+1 yılaslan erkeğine karşı kendini översen, onda olmayıpta sende olan şeyleri devamlı söyleyip onu küçük düşürürsen, diğer insanların yanında onu rezil edersen, onun haysiyet ve onurunu incitecek şeyler yapar ve söylersen, öz güveni ve öz saygısı olmadığını vurgular, onu rencide edersen, fiziksel özellikleri, becerileri, yetenekleri, ve karakteri ile alay edersen, kendinden soğutmakla kalmazsın, nefret ettirirsin, hatta bu nefret öfke ile başlar. aslan erkekleri megaloman, narsist ve dominanttır. hemen herkesin kendisine saygı duymasını itibar etmesini beklerler. ve onlara saygı duymadığında, yaptıkları şeyleri sorgulayıp, onları eleştirdiğinde, hakaret ettiğinde, alay ettiğinde, hatalarını yüzüne vurduğunda, özetle "eziklediğinde" fevrilikleri devreye girer ve ani öfke parlaması ile gözleri kimseyi görmez ve senin canını yakabilirler. sen onlara 1 yaparsın, 10 ile geri dönerler. kavga ve tartışma yaşamak istemiyor, incinmeden sadece uzaklaştırmak istiyorsan, onu ailesinden vurmalısın. ailesinden birisine karşı kullanacağın ağır bir söz veya eleştiri, aslan erkeğini senden anında soğutur. bir de, aslan erkeğinin düşüncesinin zıttına gidip, ona onun yanlış söylediğini, hiçbir şey bilmediğini, cahil olduğunu vs. söyleyerek de onun senden bir tık soğumasını sağlamış olursun. eğer ki konuşmak istemediğinizdense veya buna benzer farklı bir sebeptense, aslan erkeğine durumu ciddi ve kendinden emin bir dille anlattığında, anlayışla karşılayıp anında seni silecektir. sen istemeden seninle asla muhattap olmayacaktır. tabii bunu kaba olmadan sert bir dille anlatırsan, nefret bile ettirebilirsin, bu sayede yalvarsan bile gururunu hiçe saymayacaktır. çok gururlulardır ilişki konusunda. ancak, takıntılı bir tip olduğundan uzaklaştırmak istiyorsan, tehdit etme, bu işleri daha da kötüleştirir. onun ucuz, beş para etmez bir insan olduğunu hissettirerek, davranarak ya da doğrudan söyleyerek de bunu sağlayabilirsin.
24 Yorumla
Soran+1 yılnet gurursuzlar arkasından ağlıyolar terkedip gidenlerin sadece isterlerse gururlu rolü yapabilirler
Kova+1 yılbenim 3 abim de aslan, aynı zamanda aslan erkeklerini mıknatıs gibi çektiğimden dolayı, bayağı yakından tanıdığım burçtur. sizin tanıdığınız farklıdır, her burç aynıdır diye bir kaide yok. fakat ben genel konuştum. sizin tanıdığınız gurursuz demek ki..
Soran+1 yılbana insanların üzülmeyecek kadar vurdumduymaz olabileceği mantıklı gelmiyo ya
seninkiler napıyo bi kıza ulaşamayınca veya aldatılnca, terk edilince falan üzülmüyolar mı
doğumgünleri ne zaman
sen ne burcusun (aslanları yay çeker genelde diye düşünüyorum)
Kova+1 yılaslan burçlarının üzüntüsünü dışa yansıttığını çok nadir görebilirsin. acı ve kederlerini bastırıp hiçbir şey yokmuş gibi devam edebilme konusunda ustalar. elbette her insan üzülür, uzun bir süre üzüntüsünü atamaz çoğu insan, fakat aslan erkekleri üzüntülerini çok çabuk geride bırakabilme konusunda da ustalar. ilişki konusunda vurdumduymazlar, sinirlenmişlerse gözün yaşına bilr bakmaz anında silerler. aslan erkeklerini kendinden soğutmak ve nefret ettirmek çok kolaydır. ulaşamayınca ya da aldatılınca üzülür mü diye sormuşsun, hayır. nefret ederler :) ben kova burcuyum.
En İyi Cevaplar
+1 yılCanım aslan değil ne erkeği olursa olsun kendinden soğutmak , nefret ettirmek için yapman gerekenler çok basit.
- Evlilik delisi gibi davran. Sürekli evlilikten bahset
- Hep ilgi göster, sürekli ara. Açmazsa trip at.
