Sadece kendi burcum olduğu için burç yorumlarında oğlak burcunu okurum 😅. Burçlara ilgim bu kadar😂. Sitede baya ilgili insanlar var. Sizin yorumunuzu merak ediyorum.
Kardeşim oğlak benim genel olarak içine atan ve donuk tipler yani espri yapar gülmez mesela ya da kolay kolay aglamaz. Merhametli düşünceli olgun ve agırbaşlı oluyorlar genelde
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne diyeyim ki tek kelimesi bile yanlış değil. Tamamıyla söylediğin gibiyim ben de.
Kadınları biraz ortada olmayı seviyo böyle ilgi manyağı tipler. Kendilerinin kusurlarını görmeden hep karşı atakta eleştiri halindeler üstünlük hırsları var bu da Akrep olarak cok hosuma gitmiyo ben üstünlük duygusunu sevmem adalet ve eşitlik formu bana uygun sjjs ama aslan burcu kadınına sorsan oğlak kadını bal der dkdkd
Yani işkolik denilir mi bilmiyorum ama sorumluluklarımı son anlara bıraksam da mutlaka yapmaya çalışırım ve elimden gelen en iyi şekilde halletmeye çalışırım. Gerekirse uyumam o gece ama yaparım yani 😅
Bu tartışmaya bağlı. Sıradan ve anlık bir şeyde takmam. Bir şey olmamış gibi bir süre sonra konuşurum. Haksız olduğum bir kavgaya sonradan anlayıp özür dilerim. Gelip geçici hayat yaşıyoruz. Haklıysam adım atmam zaten. Büyük bir tartışmaysa yine yanaşmam😅😂