yahu nasıl müslümansınız allahın red ettiği işlere neden giriyorsunuz fal yıldızname büyü böyle şeyler yok biraz sinin sahibi allahın sözleri olan kuran okuyun yahu
bütün bunları icat edenler mesela burçları icat eden asurlar sümerler babiller tarihten silip gitti. savundukları geleceği görme eylemi olsa kendilerini korurdu geleceği sadece allah bilir.
arkadaşım ne burçler ne yıldızname ne bakla falları ne kahve falı
geleceği allahtan başka bilen yok
allah aşkına bir düşünün koskoca alemlerin peygamberi savaşa giriyor. ve kaybediyor. yüzlerce msülüman ölüyor kendi amcası ölüyor. geleceği okumak bilmek olsa peygamber böyle bir savaşa girer miydi ya da tedbir almaz mıyı
asurlar babiller sümerler bu günkü klasik 12 burç meselesini yaratan toplumlar. geleceği bilselerdi tarihten yok olurlar mıydı
Ayrica sirf tanimadiginiz bir insan ugruna bu kadar yardim etmeye calistiginiz icin de tesekkur ederim gercekten kalbiniz cok temiz allah sizin karsiniza hep kalbi gonlu sizin gibi guzel insanlar cikarsin
allah razı olsun güzel iyi inan amacım insanlar yanlışa hurafeye efsaneye bulaşmasın insanlarımız bilime akla ve allahın sözleri kurana uysun. zaten allah kuranda sürekli bizi bilime teşvik ediyor. akla teşvik ediyor. anlamanıza ve nezaketinize göre çok teşekkür ederim
bazı arkadaşlara yardımcı oluyorum hakaret alıyorum üzüyorlar beni ama siz dua ettiniz. allah sizi de arzuladığınız umduğunuz sonuçlara ulaştırsın. en öenmlsi de sizden razı olsun
bakın birilerinden fayda beklemek şirktir yani allaha ortak koşmaktır peygamber şefaat edecek diyenler, gelin bizim guruba üye olun diyenler hespsi boş
peygamberimiz kızına şu öğüdü bulunuyor
kızım fatma. allahın ipine (kuran a ) sıkı yapış. allahtan nefsini satın al. ben bile yarın ne olacak başıma ne gelecek bilmiyorum. kıyamet günü sana ben yardımcı olamam. o nedenle ibadetlerine dikkat et diyor
yani yardım torpil yok.
hatta allahın ayetlerinde şu geçer. bakara suresi 123. ayet
"Öyle bir güne karşı duyarlı olun ki o gün kimse kimseden hiçbir şey gideremez; kimseden fidye kabul edilmez; kimseye şefaat yarar sağlamaz; onlara yardım da edilmez.
fal ile geleceği okumayı iddia etmek allahlığa soyunmaktır çok günahtır. o nedenledir ki allah ayetlerinde falcılara büyücülere lanet eder ve unutmayın ki fala baka nda baktırığp inanan da yeri cehennemdir ebedi kalacaktır çıkışı yok
global laflar ile avılık yaparlar. sizden bir kelime koparsa üzerine senaryo yazarlar.
mesela daha önce siz ameliyat mı oldunuz ya da bir operasyon mıu geçirdiniz falan diyerek laf almaya çalışır. her insanın mutlaka genelde hayatında en az bir kez doktora gidip bir operasyon geçirmesi vardır
sizi sevmeyen 3 kişi var der yahu bir insanın svmeyen onlarca insan vardır
bakın bir insanın savunduğu sitemde söylediği sözleri n mesela 100 kehaneti var ise 95 tanesini tutturmalı ki bilimsel olsun incelemeye değsin 20 kehantten 3 tanesini tutturmak bilimsel değildir. bu %15 tir. bilimsel değildir. ancak 20 kehanetinden 19 tanesini tutturması lazım ki bilimsel olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
yahu nasıl müslümansınız
allahın red ettiği işlere neden giriyorsunuz
fal yıldızname büyü böyle şeyler yok biraz sinin sahibi allahın sözleri olan kuran okuyun yahu
dinden çıkacaksınız yapmayın böyle şeyler
Yorumun icin tesekkur ederim ama sadece baktiranlarin yazmasini istemistim
bütün bunları icat edenler
mesela burçları icat eden asurlar sümerler babiller tarihten silip gitti. savundukları geleceği görme eylemi olsa kendilerini korurdu
geleceği sadece allah bilir.