- Ilgi göster bana, diye darla onu.
- Onsuz bir hiçmişsin gibi davran. Onu el üstünde tut.
- Ailen mi ben mi diye sorular sor durduk yere. Annenin yemegi mi benim ki mi vs. Anladın sen darlamaya devam
- Gelecek planlarının tamamını onun üzerinden yap ve onsuz hiçbir anınızın geçmeyeceğini dillendir.
- Aşırı kıskanç ol. Bütün kız arkadaşlarının numarasini falan sildirmeye çalış. İnstagram sifrelerini falan iste
- Telefonuna konum uygulaması indirt ve sürekli onu takip et
Hemen terk edilirsin bak bunları yap
16 Yorumla
Aslan+1 yılKız zaten yüz bulamadığı için bu yola başvuruyor bu hareletlerle iyice görmezden gelir. Ayrıca aslan erkeği hırsından kendini yemez. Soğuyunca direkt yol verip önüne bakıyor. Yani bu taktikler o aslan erkeğinin bu kızı görünce öfkeden kudurmasına sebep olmaz.
Koç+1 yıl@HerİsmiAlmışsınız Ben soruyu kendimden nasıl soğuturum olarak okumuşum. Nefret ettirmek için bir erkeğin adamlığını aşağılamak yeterli bence.
Yengeç+1 yılJajjajajan hepsini yapıyorum hepsini ama yinede beni hicbiseye değişmiyor beyefendi
Soran+1 yıl@heyybenesra aslan mı o da
Soran+1 yılCinsel anlamda mı aşağılama
Yengeç+1 yılYok koç
+1 yılEski sevgilim aslandı. O kadar benciller ki senden nefret etmeye tenezzül bile etmeyebilir. Ben de çok fazla intikam istiyordum ama bu erkekleri salmak senin için daha iyi olur yoksa yeni bir psikiyatri randevusuna ihtiyacın olabiliyor.
018 Yorumla
Soran+1 yılNefrer etmeye tenezzül bile mi etmiyo
Seni nası tavladı sorması ayıp olmazsa
O kadar mı
Akrep+1 yılOf benimki biraz karışık. Narsistmiş. Zaten tavlamak istediği bi nesneymişim. Tavladıktan her şey okey dedikten sonra psikolojik şiddet uygulamaya başladı.
Soran+1 yılOha naptı şiddet olarak
Akrep+1 yılAslanlar toplum içinde onaylanıp desteklenmeye önem veren burç. Zaten çok egoistler bilirsin. Hani böyle toplum içersinde onu rencide edecek şeyler yaparsan bence sinirlenebilir, rezil etmeye bak. Ya da her Aslan erkeğinin kendinde çok güzel bulduğu adeta taptığı tarafları vardır o taraflarının yeterince iyi olmadığını hissettirmeye çalış. Mesela çok yakışıklı buluyorsa kendini ona çirkin olduğunu hissettir. Ama sert bir karşılık alabilirsin her zaman aklında olsun. Bunu bilerek oyna oyununu.
