Astroloji & Burçlar Burcunuzla ilgili 1 olumlu,1 olumsuz özellik? aysslay Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sizin burcunuzda size göre olumlu olan 1 özellik ile olumsuz olan 1 özellik nedir?Benim 1 sevdiğim ve 1 sevmediğim şu olumlu olan iyi niyetimken, olumsuz olan duygu yönetimim. Burcunuzla ilgili 1 olumlu,1 olumsuz özellik? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. Yengeç duygusallık ve gerçekten sevme 0 2 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Duygusallık aynı be bendede u Barış_LonelyForever Koç +1 yıl Bir kaç gündür neden siteye girmemiştin merak ettim
ikizterazi Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 Terazi +1 yıl Olumlu, sosyal kelebek; olumsuz, aşk böceği.Terazi. 0 0 Yorumla
Sinirli_ Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 98% Yengeç +1 yıl Olumlu adaletli vicdanlı oluşumOlumsuz yükselenimden kaynaklı kafaya takmam 0 7 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Yükseleniniz ne Yorumla Sinirli_ Yengeç +1 yıl Basak Yorumla aysslay Balık +1 yıl Başak kafaya takiyor mu hahah olsa olsa takıntı yapıyordur Yorumla Sinirli_ Yengeç +1 yıl Takıntı yapmaz terazi Yorumla aysslay Balık +1 yıl Terazileri çözemedim bilmem ben hahahahO kadar çok sevgili flört olayları oluyor ki ama sekmez Yorumla Sinirli_ Yengeç +1 yıl Olabilir flört bizden sorulur😄 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Doğuştan geliyor herhalde sizde jsjsj Yorumla
Ogzdr Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 96% Balık +1 yıl Olumlu olan; güzel tasarımcı. olumsuz olan; fazla duygusal 0 0 Yorumla
SasukeGaara Takip Et Master Yaş: 24 , eic 79% Oğlak +1 yıl olumlu:yardımcı olmakolumsuz:aşırı karamsar 0 2 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Mantıkçı diyelim biz ona. Yorumla SasukeGaara Oğlak +1 yıl dogru Yorumla
JustEK Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% Aslan +1 yıl Lider ruhlu ve kendini seven 0 14 Yorumla aysslay Balık +1 yıl İkisi de olumlu 😅 Yorumla JustEK Aslan +1 yıl İşte harika bi burcum var 😂 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Görünen yüzü Yorumla JustEK Aslan +1 yıl Haha görünmeyen yüzü nasıl Yorumla aysslay Balık +1 yıl Aslan burcu insanı iyi hoş evet ama tek başınayken bu seviyede iyiyim ben ya demiyor benceÇünkü kendine bunu anlatmaya çalışmaz dimi Yorumla JustEK Aslan +1 yıl Ne demesi lazım ki 😂 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Kükrer ama kedi 🙄 Yorumla JustEK Aslan +1 yıl Kedi olduğumu düşünmüyorum valla 😂 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Miyaw de Yorumla JustEK Aslan +1 yıl Haha noo Yorumla aysslay Balık +1 yıl Havla köpeğim Yorumla JustEK Aslan +1 yıl Mal mısın MK salağı 😂 Yorumla aysslay Balık +1 yıl 🐕bye Yorumla JustEK Aslan +1 yıl canım oc 😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok kötü 0 15 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Burcun mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet Yorumla aysslay Balık +1 yıl 2 burç dışında hepsi okay seninki ne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Balık Yorumla aysslay Balık +1 yıl Erkek balık 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Noldu ki😂 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Erkek balıklar kansermiş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öldürdün beni ayaküstü Yorumla aysslay Balık +1 yıl Ömrünüz az beyefendi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne kadar kaldı doktor hanım Yorumla aysslay Balık +1 yıl Gizli üyeden çık göstereyim ne kadar kaldı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Al bakalim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doktor hastayı yarı yolda birakti😊 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Dalgaydı o... Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm hiçte hoş olmayan Yorumla
SempatikKarizmaa Takip Et Xper 1 Yaş: 30 Boğa +1 yıl Komple olumsuzum 0 14 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Koç mu? Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Hayır. Tahmin et bakalım 😀 Yorumla aysslay Balık +1 yıl O simge koç ışte? Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Ne simgesi Yorumla aysslay Balık +1 yıl Boğa mi?... Ben anladım Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Boğa 😀 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Sempatik karizma nickli birinin boğa burcu olması çok garip değil. Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Alla alla kaç tane tanıdın Yorumla aysslay Balık +1 yıl 😶 Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Bir yerde kalsak 😀 Yorumla aysslay Balık +1 yıl Olmaz. Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Olmaz diye bir şey mi varmış Yorumla aysslay Balık +1 yıl Aynen. Yorumla SempatikKarizmaa Boğa +1 yıl Ok.. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yengeç duygusallık ve gerçekten sevme
Duygusallık aynı be bendede
Bir kaç gündür neden siteye girmemiştin merak ettim
Olumlu, sosyal kelebek; olumsuz, aşk böceği.
Terazi.
Olumlu adaletli vicdanlı oluşum
Olumsuz yükselenimden kaynaklı kafaya takmam
Yükseleniniz ne
Basak
Başak kafaya takiyor mu hahah olsa olsa takıntı yapıyordur
Takıntı yapmaz terazi
Terazileri çözemedim bilmem ben hahahah
O kadar çok sevgili flört olayları oluyor ki ama sekmez
Olabilir flört bizden sorulur😄
Doğuştan geliyor herhalde sizde jsjsj
Olumlu olan; güzel tasarımcı. olumsuz olan; fazla duygusal
olumlu:yardımcı olmak
olumsuz:aşırı karamsar
Mantıkçı diyelim biz ona.
dogru
Lider ruhlu ve kendini seven
İkisi de olumlu 😅
İşte harika bi burcum var 😂
Görünen yüzü
Haha görünmeyen yüzü nasıl
Aslan burcu insanı iyi hoş evet ama tek başınayken bu seviyede iyiyim ben ya demiyor bence
Çünkü kendine bunu anlatmaya çalışmaz dimi
Ne demesi lazım ki 😂
Kükrer ama kedi 🙄
Kedi olduğumu düşünmüyorum valla 😂
Miyaw de
Haha noo
Havla köpeğim
Mal mısın MK salağı 😂
🐕bye
canım oc 😂
Çok kötü
Burcun mu
Evet
2 burç dışında hepsi okay seninki ne
Balık
Erkek balık 🙄
Noldu ki😂
Erkek balıklar kansermiş
Öldürdün beni ayaküstü
Ömrünüz az beyefendi
Ne kadar kaldı doktor hanım
Gizli üyeden çık göstereyim ne kadar kaldı
Al bakalim
Doktor hastayı yarı yolda birakti😊
Dalgaydı o...
Hmm hiçte hoş olmayan
Komple olumsuzum
Koç mu?
Hayır. Tahmin et bakalım 😀
O simge koç ışte?
Ne simgesi
Boğa mi?
... Ben anladım
Boğa 😀
Sempatik karizma nickli birinin boğa burcu olması çok garip değil.
Alla alla kaç tane tanıdın
😶
Bir yerde kalsak 😀
Olmaz.
Olmaz diye bir şey mi varmış
Aynen.
Ok..