Yol gösterici olur umarım benim şahsi fikrim koç, oğlak, yay ve Terazi erkeklerinden uzak durulmalı. Koç erkeği maymun iştahlı, oğlak erkeği granit mermer bloktan bir yapı insan bile değil buz gibi soğuk bir yapı, yay ise eleştiri dozunu çok kaçıran ve bazen saplantılı olma konusunda çekilmez olan bir burç. Terazi temsil ettiği denge sembolü ile hiç mi hiç alakası olmayan bir burç aman diyim.
Benim ne yaram olacak olsa olsa senin olur sana yara acarlar beyin fukarasi seni
Soran
+1 yıl
Beyin fukarası diyene bak sana yorum yaz diye çağıran olmadı defol git başka yerde havla burada sana kemik yok sana güzel yara açmışlar ama iyi olmuş sana kuduz saçma ortalığa
Sadece burçlardan gelen bir iki özelliğini alır ama bu değildir ki o kötü bir kişi kötü birr ilişki oluyor herkesin çevresi büyüdüğü yer ve ailesine göre de karakteri sekilleniyor
Valla dürüst olayım mesela oğlak olup da iyi olan bir insan tanımadım. Ukala kibirli egolu soğuk ne yaparsan yap yaramaz beğendiremezsin. Ön yargıysa bu evet benim ki öyle ama bunu kıracak tek bir arkadaşım olmadı, bunun dışında yazdıklarınıza tamamen katılıyorum
İşte çevrende denk geldiklerinde kötü çıkınca on yargı oluşmuş ister istemez bu normal ama çok da ön yargı koyma tanımaya calis şans ver temkinli bir şekilde ondan sonrasina bakarsin
Bilmiyorum valla belki de benim yaptığım kötü bir şey karşımdaki belki iyi biri ama işte ön yargı ile bakıyorum bu eskiden tanıdığım arkadaşlar yüzünden. Yorumun ve iyi üslubun için teşekkür ederim çok saçma yorumlar yazan oldu böyle kibarca yazan insanlar çok az kalıyor arasında. İyi geceler
Valla bir çok yay kadını ile tanıştım hayatımda ilk defa bu kadar uzun süre konuştuk ama bak cidden söylüyorum, ben hayatımda bu kadar yalan söyleyen bir kız görmedim alatsam baya uzun sürer o yüzden aman abi yay kadını benden uzak olsun
Çok kötü ya onca zaman konuşmak büyük bir emek ama daha da kötüsü o kandırılma hissi yalan ile küçük düşmek resmen insanın zekasına da hakaret bir şey bu. Ben de bu ihaleye oğlak erkeği benden uzak olsun diye katılıyorum çile çekmek isteyen buyursun diye de ekliyorum.
Öyle valla Allah onları bizden uzak tutsun, böyle bir dua da edilmez ama cidden hayatımda gördüğüm en iyi yalancı olabilir ya, var ya kendimi o kadar bağladım ki o kıza hoşlanmıştım bayada ama yalanlarını biliyordum işte kızda öyle bi şeytan tüyü vardıki kim görse bağlanır çekiyor kendine, neyse ki 5 aydır konuşmuyoruz en son bi yazdım buna uzun uzun ve sonunda senin hayatın yalanla dolanla dolu dedim gittim
Yalanla yaşanmaz her an insanın aklında bi acaba kalır acaba bu bana doğru mu söylüyor yalan mı der durur insan. Şeytan tüyü vs hikaye insan iç rahatlığı ile kafasını yastığa koyamadıktan sonra ne kadar güzel ne kadar hoş olursa olsun ne anlamı var ki? Bence en doğru olanı yapmışsın. Bu senin maruz kaldığın bir zehirdi aklından kalbinden çıkarıp atıyorsun arınıyorsun boş ver gitsin. Hayatta iyi dürüst insana egolu olmayan değer bilen insana denk gelirsin umarım.
