İkizler burcu eski sevgilim var ayrılalı 4 ay oldu önceden whatsappda bakıyorum sevgilin var yazardı bana bu kadar ay sonra hala bakıyor bana bunu bir arkadaşa söylemiş. Sorun şu ki bende onu merak ediyorum. Hayatına kimseyi almamış neden hala yapar böyle bir şey sizce ben onu kırdım ayrılırken ve geri de dönmek için hiç çabalamadm
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ayrıldıktan 1 ay sonra arkadasından mesaj atıp biri var mı ağzımı aradı. Geçen ay da gizliden arayıp sesimi dinledi bunları da ortak arkadaşa itiraf etmiş 🤷🏻♀️
İkizler erkeği 4 ay oldu ayrılalı hala neden whatsappda bakar çevrim içi oluşuna hala merak eder eskı sevgilisini?
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > İkizler erkeği 4 ay oldu ayrılalı hala neden whatsappda bakar çevrim içi oluşuna hala merak eder eskı sevgilisini?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Takıntı haline getirmişsin sen öyle bir şey yapmıyordur çevrimiçi diye ne olmuş yani
Arkadaşa sormuş sürekli çevrim içi hayatında biri mi var diye önceden arkadasa sormaz direkt bana sorardı bunu zaten soruda yazdım okusan anlardın
Gereksiz işler konuşmak istiyorsan yaz konuş 4 5 ay birbirini çevrimiçi takip etme gizli arama değişik 😃
Telefonu bozuktu Surıyedeydı yeni geldi 2 haftadır kullanmaya başladı telefonunu 😉
Ara konuş sen 😉😉 askindan ölme burada fayda sağlamaz
Yok dönemem daha serfsz dedım ayrılırken adama sinirlenip ikimizde gurur yaptık sanırım
O zaman merakta etme kızım 😂 hasta olursun böyle
O bakan 2. Tarafıdır çift karakter ya ondan
Komik değil
Komik değil zaten öyleler
Bende çift karakteriyim dengesizim ama seviyorum hala o yüzden bakıyorum 🤷🏻♀️acaba hala o damı seviyor diye merak ettim sadece
Sevmese bakmazdı arada gurur var kim terk etti
Sebepsiz ayrıldık ufacık Bi tartışma buyudu bitti sabrım tükendi şrfszsn dedım tamamen bitti ama haketti sanırım gurur yapıp dönemiyor da bende dönemiyorum
Aynen öyle olmuş gurur
Nasipse buluruz birbirimizi 😊 sağol
İnşallah Rica ederim