Hayır özellikle burç yorumu takip etmiyorum. Haftalık burç yorumu okumuyorum. Aylık burç yorumlarına göz atarım sadece o da nadiren. Önüme falan gelir öyle bir göz gezdiririm. Yani bence gerek yok. Dedikleri çıkar veya çıkmaz. Sonuç olarak yaşamamız gerekeni yaşıyoruz.
Haftalık ya da aylık takip etmiyorum herkese benzer şeyler yazıyolarmış gibi geliyor bana. Ancak genel özelliklerin birebir tuttuğu durumlara denk geldiğimden onlara bakıyorum bazen.
Etmiyorum. Sallamasyon oluyor bu tür yorumlar. 3 senedir doğum haritası denen şeye güveniyorum sadece. Güneş burcu üzerinden değelendirmeler bana sadece manav satıcısının Jüpiter'in kimyasal birleşenleri hakkında yorum yapması kadar saçma geliyor