+1 yılSanırım akrep burcu çekmedim ama sevmiyorum fazla çünkü aşırı kindarlar ben de hiçbir şeyi unutmuyorum neredeyse arşiv gibi her şeyi hatırlıyorum ama insanlara şans vermekten yanayım kin tutup nereye varabilir ki insan
Başkada sevmediğim burç yok00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yorumlara baktım da yazılmayan burç kalmamış demek bu burçlardan kaynaklı degil kişilikten kaynaklı bende kovayim benim burçtan bile çeken var halbuki ben cektirmeden ziyade çok çektim belki de her burçtan..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKoçtan çekmedim ama kişiliği sevmem benden kesinlikle uzak durmalı.
Oğlakla kafalarda çok iyi anlaşırız ama uzun vadede dikiş tutturamam o yüzden bu da uzak dursun.
Yengeçler sadakatsiz bu da uzak dursun.
Bu kadar 🥲010 Yorumla
Soran+1 yılKoçlar pek huzur vermezler insana doğrudur.
Oğlak burçları hakkında konuşmayayım pek iyi şeyler söyleyemem 😂
Yengeçlere de sinsi yakıştırmasını çok yapıyorlar görüyorum. Saman altından su yürütebiliyor bazıları. 😀
Cevap sahibi+1 yılBak oğlaklara laf ettirmem gerçekten iyi anlaşırım ama uzun vadede dikiş tutmuyor çok tutarsızlar her şeyleri yarım yarım.
Saman falan bilmem yengeçler sadakatsizdir aksini iddia eden yengeçtir
Soran+1 yılOğlaklarla iyisindir tabi ta ki seninde dediğin gibi tutarsızlıklarını ve aslında sırf kendi çıkarları için uğraştıklarını anlayana kadar 😀
Cevap sahibi+1 yılÇok doğru işte o varsa yoksa ‘ben’
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yılRicalar
Soran+1 yılNiye gizlendiniz ki sorması ayıp? 😀
Cevap sahibi+1 yılBilmem :/ öyle bi gizlenesim geldi lazımsa çıkayım
Soran+1 yılYoo nickini hatirliyorum zaten. 😀
Cevap sahibi+1 yılAşağıda bir görüşe yorum yapmışım zaten ziyaret edeceksen buyur gel soframıza kdjshshs
Başak burcundan çektiğim kadar hiçbir burçtan çekmedim. Başak burcu ile uyumum yok benim, onu anladım..
13 Yorumla
Soran+1 yılBaşak burcu'da sevilmeyenler arasında ön sırada
Soran+1 yılRica ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Abi 18-19 yaşındaki veletler bile çok çektim şundan bundan demiş. Amüniyim ben 18-19 yaşında sevgili ne onu bilmiyordum. Gerci 25 yaşıma geldim hâlâ bilmiyorum da neyse😎
00 Yorumla
+1 yılAslannn ömrümü yedi lanet gelsin ya bir insanın tüm sevgilileri aslan olamaz birde üçünün de doğum günü ayniydi
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkeği zekasıyla elde edemeyip, dişiliğini kullanarak elde etmeye çalışan Akrep kadınları benden uzak allaha yakın olsunlar. Tek becerileri var yatak seks libido daha ötesi yok. Bomboş insanlar
11 Yorumla
Soran+1 yıl😀
+1 yılİnsanları borçlarına göre değerlendirmiyorum Ama ister istemez insanların birçoğu birbirini çektiriyor
00 Yorumla
+1 yılKoç burcu insanları harbi garipler ya, hayvan gibi eğlenceliler ama sinir bozucular aynı zamanda egoları çok
00 Yorumla
+1 yılKoç Terazi İkizler çok çektirir
En çok akrep boğa başak yengeçlerle oğlak aslanla vakit geçirmeyi severim02 Yorumla
Soran+1 yılKoç ve ikizleri anladım da. Terazi de mi çektirir?
