Lütfen 🙏
Neden İkizler burcuna karşı hep bir ön yargı var?
Lütfen 🙏
Sebebini bilmiyorum ama yüksek ihtimalle ikizlerin dengesiz ve kararsız oluşu insanları soğutan özelliklerinden. Ama atladıkları bir şey var; insanlar burcunun özelliğini %100 taşımaz. Ayrıca burçlarda o kişi hakkında doğru bilgi vermez, veremez de.
Ya da diğer bir ihtimalle bulundukları her ortamda sahip olmak istedikleri özelliklere sahip kişiler ikizler burcuydu ve onun yerinde olmak istediler. Ama başaramadılar ve tüm ikizler burcu insanlara nefret beslediler. Bunlar benim senaryom tamamen. Yine de burcumu seviyorum. Dengesiz ya da değil, eğlenceli ya da değişken. Değişim, hayatın kanında var bir kere ☾
Çünkü özelliklerini hep taşıyorlar. Dedikodu yapmadan duramıyorlar, sürekli bir fikir değiştirme yaşıyorlar. İnsanlarla iyi konuşabiliyorlar yani konuskanlar. Dilleri ile kandırıyorlar diyelim. Onun bunun arkasından çok atar tutarlar ama asla iliskilerinide bozmazlar. Çok politik bir burç ne diyeyim helal olsun demek geliyor içimden bazen sırf politik olduğu için. Ama güvenmemek gerek ona onun gibi davranmak gerekir diye düşünüyorum.
Övdün mü gömdün mü 🤷🏻♀️
Ortaya karışık diyelim.😃
İyi bakalım 😌
Eig için teşekkürler.
Rica ederim 😇
Bir kova olarak İkizleri seviyorum. Neşeli, Hayat dolu, eğlenceli. Yanlarında mutlu oluyorsun. Kabul ediyorum biraz yorucu ama değer. Dengesiz, tehlikeli, çok karakterli vs demişler. Çoğu insan sıradan, sıkıcı ve tekdüze. Onun yerine dengesizliği, tehlikeyi yeğlerim.
Eig senin 👍 herkes böyle düşünmüyor ama umrumda mı 🙄🤷🏻♀️🤪
Evet
Ahh bi bilsem kimse sewmiyo bizi:))
Seven bi tane olmaz mı 🙄
Olmuyo işte:)))
boş ver hepsinin canı cehenneme 😧
Cevap
26Cevap
Burçlara inanmıyorum ama bazı burçlarda herkesin söylediği özellikler yüzünden olabilir
Çünkü kahkaha atarken 3 saniye sonra sinirlendiğini gördü bu gözler. yemek siparişi verip geldiğinde bunu yemek istemiyorum ki. Sensiz nefes alamam diyip 2 gün sonra nefret ediyorum dediğini de. Hayretler içinde izliyosunuz. Şaşırma geçince en çılgın aktivitenin yapılabileceği iyi bir dost ediniyosunuz tabi tahammül edebilirseniz :D
Öyle mi oluyor
Ikizler kadınlarıyla bi nevi anlaşılıyor da erkekleri çok despot ve sadece kendi istediği olsun isteyen tipler bence. Azcık da cimriler. (Ya da fazla tutumlular diyim hadi fazla da gömmiyim bu zorlu ekonomik şartlarda, haklı olabilirler bu konuda :)). Bir gün sıcacık konuşurken ertesi gün bi bakıyorsunuz soğuk soğuk davranıyor. Pek olgun da olmuyorlar. Bir de kova kadınıyla en iyi anlaşan burç ikizler erkeği derler ama hiç değil valla. Tek iyi yönü, ayrıldıktan sonra yeni birini bulana kadar dost kalabiliyorsunuz. Bulunca doğal olarak dostluğu bitiriyorlar :)
(Dipnot: Eski sevgilim ikizlerdi)
Hıııı yok ben cimri olmayı sevmiyorum… olgunluk yerine göre 🙄 ayrıldıktan sonra dost kalmak bana göre değil.. ben ayrıldıktan sonra bile kıskanıp hesap sorarım
Olgunlukları yerine göre evet ama ben her koşulda olgun olan insan seviyorum
Onu kimse sevmez ki
Çok değişkenler bir tanıdığım var kıskanç değilim der ama kıskançlıktan karşısındakini sıkar bir dediği bir dediğini tutmaz ruh hali çok hızlı değişiyor burcunu yansıtıyor
Eee normal olan bu değil mi zaten
Biliyorsan niye soruyorsun
Biliyorum demedim.. bu normal bir şey dedim
Normalse ön yargılı değiliz
Ön yargılısınız maalesef..
İkizlermisin😅😅😅
Evet 🤷🏻♀️
Ne desem ki bilemedim
Bilemiyorum 🤷🏻♀️
Söylediklerimi. Yansıtıyorsan demekki sende öylesin
Evet ruh hastasıyız ama sizin yüzünüzden
Aa şimdi suçlu bizmi oluyoz
Evet diğer tüm burçlar yüzünden
Burçlara göre insanları yargılamak saçma fakat tanıdığım tüm ikizler burcu kadınlar dedikoducu iftiracı, arkasından konuşup yüzlerune gülen tiplerdi fakat her ikizler içi nsöylemiyorum fakat geneli bu şekilde fakat bir insanı tanımadan burcina göre yargılamam
En iyi anlaştığım burçlardan biri ve farkında olmadan aslında herkesin anlaştığı bi burç ama ikizler lafını duyunca herkes bi iki yüzlü dengesiz vs. Lafini yapistiriyor gidiyor çok aptalca bir sey bence ikizlerin enerjisini çekemedikleri için boyle davranıyorlar aynı zamanda koç ve aslana da egolu damgası vuruluyor çok saçma ve gereksiz boş ver takma kafaya en zeki burçlar arasinda ilk sırada ikizler
ikizler burcuyum hayatima girene cok deger veririm sadece degiskenligimiz surekli ayri ayri bi moda girmemiz kendimiz disinda kimseyi yipratmiyor. oyuzden ikizlere iki yuzlu demeyi bence birakin cunku gercekten en zararsiz eglenceli burclar biz olabiliriz
En zeki de tabi 🤫
Herşeyi hakediyor cunku.. Bıktık bi dediginin bi dedigini tutmamasından
Al bi de burdan yak 🤔
Benim en yakın arkadaşlarımdan biri ikizler fjddh ben hala arkadaşsam sıkılmayıp gereksiz bir ön yargi bence de
Evet gereksiz ön yargı maalesef
Sosyal medya yüzünden olduğunu düşünüyorum. İkizler burcu hakkında sosyal medyada olumsuz bir reklam yapılıyor. Biri olumsuz bir şey yaptığında konu kişinin ikizler burcu olmasına bağlanıyor. Şahsen burçlara inanmıyorum.
Çok haklısın
Çünkü bizim burcumuzun ruh hali çok değişken. Kararsızız, takıntılıyız, zekiyiz ve tabii ki eğlenceliyiz. İkizler burcunu bu yüzden sevmiyorlar.
Hepsinin canı cehenneme o zaman
Siz de ikizler burcu musunuz
Evet dostum
aynı şeyi ben de yaşıyorum. beğenmiyorlarsa yürüyüp gitsinler çok da takmamak lazım
O kadar haklısın ki 🙏
Kendi çıkarları herkesden önce gelen bencil insanlardır beni aksıne kimse inandıramazz 🤭😂
Katılmıyorum
Ben kendimden başka herkesi düşündüm de noldu yine kalakaldım işte
Merak etme.
Bize de var.. Ben mesela başagım bizi oldüm olası sevmezler. Çünkü gerçekleri konusuruz diye. İkizler neden sevilmez ? Çünkü biraz dengesizlik üzerlerinde bizim gibi.. Ruhları duyguları çok değişiyor.
İki yüzlülük yaptılar. Yüzüme güldüler arkamdan konuştular. Şu ana kadar 3 tane ikizler tanıdım.2’si bu şekildeydi. Diğeri istisna sanırım😐
Çünkü İkizler burcu açık ara en kararsız burç diyebilirim. Bir günü bir gününü, hatta bir dakikası bir dakikasını tutmaz maalesef. Birçok İkizler yakın arkadaşım olsa da bu bir gerçek. 🤓
Ben hayatımda 10 kadar ikizler tanıdım kadın erkek karışık hepsinin de ortak özelliği dengesiz yalancı belli bir kişiliği olmayan bir öyle bir böyle konuşan ciddiyetsiz manipülatif oturup kalkmasını bilmeyen kişiler olmasıydı. Burcunuz ve yükseleniniz akrep boğa gibi ne istediğini bilen dengeli bir burçsa ikizler ve yükselen ikizlerden uzak durun. Kendi ruh sağlığınız İçin.
