Evrene pozitif enerji yollamanın karşılığını alan var mı?

Bu aralar çok görüyorum. Sürekli olumlu konuş, yok evrene pozitif enerji gönder falan. Gerçek mi bunlar? Yoksa daha çok nasip kısmet deyip geçer misiniz?

Evrene pozitif enerji yollamanın karşılığını alan var mı?
Cevapla