Boğa+1 yılTerazi tanıdıklarım hep egolu bi denge sorunu var Anlık degişim yaşıyolar Bilemedim Ama kızları güzel çıkar ve seksi şempanzedir
+1 yılBöyle bir durum yaşamadım hiç ama Koç burcuna yazılanları gülerek okudum. Ne istiyorsunuz bizden? Aaa...😂
00 Yorumla
+1 yılKoç ve aslan benden olabildiğince uzak dursun! Ne hikmet se hep de ateş grubu çıkıyor önüme 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılÇekilmeyen yanları fazla evet
+1 yılBurçlara inanmadığım için İnsanların karakterine göre değerlendirme yapıyorum
10 YorumlaKoçlar çok aksiyonlu oluyorlar. Sürekli bir yarış, hırs, entrika, düşünmeden konuşuyorlar. Evlerden ırak
00 Yorumla
+1 yılBaşak.
Bıktım artık kendilerinden. Hepsi aynı, takıntılı ve odun. 😂10 YorumlaÇekmek değil de aslan koç ve İkizler burcunu pek sevmem
00 Yorumla
+1 yılKimseden çok çekmedim ama aslan biraz uzak dursa olur 😅😅
00 YorumlaYengeç Burcuyum
Yengeç demeyin kalpten giderim ha
Akrepler ve başaklar dan çok çektim00 YorumlaKoç. Benden uzak olsun demem. Yanlış zamanda yanlış kişiydik ben veya o der geçerim...
00 Yorumla
+1 yılBaşak. Mümkünse bu saatten sonra uzak dursun benden
02 Yorumla
Aslan+1 yılAslan
Ben kimseden çekmedim de oğlak burcuyum çok şey kaybettim 😀😀
00 Yorumlaİkizler burcu, ben bu kadar tutarsız, dengesiz bir burç görmedim
00 Yorumla
+1 yılOğlaklar. Şimdiyr kadar 3 oğlak tanıdım üçüde egolu, bencil ve kabaydi.
00 YorumlaHaritamın yarısı boğa, yarısı akrep.. Nedense Yengeçler sinir bozucu geliyor :)
00 Yorumlakıskaçlı burçlu kadınlar hep ilk anda beni ürpertir bilirim yani birde aslan kadınları korkunç!
00 Yorumla
+1 yılBurçlara inanmam ama kan grubuna göre yapılan kişilik analizleri genelde tutuyor
036 Yorumla
Oğlak+1 yılBir link var mı
Ben okumuştum ama tutmamisti
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Ney kan grubun
Oğlak+1 yılLinkk atabilirsen sevinirim
Ortalıkta bilgilerimi çok da paylaşmak istemiyorum
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Link beynimde nasıl atayım. Sadece bu belirlemez kişiliği insanın benligini 2 şey oluşturur bir çevresen faktörler birde kalıtsal faktörler o yüzden seninki tutamıs olabilir intermtetten araştırabilirsin daha detayli bilgi edinirsin
Oğlak+1 yılTeşekkürler 😊
Oğlak+1 yılVaay yüzde 70 80 tuttu be
Oğlak+1 yılYüzde 50 düştü
Ama başarılı buldum
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Korkma bu kadar vampir degilim kan grubunu bilsem ne bilmesem ne 😂 ortalıkta paylasılmayacak bir bilgi değil ki
Oğlak+1 yılKorkmak ile alakası yok lo
Sen hiç veri hırsızlığını duydun mu
Oğlak+1 yılInternette her yaptığın işlem bir veri
Ve onları topluyorlar
Sonra da sana karşı kullanabiliyirlar
Oğlak+1 yılGerçi e devlet habire patlatiliyor ama olsun
Ben özel bilgilerimi genelde özelden paylaşıyorum 1 tik daha guvenli
Oğlak+1 yılHe terimin ismini hatırladım
Veri madenciliği
Oğlak+1 yılVe ben daha önceden hacklendim😁😁
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Duydumda takılma ya bunlara Senin e devletin mi hacklendi
Oğlak+1 yılSosyal medyam
Sonra sapık sapık şeyler paylaştılar madara oldum 😂
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Doğru söyluyorsun aslında
Oğlak+1 yılE develt düzenli olarak hackleniyirya
şu an senin tc telefonun tüm her şeyin
Internette
Oğlak+1 yılVe daha bu sene bir ders gördüm
Kendimde bir şeyler araştırdım da duydumda
Veri madenciliği ile
Neler neler yapılıyor
Allahtan o zaman küçüktüm
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim evet ama bize kim ne yapacak. KS de bir yazılımcı benim konumuma falan erismis mesaj atmisti engelledim bildigin mahalle kapi numarssi vs yaziyordu bu kadar yaptığım son gorusten erismis yani. Sen ne okuyorsun
Oğlak+1 yılBak o yazılımcı eğer daha yetenekli ise
Telefonuna kadar girebilir
Internet dünyasında güvenlik diye bir şey yoktur
Akla hayale gelmeyen yöntemler kullanan korsanlar var
Ben yazılımcı olmama rağmen
Sadece birisinin adı soy adı ile
Gittiği dersaneyi
