Doğum haritası neden bu kadar abartılıyor?

Burçlara inanmam ama internette tanıştığım birisi, "Bana doğum haritanı versene bi' bakayım." dedi ama en yakın arkadaşım, ki kendisi aşırı burçlara inanan birisi, "Sakın verme, bu çok tehlikeli." dedi. Arkadaşıma diyorum nesi tehlikeli diye, senin hakkında her şeyi öğrenir vs diyor hayır yani böyle şeyler gerçek değil ki. Orada benim hakkımda hiçbir şey yazmıyor. Haksız mıyım? Peki sizce doğum haritası niye bu kadar abartılıyor?

Doğum haritası neden bu kadar abartılıyor?
Cevapla