Güncellemeler
+1 yıl
Oğlak ile yengeç Başak olduğunu düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Gıncel
Herkes kendi burcunu yazacak simdi fhsj
Kişinin kendine ettiğini kimse yapamaz bence
Cevap
3Cevap
Kesinlikle yengeç, en depresif karamsar burcuz😅. Alıngan kirilganiz da ayrıca. Böyle olunca içimizde kendi kendimizi yeriz😅
Aslan çünkü çok mükemmelliyetci bir yapısı var ve bu yüzden de her şeyin daha iyisi olsun diye kendilerini yiyip bitiriyorlar bu da onları mutsuz ediyo kendimden biliyorum
Boğa
Biz akrepler 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?