Önceden gittiği uniyi
Hep buldum
Hacker olmana bile gerek yok
Bu arada adı ve soyadı bir tık nadirdi
Oğlak+1 yılBen güya tıbbi sekreter okuyorum ama
Hukuk yazılım muhasebe bir çok çeşitli ders görüyorum 😑😑😁
Oğlak+1 yılHitabet diksyon daha da gider
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Evet tıbbı sekreterlik okuyanlar bazi programcılık derslerini alıyor ve temel bilgisayar bilgisayara giriş falan
Oğlak+1 yılOkuluna göre değişebilir tabi
Ben microsft kullanma ile alakalı ders gördüm
Bir de teknoloji ile alakalı ders gördüm
Bazı ana mesleki dersler hariç okudkan okula değişiyor her halde
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Yazılım için okula gerek yok youtubede bile bir süru ucretsiz ders var ilgin varsa çalış
Oğlak+1 yılBenim pek ilgim yok
Bu word dersi görürken yazdık çizdik bir şeyler
Merak olmayınca unutmuyor
Ama temel bazı şeyler basitmiş
Oğlak+1 yılSen ne okuyon
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Onlar basitde program zor C dilinde çok zorlandım. Sevdiğin işi yapmak önemli birde sevmiyorsen kendini kapatiyorsun her seye ait hissetmen lazım
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Evet telefonumada girmişti biri hemen haberim oldu ama bildirim geldi. Farklı cihazdan klosorlere giris yapılınca bildirim geliyor
Oğlak+1 yılSen linke mı tıkladın
Nasıl girebiliyorlar anlamıyorum
Bir ara aphonun açığını bulan bir türk vardı
Dediğine göre siri uygulamasından bir çok bilgiye erişebiliyormuş
Ki aphon güvenli diye bilinir
Çok garip şu yazılım işi
Kızlar normalde sevmez hayırdır sen nereden girdin bu dünyaya
Oğlak+1 yılYa bildirim gelmezse
Ya gelir ve o an müsait değilsen
Ya gelir ve sen kapatana kadar indirirse
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Tıp istiyordum hep olmadı adli bilimler düsundum vazgectim adli tıp istiyordum olmadı saģlık yazmadım bende sevmiyorum bir suru konum birikti yazın 7 24 çalışmam lazım. Sınıf full erkek 11 kız var hepside istemeyerek gelmiş 😂
Yok linke falan tıklamadim sosyal medya kullanmıyorum ki burası dısında e posta uzerinden erışilmiş sınıftan biri macera aramıştır ya. Bir çocuk vardi her seyi biliyordu hocalarin gözdesi o herkesin telefonuna bakıyordu kesin odur daha oncede bakmış çunku telefonuma sonra sıkayet ettiler bunu danısman hocasına falan
Oğlak+1 yılVay şerefsize bak
Düşünsene nude var telde ve suratında var
Ya da kızları açık bir sekilde muhabbeti çekmişsin
Ulan bir sızsa varya
Yaşayacağınız yikikligi hayal edemiyorum😂😂
Watsaptan bile rahatça dedikodu yapamazsınız daha ne istiiyioin
Az dedikodu az baş ağrı 😂
Oğlak+1 yılŞimdi meslek secsek belki önümüzdeki 40 sene o işi yapıcaz çok önemli seçim yav
Adlı tıp bana çekici geliyor
Bir de nöroloji
Insanlar sırf para için cerrah olmak istiyor anlamıyorum
Daha önce bir işte çalıştım mı bilmiyorum ama
Yaptığın işten keyif almak çok önemli
Obur türlü vakit geçmez
Çok da verimli olmazsın
Belki yenilik bile katmazsın
Keyif alırsan senin için o iş hobi olur
Severek gidersin
Oğlak+1 yılSevdiğin istediğin meslek ne peki
Balık+1 yıl@Lütfetmedinizefenim Hayır çalısmadım ihtiyacım olmadı. Ne okursan oku kendini gelistirmene bağlı
kovayı söyleyen var mı diye bakmaya geldim kimse de yazmamış mutlu oldum :D
02 Yorumla
Soran+1 yılErken sevinmişsin söyleyenler var 😀
Tek suçlu burçlar yani öyle mi.. karektersizlik sütü bozukluk kansızlık şe. refsizlik vicdansızlık vs vs yok yani öyle mi.. hayal dünyasında yaşamayı bırakın
10 Yorumla
+1 yılBalık erkeği başak kadını benden uzak olsun Allah da istemez oyuzden Allah'a yakin olsun demiycem tovbe tovbe dkxmdns ben ne kadar istemezsem de onlaar beni buluyo ama bide o var her yerden cikiyolar yilisiklar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKasım ayı hangi burç bilmiyorum ama o ayda doğan biri bana çok çektirdi. Birde adı gerçekten Kasım olan biri çok çektirdi. 😂😂
00 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılBurç murç bilmen de, insanlardan çok çektim.