Umarım ya ben zaten büyük bir tecrübe kazandım bu kızı tanımakla, bir de bende sevdiğim hoşlandığım birini ilgiye boğuyorum böylede bi huyum var sevmiyorum ama atıcam bunu bu böyledir ama bir insan fazla ilgi görünce g*tü kalkıyor ben kendime göre yorumluyorum bu durumu o yüzden karşı cinse fazla ilgi göstermemek gerekiyor bence
Aynı afedersin bktan huy bende de mevcut. Sevince birini hep ilgiye sevgiye boğuyorum sonu ne peki hüsran. Yapmasaydın oluyor karşılığı. Hatta neden bu kadar yazıyorsun neden bu kadar ilgileniyorsun diyorlar Allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim. Bu huydan kurtulmak lazım hatta evrenin en dipsiz kara deliği içine atmak lazım bu huyu. Fazla değer soytarıyı kral ediyor işte bilemedik yapmamak lazım
Valla bence en temizi uzak durmak ya da kendin gibi olan birine denk gelme şansına sahip olmak yoksa ilgi suistimal ediliyor başka bir şey değil. Yorumun için çok teşekkür ederim ben çıkıyorum iyi geceler diliyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Oğlak burcu
Sen ne güzel sallamasyon yapıyon öyle burçlara takık olan beyinsizlerden uzak durmak gerekiyor
Yaran var gocunmuşsun ağlayabilirsin beyinsiz burç sorusuna bakman da çok güzel dert olmuş sana
Benim ne yaram olacak olsa olsa senin olur sana yara acarlar beyin fukarasi seni
Beyin fukarası diyene bak sana yorum yaz diye çağıran olmadı defol git başka yerde havla burada sana kemik yok sana güzel yara açmışlar ama iyi olmuş sana kuduz saçma ortalığa
Yengeç ikizler kova balık başak yay. Bunlarla ilişkiniz olursa sonrasında psikolojik tedavi gerekebilir söyleyeyim.
Diğer burçları bilmem de ikizler kadını oğlak erkeği görüp görebileceğiniz en toxic ilişki modeli allah korusun yani 😓
Aslan ben ikizlere aşık oldum ama asla birsey yaşanmaz uzak durun. Oğlakla 2 yıl konustum saçma sapan mıy mıy sıkıcı tipler.
Kova oldu en son fazla ukala ve soğuk değisik biraz. Terazi koç yay iyidir ya gerçi hiç yay sevgilim olmadı:)
Burçlara çok takilmissin sen herkesin karakteri farklidif
O da bir gerçek elbette ama belli başlı özellikler gerçekten uyuyor başta ben de takılmazdım burç olayına ama çoğu şey uyuyor sonradan anladım
Sadece burçlardan gelen bir iki özelliğini alır ama bu değildir ki o kötü bir kişi kötü birr ilişki oluyor herkesin çevresi büyüdüğü yer ve ailesine göre de karakteri sekilleniyor
Valla dürüst olayım mesela oğlak olup da iyi olan bir insan tanımadım. Ukala kibirli egolu soğuk ne yaparsan yap yaramaz beğendiremezsin. Ön yargıysa bu evet benim ki öyle ama bunu kıracak tek bir arkadaşım olmadı, bunun dışında yazdıklarınıza tamamen katılıyorum
İşte çevrende denk geldiklerinde kötü çıkınca on yargı oluşmuş ister istemez bu normal ama çok da ön yargı koyma tanımaya calis şans ver temkinli bir şekilde ondan sonrasina bakarsin
Bilmiyorum valla belki de benim yaptığım kötü bir şey karşımdaki belki iyi biri ama işte ön yargı ile bakıyorum bu eskiden tanıdığım arkadaşlar yüzünden. Yorumun ve iyi üslubun için teşekkür ederim çok saçma yorumlar yazan oldu böyle kibarca yazan insanlar çok az kalıyor arasında. İyi geceler
Ben teşekkür ederim görüşlerin için iyi geceleri
Kova kadını olarak oglaklarla olmuyor. Çekiyor ama geçim olmuyor. Başaklarla da pek olmuyor. Terazi erkeğinin mk ruh hastaları pislikler
Terazi ve kova net!
O yüzden oy veremiyorum.
Erkeği bilmem bakayım kim ne demiş diye geldim ama kızlardan çok erkekler cevap vermiş
Çoğunluk oğlak demiş çok doğru👌🏻İçi farklı dışı farklı oluyor
Belki de o dengeyi sen anlayamamışsındır? 😇
Genelde başak, koç, oğlak, kova, ikizler erkekleri ile ilişkiler zor olur ama kişiden kişiye değişir bu
Burçlara inanmam ama genelde yay burclariyla anlaşamıyorum aşırı dengesizler
Bu soruyu tam tersi olarak cevaplıyorum yay kadını ile asla ilişki yaşanmaz aşırı yalancılar aşırı
Yalan en sevmediğim şey ölsünler bir köşede ne diyebilirim ki Allah yaşattığını yaşamadan canını almasın onların beter olsunlar
Valla bir çok yay kadını ile tanıştım hayatımda ilk defa bu kadar uzun süre konuştuk ama bak cidden söylüyorum, ben hayatımda bu kadar yalan söyleyen bir kız görmedim alatsam baya uzun sürer o yüzden aman abi yay kadını benden uzak olsun
Çok kötü ya onca zaman konuşmak büyük bir emek ama daha da kötüsü o kandırılma hissi yalan ile küçük düşmek resmen insanın zekasına da hakaret bir şey bu. Ben de bu ihaleye oğlak erkeği benden uzak olsun diye katılıyorum çile çekmek isteyen buyursun diye de ekliyorum.
