu 😂😂
Geleceği belirsiz o yüzden gelmemeyi seçmiş 😄 bence mantıklı
Bak şimdi sen böyle açıklama yapınca çok mantıklı geldi, hatta bu benim hayat felsefem😂 beni de bu gruba alır mısın rica etsem, koç olmaktan bıktım 😂😂
Bir koçu kendi tarafıma alabilmek benim için zevktir 😄 aslan yapalım seni de
Bak sevdim bunu😂😂 Artık koç gibi inat etmek yerine aslan gibi kükreyeceğim😂
Üff egolu 😄
Estağfurullah bir uberin karşısında nasıl egolu olabilirim 😂😂
Aslan burcu değil misiniz hepiniz egolusunuz işte 😄
Burcun özelliği miydi o😂😂 olsun aslanlara ego yakışır😂😂
Hep bana mı dicekler bulmuşken ben de sana satayım dedim 😄
Elinden geleni ardına koyma😂😂
Uyukldım durdum ben ne tutulması
Ağırlık bastı demek sana
Ya varya üşüyorum ağırlıktan öte elim ayağım buz gibi sabahtan beri
Hasta olma da havalar da soğudu zaten
Olacagim kesin sürekli dışarı ile ev arası mekikteyim dinlenemiyorum bi ya
Otur desem oturmazsin bisey diyemicem 😄 dikkat et kendine 😘
😘😘 valla oturmam
Fırsatları krize çeviriyormuşum.😄
Ahahsd ona da çok güldüm 😄
Burçlara inanmıyorum ki bunlar hurafe
Kasımda belim çok fazla tutuluyor.
Krizi krize çeviriyormuşum 🙄
krizdeyim dogru
Beni 3 kere atıp 2 kere tutmuş gibi
Oğlak fenaaaa
Gayet doru
Koç Burcu 🌞