Dün gece rüyamda dışarıdan yemek siparişi veriyorum, siparişi küçücük cüceden de küçük bir adam getiriyor. Ana yemeğin poşetini veriyor, mezelerin poşetini bahşiş almadan vermem diyor. Oğlum sen hasta mısın böyle bir prosedür mü var yemek parasına her şey dahil diyorum. Daha da uzatıp benimle laf dalaşına girince tekmeyi bi koyuyorum 20 metre ileriye fırlatıyorum. Millet rüyasında bulutların üzerinde gezer, ne bileyim kadınlar hamamına falan gider benim rüyaya bak, cüce kurye tekmeledim.
hayır. Kısa kısa rüyalar görüyorum ortam değişiyor çabuk, her şey karmakarışık oluyor. Başka insanlarda rüyalar nasıl bir hikaye gibi oluyor anlamıyorum