Akrep+1 yılBen yokmuşum gibi davrandı bir süre. Sonra hiçbir şey olmamış gibi devam etti. Yavaş yavaş kendi benliğimden şüphe ettirdi. Ben de bunları fark edip yol erkenden ayrıldım. İntikam alırsan benim için de al nolur içimde kaldı hahahahaha
Soran+1 yılHm harika bi destek geldi sağ ol
Ya zaten konuşurken bi düşüncesi için öyle değil dediğimde bile sinir krizi geçiriyo anlayamıyodum başlarda bu kadar sinirlenmesinin nedenini meğer yapıları buymuş
Bu kadar onay beklemesi şaşırtıyo beni
Sana naptı psikolojik bana aynısı mı yapılıyoşuan diye meraktan soruyorum
Akrep+1 yılÇok ilgisizdi onun hoşuna gitmeyen bir şey yaptığımda benimle tüm iletişimi kesiyordu asla mesajlarıma bakmıyordu aramalarıma dönmüyordu. Yokmuşum gibi davranıyordu. Sonra canı isteyince her şey normalmiş gibi mesaj atıyordu. İnsan bunu sürekli yaşayınca aklından şüphe ediyor gerçekten. Ben bunları yaşamadım mı noluyor oluyorsun. Cezalandırma şekli bu. Ve asla affetme ama, lı yaklaşmıyor tamamen cezalandırma
Akrep+1 yılTamamen onun kontrolünde olmamı istiyordu. Dışarı çıkınca benim erkeklere bakmamdan ziyada (çünkü öyle egoist ki onlara bakacağımı asla düşünmez) onların bana bakması ihtimalinden rahatsız olup dışarı özellikle yalnız çıkmamı istemiyordu. Sürekli her şey istediği gibi ve istediği zamanda olucak yani. Bi nevi köle arıyor. Ben de kaldıramadım ayrıldım
Soran+1 yılSapansaçmaymış aldatıyomuydu diye şüphelendim yükseleni balık mıydı acaba bi farklı bi farklı davranma olayı onlarda oluyo
Umarım terk eden sen olmuşsndur
Akrep+1 yılAldatmaz ÇÜNKÜ O KADAR EGOİSTLER Kİ BUNA BİLE YELTENMEZ aslanlar kapatılsın cidden ya ben ayrıldım bu arada hiç beklemiyordu bi tık intikam aldım gibi ama hala intikama açım
Soran+1 yılNolur diğer erkeklerin kendinden üstün olamayacağını düşündüğünden senin onlara asla bakmayacağını düşünüyodu deme deme bunu çünkü 1 dk düşündüm egoist yazdığın için çünkü sana güvendiğinden öyle düşünüyodu sandım
Akrep+1 yılAy bir de şey dicem
Asla ama asla peşinden koşma aslaaa seni böyle cepte görecek bir vaziyet olmasın hiçbir zaman her türlü konuda. Emin olmasın senden
Akrep+1 yılAynen dediğin gibi en yüce erkek o olduğu için asla diğerlerine bakmam onun gözünde ama ne canım ama
Soran+1 yılOHAAAA AWQ bu nedir ya benim hiç aklıma bile gelmez bunu düşünmek erkeği kıskanırken başka kadına bakmaz diye düşünmek sen söylemesen dünyanın en güzeli olsam yine aklıma gelmezdi
Aslanların egolu cümlelerini bile okuyunca 40 yıl düşünsem böyle düşünmek aklıma gelmezdi diyorum bide tiplerine bakıyorum bu tipe bu ego şaşıp kalıyorum kafam almıyo o yerlerdeki halleriyle kendilerini bişey sanmalarını
Akrep+1 yılHahahahahaha aynen öyle aslında egolarının altı o kadar boş ki. Kocaman bir balonlar
Soran+1 yılLağım faresini boktançıkarsan daha düzgün adam olur üstüne başına bakar bu bokoğluboklar bokolmuşda kendilerini bibok sanıyolar
Çıldıracam ya o kadar beyefendi adamlarda o ego yokken bu angut dağ ayıları kibarlıktan nezaketten yoksun andaval süvelekler mağara adamları çıkmış köylüden beter şiveleri davranışlarıyla meydanda oynuyolar çünkü ayılar awqoduklarım
Akrep+1 yılHahahahhaha çok güzel sövmüşsün güldüm sodjsldjsşdmkd
Soran+1 yılKeşke bunlara sövmeye adayacak bir ömrüm daha olsaydı
+1 yılİntikam duygusu gibi olumsuz şeylere girersen yanlış yıla girer, kendine, ruhuna, akıl sağlığına zarar verirsin.
Yapman gereken şey dosdoğru yolda ilerlemek, kendini geliştirmek, eğitmek, donatmak, hayata duruşunla, bakış açınla, kalp güzelliğin ile ışık saçmak.
İşte o zaman sadece Aslan Burcu değil seni kaçıran herkes üzülüp, pişman olabilir.
Değilse kendine zarar verirsin.
( Aslan burcuyum )
🍀00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
+1 yılaslan erkeği standart değildir, standart taktiklerinin hiçbiri sökmez. çünkü sadece başkalarına liderlik etme konusunda mahir değil, kendilerine liderlik etme konusunda da iç düşünceleri derindir. zaaflarını bilir ve kapatmak için ellerinden geleni yaparlar, artık belli yaşın insanıysa da başarılı olurlar ve daha bir kendileriyle ilgili başarılara odaklıdır. zaten ömür haritalarında da bu şekilde anlatılır. böylece daha güçlü olduklarını hissederler, bundan haz duyarlar. o yüzden zorluğunu çok iyi anlıyorum. övünmek için söylemiyorum, insanların odak meseleleri farklı farklı, aslanların odak meseleleri diğer burçtakilerin hayallerinin ötesinde olacak kadar sinsicedir. zaten aranız açıksa anlatılanları yemez, hatta aldatsan bile umrunda olmaz, onun bir intikam duygusu varsa aslaaa bitmez ve artık umrunda olmayandan etkilenmez.
