Benim gibi yapan var mı? böyle şeylere inanmalı mıyım?

Arkadaşlar ben evrenin sürekli bana mesaj vermeye çalıştığını düşünen biriyim. Bi keresinde aklımdan bir plaka uydurdum ve içimden kötü bir şey geçirdim. eğer bu plakayı görürsem düşündüğüm şey gerçek olacak dediM. Ve o günden beri o plaka o kadar çok karşıma çıktı ki.. inanamazsınız. birden komşumuzun o plakaya sahip olduğunu farkettim hergün evin önünde görüyorum. uzun kısa hiç farketmez evden her çıktığımda görüyorum. Bugünde en az 7-8 kere gördüm. Saçma gelebilir başta takılmadım ama bu kadarı tesadüf olamaz diye canım sıkılıyor. Sizin böyle takıntılarınız var mı acaba sizce gerçekten bi mesaj olabilir mi bu?
Benim gibi yapan var mı? böyle şeylere inanmalı mıyım?
Cevapla