Öyle valla Allah onları bizden uzak tutsun, böyle bir dua da edilmez ama cidden hayatımda gördüğüm en iyi yalancı olabilir ya, var ya kendimi o kadar bağladım ki o kıza hoşlanmıştım bayada ama yalanlarını biliyordum işte kızda öyle bi şeytan tüyü vardıki kim görse bağlanır çekiyor kendine, neyse ki 5 aydır konuşmuyoruz en son bi yazdım buna uzun uzun ve sonunda senin hayatın yalanla dolanla dolu dedim gittim
Yalanla yaşanmaz her an insanın aklında bi acaba kalır acaba bu bana doğru mu söylüyor yalan mı der durur insan. Şeytan tüyü vs hikaye insan iç rahatlığı ile kafasını yastığa koyamadıktan sonra ne kadar güzel ne kadar hoş olursa olsun ne anlamı var ki? Bence en doğru olanı yapmışsın. Bu senin maruz kaldığın bir zehirdi aklından kalbinden çıkarıp atıyorsun arınıyorsun boş ver gitsin. Hayatta iyi dürüst insana egolu olmayan değer bilen insana denk gelirsin umarım.
Umarım ya ben zaten büyük bir tecrübe kazandım bu kızı tanımakla, bir de bende sevdiğim hoşlandığım birini ilgiye boğuyorum böylede bi huyum var sevmiyorum ama atıcam bunu bu böyledir ama bir insan fazla ilgi görünce g*tü kalkıyor ben kendime göre yorumluyorum bu durumu o yüzden karşı cinse fazla ilgi göstermemek gerekiyor bence
Aynı afedersin bktan huy bende de mevcut. Sevince birini hep ilgiye sevgiye boğuyorum sonu ne peki hüsran. Yapmasaydın oluyor karşılığı. Hatta neden bu kadar yazıyorsun neden bu kadar ilgileniyorsun diyorlar Allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim. Bu huydan kurtulmak lazım hatta evrenin en dipsiz kara deliği içine atmak lazım bu huyu. Fazla değer soytarıyı kral ediyor işte bilemedik yapmamak lazım
Aynen öyle çok doğru söylüyorsun bana da diyorlar sen yine bu kıza taktın he diyorlar neyse bu huyumuzu değiştirmemiz lazım
Valla bence en temizi uzak durmak ya da kendin gibi olan birine denk gelme şansına sahip olmak yoksa ilgi suistimal ediliyor başka bir şey değil. Yorumun için çok teşekkür ederim ben çıkıyorum iyi geceler diliyorum
Ben de teşekkür ederim sohbet için ben de çıkıyorum iyi geceler diliyorum
Burca bakmaz bu işler
Bana kalırsa bir çok genelleme tutarlı oluyor insanları özellikleri açısından o yüzden burçların etkilediğini düşünüyorum
Listeye, ikizler, balık, aslan ve yengeçi de ekle
Listeye daha fazla seçenek ekleyemedim kesinlikle ikizler aslan ve Yengeç gerekli
Burçla alakası yok ama yinede siz bilirsiniz😅
Ben de başlarda öyle derdim ama sonra baya baya etkiliyor demeye başladım
İkiz doğan bebekler var mesela ikiside aynı burc ama huyu suyu kişiliği karekteri farklı
İlginç yay yok ve ben olsam asla benle olmazdım
Yay burcunu soru detayına yazdım diye koymadım yoksa o ilk sırada olurdu :D
Okumadan yorum yaptim 🤣🙈
Ya ahahaha olsundu
diğer burçlar<akrep burcu
Oğlak candir evliliği en ciddiye alan burç
Bogayim. En temizinden etliye sütlüye karismaz
Başaklar aşk adamı demek ki, canım kendim 😌😌
en iyisi terazi erkeği
Toprak burçlarıyla bir de koç.
e hepsi
Kesinlikle :D
Kova bence
Kova burcu çok ukala diye duymuştum bence haklılık payları da var bir kaç kova arkadaşım oldu hep öylelerdi
Boş soru
Sen atomu parçalarken buraya uğramış gibisin kardeşim o zaman soruya neden cevap veriyorsun? Bekleme yapma ilerle
Boş soru olduğunu belirtmek için atarlı kardeşim
başak