12 Yorumla
Soran+1 yılodak meseleleri diğer burçtakilerin hayallerinin ötesinde olacak kadar "sinsice"dir. ne demek bu
o bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
Aslan+1 yıldaha önce umrunda olan biri değilsen veya umrundaydın da ayrı düştüysen artık kesinlikle hiçbir şekilde umrunda olamazsın. "sinsice" dir kelimesi şöyleki, hem çevresini hem kendisini her açıdan yüceltecek meselelere aşırı önem verirler, boş işlere duygulara kapılmak istemezler. somut insanları, somut faydaları severler. büyük bir zarara uğraması lazımki, örneğin inandığı sevdiği biriyken onu dolandırdın, işte o zaman bırak nefret etmesini baş düşmanı sen olursun.
+1 yılBence nefret ettirmekle falan uğraşıp zamanını kaybetme boş işler bunlar eğer konuşmak istemiyosan yazma ne biliyim ya da onun yazmasını engelle bir şekilde oda zaten istenmediğini anlarsa peşini bırakcaktır ne zamana kadar peşinden koşcak senin bir müddet sonra vazgeçip bırakcaktır dediğim gibi engelle sana ulaşamasın öyle daha çok delirir bence
01 Yorumla
Soran+1 yılDurum sandığınızın tam tersi o benim peşimden koşmuyor. ben onu istiyorum o beni sevmiyor ben de beni sevmediği için ondan intikam almak istiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılİntikamini almadan bile adam seni delirtmiş, yorumlara baktimda tek onu değil tüm aslanları yerden yere calmışsın, bu aslan kişisi nasılsa sana intikam aldirtmaya yoneltmiş (önce seni sevmesini sonrada egosunu ezmek istiyorsun) ama şimdiden ezilmiş gorünüyorsun üzüldüm neyse
14 Yorumla
Soran+1 yılAslanlar havadaydıda ben mi yere çaldım
Ben ezildim öylemi tanımadığın bri olduğum halde benim lafım bile sana bu kadar koymuşken
Kim ezilmiş belli
Üzülmene sevindim
Cevap sahibi+1 yılBelli kime koyduğu üzücü by
Soran+1 yılSana koymuş evet
Cevap sahibi+1 yılBelli bebek
+1 yılAkıllı bir aslan erkeği sana gıcık olmuşsa senden irrite olmuşsa kendini öfkesinden hırsından yemez. Hayatından çıkarır yoluna devam eder kaale bile almaz. Aslan kadını olarak ben böyleyim.
12 Yorumla
Soran+1 yılBöyleymiş gibi yaparsın sadece özünde ne kadar delirdiğinizi bilmesek yerdik bu dediklerini
Aslan+1 yılSana yemin edebilirim ama gerek yok. Başta akıllı bir aslan erkeği ise dedim zaten. Bilirsin akılsız başın cezasını ayaklar çeker.
Aslan erkeği egoisttir inatçıdır aşağılık kompleksine sokabilirsin:) neden bunu istiyorsun anlamadım da neyse
13 Yorumla
Soran+1 yılBen böyle biriyim ceza kesiyorum
Soran+1 yılSağ ol ben de zaten umursayacağı kadar bi acı yaşatmanın peşindeyim
+1 yılKrizi sen geçiriyorsun bence. Bu nasıl bir nefret la. Allahım sen beni böyle bir kadına sevdirme yarabbim. AMİN.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet hırs krizi
+1 yılAslan burcuyum ama burçları takmıyorum. Eğer onun yerinde olsaydım senin gibi birinden anında ayrılırdım. Nasıl bir ruh hali yaşıyorsunuz siz?