Siz de ikizler terazi yay gibi değişken burçlardansanız anca öyle ikizlerle yapabilirsiniz
Yooo ben direk ikizlerim
Bütün ikizler için demiyorum ama hayatımda olan ikizler burcu kadını tambir yanarlı dönerli güvenilmez bir insan oyuzden diğer ikizlerede güvenmem 🤷🏻♀️
Sevgilim ikizler burcu bazen cok masum bazen şeytan bazen çok yardım sever ve güvenilir bazen asla güvenilmez ve yardım istenmeztanıdıgım tüm ikizler burclarıda iki karakterli gibi
burada ki yorumlari girunce ben ikizler degilim sanirim diye dusundum. Yani bu burctan cok karakter meselesi. Bi olumsuz durum varsa bunu burcuna baglayamazsin.
İkizler burcu olup da dengesiz ve kararsız olmayan bir benim galiba yorumlarda ikizler burcu olanlar bile gömmüş bizi🥲
Adları çıkmış. Ben ikizlere atfedilen karakterden daha kötü olan burçlar gördüm:aslan erkeği.
Anlaşabildiğim halde bi Boğa da buna dahil.
"Bir öylesiniz, bir böyle" diyorlar ama, hiç de o değilim bence. :)
Aslan burcuyum bana karşı da ön yargı var ego konusunda
Yaw şu burçlara fallara batıl inançlara insanlar inanıyor ya kafayı yiyorum sizin yüzünüzden
Bu soruyu sormamıssın gibi davranalım. İkizlerin bıraktığı mental hasarı tartısamayız bile
Benim yok aksine en iyi anlaştıklarımdan biri ikizler burcu.
Evet ya ikizlerim dediğim an ayyy ne ikizler mi falan oluyor ne yani gayette tatlı burçlarız bence
İkizler burcuyum ve gerçekten de bir dediğim diğerini tutmaz😅
Sevdiğim kadın ikizler kadını bir günü bir gününü tutmuyor ve eşini aldatıyor
Kardeşim ikizler burcu ailemizde tek dengeli, tutarlı odur.
Çoğu dengesiz ve ne istediğini bilmeyen tipler oluyo, tutarsızlar
Hayır neden sevmiyorlar anlamıyorum cok masum bir burç bence 🤣🤣
en iyi anlaştığım burçtur. keyfimiz de kederimiz de on numaradır.
not:kovaspor
Aldatıyorlar çünkü çevremde ikizler olup da aldatmayana denk gelmedim eşim de dahil buna
kıskanıyorlar ondan bu hayatta bizim kadar pozitif enerji dolu olamadıkları için içten içe nefret duyuyorlar :D dünya dönüyorsa ikizler istediği için dönüyor
Bende ikizlerim insanoğlu ile pek aram iyi değil :)
Bunun cevabını soruna yapılan ukala yorumlar veriyor zaten.
Bende ikizler burcuyum ve bence harika insanlarız 😀
bi ikizler olarak ön yargılı olmakta haklılar diye düşünüyorum ☹️
Neden ki 🙄
ayarsız olabiliyoruz gülerken ağlıyoruz bazen çok gergin bazen çok eğlenceli bunlar hep anlık değişebiliyor
Hııı
Dengesiz ve tehlikeliler o yüzden
Biri de iyi bi şey demiyor ki 🙄 burcumu değiştirme şansımız var mı
Millet adını değiştiriyor ülkesini değiştiriyor.. hatta cinsiyetini değiştiriyor.. 🤷🏻♀️ Diğer burçlar ikizleri çekemiyor bence
Ayarsız, dengesiz, bir dediği bir dediğini tutmuyor ki 5 dk anlaştığım kişiler ama bu yanları uzaklaştırıyor
cünkü gö*tleri baslari ayri oynuyor hepsinin. ve cok kararsizlar
ikizler burcu arkadasim (s) beni ikler burcu sevgilimle (h) aldatti o gunden beri ikizler burclarindan nefret ediyorum
Harbiden ya bende ikizlerim kız gelmiş uzak dur benden senin kararsızlıklarınla uğraşamam diyor. Halbuki kesin kararlı bir insanım
Kendileri çok şey sanki
Aferin dostum 😌
aynen neden ya şu ikizler neyapmış ola bilir ön yargı hep biz ikizlere
Çünkü erkekleri berbat. Ayrıca yay ve Başak da öyle. Bok gibiler.
Benim arkadaşım ikizler burcu ve gayet iyi anlaşıyoruz hergün kendini bana dövdürüyor
Çünkü tatlım çekemiyorlar
Bende ikizlerim bence iyi biriyim🤓
Adımız çıkmış çünkü 😏
Etrafimda var mı dikkat etmedim o burclulara
Ben ikizlerle anlaşıyorum
Ikizlerim ve sanirim haklilar
Çünkü gel gitleri fazla
Fotoğrafin güzelliğine 😍 beyoncem
Kovalara karşıda var genelde
Valla hiç takip etmediğim için...
Öyleler ama ikizler 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?