Bu yay burçlarının sınırsız iyi niyeti ve her şeyi iyiye yormaya çalışması insanı delirtir bence ya.
Bütün Yay burçları böyle mi?
Bu yay burçlarının sınırsız iyi niyeti ve her şeyi iyiye yormaya çalışması insanı delirtir bence ya.
Bütün Yay burçları böyle mi?
yay burcuna özgüdür 😀 herkes bu bardağın yarısı boş derken ben ise en azından yarısı dolu derim öyle bir saflık 😂
Cevap
7Cevap
İyimserlik olabilir
Evet hepimiz orgutlu ve boyleyiz 🤣🤣
Hayatinizda bir yay varsa dunya daha guzel bir yer olur
Bilmiyorum. İyimser olduğum doğru ama başkaları yanımdayken öyleyim. Yalnızken daha zor oluyor ama yine de her şeyi iyiye yormayı başarabilirim sanırım 😁
Yay burcu değilim ama o huy bende de bolca var...
Bende öyleyim
Ben öyle değilim şahsen her ihtimali düşünürüm ama iyiye yormam
Polyannaya has bir özellik diyebiliriz.
Yay burcuyum fakat öyle değilim şüphe tek gerçektir 😂
Evet hepsi böyle ahahjsj
Sanmıyorum
bende yay burcuyum, ama bende karamsarlıkta var
Sanırım öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?