01 Yorumla
Soran+1 yılHaha ayrılsan daha beter intikam alırdım çünkü benim istemediğim bir şeyi yapamazsın
Ne yaparsan yap umursamaz en fazla egosuna oynayabilirsin o da seni sallamasına bağlı, seni zerre umursamıyorsa egosuna falanda yürüyemezsin
03 Yorumla
Soran+1 yılBi aşağılamam fena mı koymuş bilmiyorum ama 1 sene önce dediğim sseyi her kavgada tekrarlıyo
Bu beni salladığı anlamına mı gelir
Soran+1 yılRuhen sorunlu demiştm her tartışmada ben ruh hastayım ya ondanböyle davranıyoruö falan diyo
+1 yılAslan burcu kadını olmuştu hayatımda zorlar biraz kendi istediklerini yapıyorlar seni tınlamaz umrunda olmazsın egoları öyle onların
04 Yorumla
Soran+1 yılSeni tınlamadımı
Başak+1 yılEvet ayrıldık kalıcı olmadı
Soran+1 yılHahahahhahah komikmiş sen ne burcusun
Başak+1 yılBaşak.. ben koştum onun peşinden ama cıkss o beni silmeyi seçti
sen kim köpeksin aslan erkeğini nefret ettireceksin :) paşam ancak kendi egosu isterse uygun görürse nefret eder. dikkat et daha çok bağlama da :D
09 Yorumla
Soran+1 yıldurum tam tersi o bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum
Soran+1 yılniye
Soran+1 yılben onu istiyom o beni istemiyo
Koç+1 yılYalniz kardesim aradigim yorum bu 😂
Oyle bi ego varkii
Soran+1 yıl@Siyahqkyuzu direk ormandaki aslan bu şehre inmemiş daha
Soran+1 yılAmaç intikam da her şeyi kafana soka soka mı anlatmam gerekecek anlayabil diye
+1 yıl:D terazi gibi davran :D ( Evdekiler aslan ben terazi beni gördüklerinde uyuz oluyorlar ) :D:D
28 Yorumla
Soran+1 yılHahaahahhahahhahahahahahahahahahaha
Durum sandığının tam tersi o benim peşimden koşmuyor. ben onu istiyorum o beni sevmiyor ben de beni sevmediği için ondan intikam almak istiyorum
Zaten teraziyim bu arada
Terazi+1 yılzxcxzczcxzczxc :D :D:D: Dhahha
Soran+1 yılNefes almam bile sinirpatlaması yaşamasına yetiyo şaka değil dldndnkanal
Terazi+1 yılvalla yanlış anlama kralı olsa 1 saniye durmam yanında böyle kişilerin.. isterse KRALI OLSUN ! terk et defolsun gitsin.
Soran+1 yılBenim istediğim bi olsun aynı bana yaptığı gibi acı cektiripskipatmak istiyorum
İstediğimi yaptırmam lazım
Terazi+1 yılbi erkegin umrunda değilsen umrunda asla olmazsın.
Soran+1 yılSen terazi olduğın içindir o
Umruna girer umrunu dağıtıp çıkarım allahın izniyle ldnjdj
Terazi+1 yıl:D ben diyecegimi dedim burçlar teferruat.. önemli olan gerçeklik
+1 yılRabbim senin gibilerin şerrinden tüm erkekleri korusun Amen...
010 Yorumla
Soran+1 yılAslan burcunun şerrinden korusun asıl
İkizler+1 yılAslanları ben de sevmiyorum aramızda kalsın 🙂
Soran+1 yılsevmeyip kıyamıyosun nasıl olcak
İkizler+1 yılKimseye kıyılmaz zaten
İyi olduğumuz için iyiyiz, bir başkasına bağlı olmamalı bu
Soran+1 yılbana kıymadın mı sence ben nası koca bulcam sen şu görüşü paylaştıktan sonra
İkizler+1 yılSenin içindeki kötülüğe kızdım Yoksa yolun açık be kuzu İyi ol sen kimse almazsa ben alacağım seni Söz
Soran+1 yılffaGDFAJDFKGA dayı ya
sen ne burcusun
İkizler+1 yılİkizler, hemen aşık olur Al sana tüyo 😄
Soran+1 yılhemen de başkasına aşık olur geçiçi heves :)
İkizler+1 yılYok be hiç de öyle değil aslında
Sadakati ömür boyu
Sadece sevilmediğini anladığı anda gider
Yeni bir ilişkiye kolay uyum sağladığı doğrudur
Yakışıklı, zeki ya da neyle övünüyorsa öyle olmadığını söyle😄 aslan burcu kadar övülmeyi seven burç yok
00 YorumlaKayahan'ın şarkısını gönder ona.
Bir Aslan miyav dedi
Minik fare kükredi.
Fareden korktu kedi..
Kedi pırrr uçuverdi 🤣00 Yorumla
+1 yılAldatmadigin surece bi b*k olmaz kiskandirabilirsen olur😇🤣
014 Yorumla
Soran+1 yılilişki içinde değiliz banakarşılık vermediği için intikam almak istediğğimden nefret ettirmek istiyorum
Aslan+1 yılHmmm ben aslanım ama ben yalandan ve yanında bir baskasini gormekten nefret ederim🤣
Soran+1 yılsevmediğinin yanında başkasını görmekten de mi
Aslan+1 yılSevdiğim insan?
Soran+1 yılbeni sevmiyo zaten ben ne yapayım onu soruyorum
Aslan+1 yılSevmiyorsa hiç sevdiremezsin zorlama
Soran+1 yılo bilmem neleri sevenin beni haydi haydi sevmesi lazım
Aslan+1 yılNe alakası var sevmediği şey bir insana sevdiremezsinki bu bende yemekte bile böyle
Soran+1 yılsevdiklerinin sevilcek yanı yok ama ben sevilmeyi hak ediyorum
Aslan+1 yılSevilmeyi hak ettiğini düşünüyorsan illa ondan değilde seni sevicek seni sahiplenicek bir insandan beklesen bunu olmazmı cano?
Soran+1 yılolur ama o sevmeyince kırılıyorum içim hep kırık kalacak beni sevmediği için
Aslan+1 yılMerak etme seni sevicek kişi herseyi unutturucaktır emin ol
Soran+1 yılunutulmaz
Aslan+1 yılBen unuttum hemde beni sevicek kişi yokken unuttum 2.5 senedirde kimse yok mesela hayatımda ama unuttum hiç birsey hissetmiyorum😉
Düşük özgüvenli ol, dış görünüşüne özen gösterme, silik bir karakter gibi davran hatta biraz kendine acındır. Koşarak uzaklaşır o zaman
03 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
Soran+1 yılİstememesinin
+1 yıldedikodusunu yap şirret biri ol karşılaştığınızda huzursuz et
00 YorumlaErkeğinin bilmem de kadını olsa cayır çutur sayardım 🤣🤣
00 YorumlaBaşka erkeklerle kıskandır erkek ismi söyle muhabbet arasında soğuyacaktır
00 Yorumla
+1 yılBunun burçla ilgisi yok sorun da sendeymiş zaten çocuktan ne istiyon laynnn
00 Yorumla
+1 yılHiç aslan erkeği tanimadım aslan burcu olan varsa yazsın bana
00 YorumlaDeli ne yaparsan yap seni umursamayan umursamaz kendini küçük düşüsürsün daha çok hoşuna gider en temizi kendine başka birini bul mutlu olmaya bak intikam ne cocukmusun
06 Yorumla
Soran+1 yılNiye çocuk olayım ceza keserim ben istemeyene
Soran+1 yılSen kimsin de kesip kesemeyeceğimi belirliyosun awk
Soran+1 yılsende kayınço
Gizli Üye(25-29)+1 yılanüsünü yararsan muhtemelen ömür boyu bezle gezmek zorunda kalıp altına sıçıp osuracak. Daha büyük bir nefret düşünemiyorum.
01 Yorumla
Yengeç+1 yılKeşke okumasaydim.. nebicim insanlar var ya bunu düşünmek nedir
İstemediği en ufak bir şeyi yapman yeterli aslan burcuna
00 Yorumla
+1 yılKocam aslan bebegim.
Ilgi ve pohpohlamayi kes.
Umursama, takma.
Onu kendinin degersiz ve kisiliksiz oldugunu hissettr019 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
Koç+1 yılIntikam icin degil once kendin icin.
Ve bi tavsiye vereyimmi ; Takma hic. Seni istemeyeni napcan
Terazi+1 yılErgen işte boş ver
Koç+1 yıl@Fafof_360 esimden allah razi olsun. Burnumdan fitil fitil getiriyor hayati
Soran+1 yılHala niye evlisiniz sorması ayıp
Soran+1 yıl@Fafof_360 kardeşim bu bi lütuf mu şaka mı
Şakaysa komik değil
Soran+1 yıl@Fafof_360 bu arada kadına sevilmiyosun demiş kadar oldun
Koç+1 yılValla niye hala evliyim biliyor musun?