nezekatinden dolayı teşeklürler
ben de yanlış yola girmeyin akıl bilim ve allahın yoluna girin diye uyarıda bulundum
Yildizname dogru cikmaz diyorsun yani oyle mi
arkadaşım ne burçler ne yıldızname ne bakla falları ne kahve falı
geleceği allahtan başka bilen yok
allah aşkına bir düşünün
koskoca alemlerin peygamberi savaşa giriyor. ve kaybediyor. yüzlerce msülüman ölüyor kendi amcası ölüyor. geleceği okumak bilmek olsa peygamber böyle bir savaşa girer miydi ya da tedbir almaz mıyı
asurlar babiller sümerler bu günkü klasik 12 burç meselesini yaratan toplumlar. geleceği bilselerdi tarihten yok olurlar mıydı
geleceği sadece allah bilir.
insanların gelecği okuyabilme yetkisi ve becerisi olsa dünyayı ele geçirir tüm canlıları kendine köle yapar yahu
gittiğiniz falcı acaba 10 dakika sonra başına ne geleceği biliyor mu
https://www.youtube.com/watch?v=2vcOorDX8fY
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
Cok tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin
Ayrica sirf tanimadiginiz bir insan ugruna bu kadar yardim etmeye calistiginiz icin de tesekkur ederim gercekten kalbiniz cok temiz allah sizin karsiniza hep kalbi gonlu sizin gibi guzel insanlar cikarsin
allah razı olsun güzel iyi inan
amacım insanlar yanlışa hurafeye efsaneye bulaşmasın
insanlarımız bilime akla ve allahın sözleri kurana uysun. zaten allah kuranda sürekli bizi bilime teşvik ediyor. akla teşvik ediyor.
anlamanıza ve nezaketinize göre çok teşekkür ederim
bazı arkadaşlara yardımcı oluyorum hakaret alıyorum üzüyorlar beni ama siz dua ettiniz. allah sizi de arzuladığınız umduğunuz sonuçlara ulaştırsın. en öenmlsi de sizden razı olsun
Sizden de razi olsun beni gercekten cok buyuk bir yanlistan kurtardiniz
bakın birilerinden fayda beklemek şirktir yani allaha ortak koşmaktır
peygamber şefaat edecek diyenler, gelin bizim guruba üye olun diyenler hespsi boş
peygamberimiz kızına şu öğüdü bulunuyor
kızım fatma. allahın ipine (kuran a ) sıkı yapış. allahtan nefsini satın al. ben bile yarın ne olacak başıma ne gelecek bilmiyorum. kıyamet günü sana ben yardımcı olamam. o nedenle ibadetlerine dikkat et diyor
yani yardım torpil yok.
hatta allahın ayetlerinde şu geçer.
bakara suresi 123. ayet
"Öyle bir güne karşı duyarlı olun ki o gün kimse kimseden hiçbir şey gideremez; kimseden fidye kabul edilmez; kimseye şefaat yarar sağlamaz; onlara yardım da edilmez.
Bir sey daha sorabilir miyim musadenizle
Peki bu tur insanlar gecmisi nasil biliyorlar
fal ile geleceği okumayı iddia etmek allahlığa soyunmaktır çok günahtır.
o nedenledir ki allah ayetlerinde falcılara büyücülere lanet eder ve unutmayın ki fala baka nda baktırığp inanan da yeri cehennemdir ebedi kalacaktır çıkışı yok
Gecmisi nasil biliyorlar peki
geçmişi bilemez
onların klasik geneli içeren ama özelmiş gibi soruları olur.
Anladim tesekkur ederim her sey icin
global laflar ile avılık yaparlar. sizden bir kelime koparsa üzerine senaryo yazarlar.
mesela daha önce siz ameliyat mı oldunuz ya da bir operasyon mıu geçirdiniz falan diyerek laf almaya çalışır.
her insanın mutlaka genelde hayatında en az bir kez doktora gidip bir operasyon geçirmesi vardır
sizi sevmeyen 3 kişi var der
yahu bir insanın svmeyen onlarca insan vardır
bakın bir insanın savunduğu sitemde söylediği sözleri n mesela 100 kehaneti var ise 95 tanesini tutturmalı ki bilimsel olsun incelemeye değsin
20 kehantten 3 tanesini tutturmak bilimsel değildir. bu %15 tir. bilimsel değildir.
ancak 20 kehanetinden 19 tanesini tutturması lazım ki bilimsel olsun
Evet haklisiniz
Mirsad kim