16 Yorumla
İkizler+1 yılNereden biliyorsun balıklardan çok çektiğimi?
İkizler+1 yılBen öyle bir şey mi yazmışım bir daha bak bakayım.
İkizler+1 yılbilmem* de olacak orası.
Kova bu ya kovalarini var ya abi kova kadını kadar gereksiz bir insan türü daha yok
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurcunu ben de bilmiyorum bir sürü kimlik kartı vardı hepsinde adı doğum tarihi başka. Dolandırdı şerefsiz
00 YorumlaBoğa burcu insanından.
05 Yorumla
Soran+1 yılİnatlarındandır belki
Gizli Üye(25-29)+1 yılYay erkeklerini Allah kahretsin, Aslan kadını olarak 2dir denk geliyorum illallah geldi artık. 20-25 yaş aralığından kaçın özellikle
00 YorumlaGel git akıllı ikizleeer. Ne çektim onlardan be
10 Yorumla
+1 yılBalık psikolojisi bozuk oluyor çocuk gibi huyu
10 Yorumla
+1 yılPek ilgilenmem burçla
00 Yorumla
+1 yılBalık kadar sinsi saf silken bi burç görmedim
011 Yorumla
Oğlak+1 yılSinsi balık senii 😏
Oğlak+1 yılYılanss mısın pekii 🐍
Oğlak+1 yılYengeç severim ama bak
Oğlak+1 yılNe gülüyon lan delii : D
Oğlak+1 yılKıskaçlama da 😁
Okuz yilinda doganlar
00 Yorumla
+1 yılHer burctan bir seyler olmustur bilmiyorum ki
00 YorumlaAslan Allah bidaha asla çıkarmasın
00 Yorumla
+1 yılFark etmez hepsi ile baş edebilirim
00 Yorumla
+1 yılsadece ikizler ilk ve sondu o da
00 YorumlaHic birinden cekmedim
00 YorumlaBalık burcuna nalet gitsin 😁🤦🏼♂️
00 Yorumla
+1 yılAkrep kadınından nefret ediyorum
00 Yorumla
+1 yılBaşak ama en sevdiğim de burçtur kendileri. :D
00 YorumlaAkrep, Başak, İkizler… Uzak olsunlar…
00 Yorumlaİkizler ve Kova uzak dursun benden
00 Yorumla
+1 yılBoğa kimden nefret etmeli 🤔🤔🤔
00 YorumlaCehabe burcundan çok çektik 😃
00 Yorumla
+1 yılKova burcu. Benden uzak, Allaha yakın 🙏🏻
00 Yorumla
+1 yılAslanlar bana çok çektirdi
00 Yorumlaruh hastası egoist manyak aslanlar
02 Yorumla
Koç+1 yıl✍️✍️
+1 yılKoç erkeği.
00 YorumlaBen Boğa burcuyum ve Aslan kadınından çok çektim
00 Yorumla
+1 yılHiç birinden canımı sıkanı kovarım ben
00 Yorumlaakrep çğnkü kendim cmclv
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu koçlar naptı size ya😂😂
20 YorumlaKova diyen olursa döverim bak 😡
00 Yorumla
+1 yılBurçlara çok takılmıyorum
00 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılHepsinden
10 Yorumla İkizlerden uzak dururum
00 Yorumla- Devamını Gör (98)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer