Eski sevgilim için her hafta 150 TL'ye tarot baktırıyorum. Sizce param boşa mı gidiyor?

Eski sevgilim için her hafta 150 TLye tarot baktırıyorum. Sizce param boşa mı gidiyor?
2 ay oldu biz ayrılalı, tarotçu abla sürekli geri dönecek diyor ama tık yok. Boşa mı gidiyor param?
Eski sevgilim için her hafta 150 TL'ye tarot baktırıyorum. Sizce param boşa mı gidiyor?
Cevapla