Alisiyorsun zaman gecince.
Keske alismasaydim
Soran+1 yılhahahjgjhadgjfsk tanımadan kısa sürede mi evlendiniz
senin burç ne abla
Koç+1 yılKoc
Koç+1 yılIki cambaz bi ipte oynamazmis
Koç+1 yıl@Fafof_360 ne alaka koclar cok mu cekilmez?
Koç+1 yıl@Fafof_360 evet burclarin cogu kisiligimizi yansitir. Benimde bircok ozelligim uyusuyor. Ama bu adam ayarlarimla oynadi resmen. Kendimi ezik hissetmem normalde ama Şu an onun yaninda ezik hissediuorum. Biz buna evlilikte yildirma politikasi diyoruz (!) 😊
Soran+1 yıloha ya hangi kadınla konuşsam benzer şeyler anlatıyo sana da mı psikolojik siddet uygulandı neler yaptı sana ezik hissetmene sebep olan
+1 yılEşim aslan yani neyden nefret eder misal yalandan veya sözünün kesilmesinden
12 Yorumla
Soran+1 yılsen nesin
bu kendi laf kesiyor sürekli
Aslan+1 yılBen oğlak
+1 yılÇok basit bana bak beraber gidelim oraya iki foto atarız bidaha suratına bakmaz
011 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum
Terazi+1 yılHorus-paradise-luxury-resort yer burası uyarsa gidelim 2 foto atsak bide kesin ağlar bu buraya nasil gider diye 😂
Soran+1 yılya adam seviyo beni neden kıskansın
Terazi+1 yılTeklifimi yaptım ben düşün
Soran+1 yılpardon sevmiyo olacak yanlış yazmışım
Terazi+1 yılİlgisini çekersin
Soran+1 yılnormalde çekmiyom senden dolayı mı ilgi çekicem
Terazi+1 yılOndan değil orada cekildigin fotoğraflardan
Soran+1 yılsen orada çalışıyon sanırım
Terazi+1 yılHayır normal tatile çıkacağım orada calismiyorum
Soran+1 yılAIDS kapmak istemiyorum sağ ol nezaket gösterdiğin için
+1 yılHiç bişey yapmana gerek yok çünkü onun skinde değilsin
00 Yorumla
+1 yılHerşeyin en iyisini sen biliyormuşsun gibi yap
16 Yorumla
Soran+1 yılHa bak zaten bana tam bu cümleyi kuruyo herşeyin en doğrusunı benim bildiğimi sanıyomuşum
Sen de mi aslansın
Terazi+1 yılYok teraziyim ben
Terazi+1 yılAslanlar kendilerinin her zaman en iyi olduğunu düşünür ve karşısındaki eğer böyle bir tavır sergilerse anlaşamazlar o yüzden dedim öyle yap diye😬🤷🏻♀️
Soran+1 yılBende teraziyim güzel tesadüf oldu
Bana dediği kendi tavrımda hiçbir kusur olmadığını düşünüyomuşum her şeyi bildiğimi sanıyomuşum aşırı özgüvenliymişim
Terazi+1 yılAllah allah, manipüle mi etmeye çalışıyor acaba
Soran+1 yılBana diyo ki onun dediklerini sürekli manipüle ediyomuşum
Neyi manipüle mi etmeye çalışıyo
Egosunu yerle bir etcen
11 Yorumla
Soran+1 yılnasıl ederim mesela
Gizli Üye(25-29)+1 yılGururunu kıracak bir şey söyle nefret ederler aslanlar cok gururlu oldukları için 😂
15 Yorumla
Soran+1 yılne dersem gururu paramparça olur
Cevap sahibi+1 yılKötüle işte bir konudan dolayı kavga et önce sonra kötüle aşşalıyacı konuş
Soran+1 yılhm sen aslan mısın
Cevap sahibi+1 yılHayır eski sevgilim aslandı
Soran+1 yılneden dolayı ayrıldınız
+1 yılBu nasıl Bi kindir ne yaptı sana
01 Yorumla
Soran+1 yılSevmedi
+1 yılÇok parasını harcat hemen soğurlar 😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılHani cömertti
+1 yılÖzgüvenini alt üst et kuduracak zaten
03 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
Balık+1 yılYok o zaman soğur senden hiç ilgilenmez yani
Balık+1 yılOna inat yaptığını düşünmesin ama kendine daha çok özen gösterip ona rakiplerinin olduğunu hissettirirsen ben ne kaybetmişim diye düşünür
+1 yılsizofrenmisin takıntılımısın amaç ne
01 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum
+1 yılSoğuk sicak taktiği kullan
01 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
- Astroloji & Burçlar konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen onun üstüne çıkmaya çalış liderlik tasla
00 Yorumla Zıttına gitmen yeterli ya da onunaşağıla
00 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAslan terbıyecısı kirala ve onu kırbaçlasın
00 Yorumla
+1 yılAğzına s*ç nefret eder o zaman 😄😄
00 Yorumla
+1 yılkanarya kostümü giyebilirsin nsjdf
00 Yorumla
u +1 yıl“Güç bende artık” de, kaçar. :D
00 YorumlaKişiliğini taklit et ona karşı kullan
00 YorumlaBizi böyle krize sokacak kadın yaratılmadi
00 Yorumla
+1 yılBir sıcak bir soğuk davran ki, hasta olsun❗
00 Yorumla
+1 yılPsikolog lazım sana.. niyeki yaaa
19 Yorumla
Soran+1 yılilişki içinde değiliz banakarşılık vermediği için intikam almak istediğğimden nefret ettirmek istiyorum
Yengeç+1 yılİntikam iki mezar kazar böyle gereksiz şeylerle kendini harcama
Yengeç+1 yılHem nefretini ucunda da sana zara vardır mutlaka
Yengeç+1 yılHem karşılık vermek zorunda değil insan sevmiyorsa sevmiyor. maalesef
Soran+1 yılneden
Soran+1 yılgel de bu dediklerin i sen yap sen sakin dur
demesi kolay zorluğunu yaşayan bilir
Yengeç+1 yılYaşayan mı? Ne yaşadın
Yengeç+1 yılBen senden daha kötü şeyler yaşadım ama böyle kimseyi yargilamadim. allaha bıraktım
Soran+1 yılkötü anıların olması için ilişki yaşamış olman gerekmiyor
yargılamak değil değer verdiği insanlardan çok daha değerli olduğumu düşünüyorum ondan
allaha bırakmak o kadar kolay olmuyor
+1 yılBunun burçla tam olarak alakası ne?
11 Yorumla
Yengeç+1 yılAynen
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe biliyon aslan oldugunu
13 Yorumla
Soran+1 yılnasıl
Cevap sahibi+1 yılOf aslan burcu oldugunu iste ya
Soran+1 yılzor mu bilmek
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldat onu
Deliye döner, belki ikinizi de *01 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörmezden gel ve onu övme bu yeterli.. 😄
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEgosunu ez geç kesin nefret eder
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslan erkegi ne awmk erkek erkektir
00 YorumlaEgosunu zedele
15 Yorumla
Soran+1 yılne diyim
Soran+1 yılyanında sürekli başkalarından övgüyle bahsetsem bunu hiç övmesem olur mu
Soran+1 yılilişki içinde değiliz banakarşılık vermediği için intikam almak istediğğimden nefret ettirmek istiyorum
+1 yılNeden ne oldu ki?
01 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum
Onu küçük görüp kıskandırmaya çalışabilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılo bana karşılık vermiyo diye intikam almak istiyorum işe yarar mı
+1 yılbiraz egosuna ters düşecek şeyler söyle
02 Yorumla
Soran+1 yılneler mesela
İkizler+1 yılOnuda sen bulcan çocuğu tanımıyorum ben
Kürt bir sevgili bul
09 Yorumla
Yengeç+1 yıl..
Yengeç+1 yılHa
Soran+1 yılne alaka
Yengeç+1 yılBudaha mantıklı.. Kürt deyince bende dondum kaldım
Soran+1 yılkurt ssevgili ne
Yengeç+1 yılAbi anlatı kızım 🙈🙈🙈
Aldat
03 Yorumla
Soran+1 yılilişki içinde değiliz banakarşılık vermediği için intikam almak istediğğimden nefret ettirmek istiyorum
Soran+1 yılmümkün mertebe aşağılamaya çalışıyorum
yalnız benle dalgageçip dalga geçtiğini kabul etmiyo bunu nneden yapıyor
Umursamazzzzzz
00 YorumlaAğzına biber sür
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer