
Beni her yerden engeller mi?
Nasil bir tepki alırım karşı taraftan?

Özgürlüğüne aşırı düşkün yapıda bir kişi. Baskı, kıskançlık, kısıtlama ve alanına müdahale edilmediği müddetçe eğlenceli ve uyumlu bir sevgili olur. Dışa dönük ve arkadaş canlısıdır.
Eğlenmeyi ve gezmeyi sever.
Peki ona hislerimi ifade etmeli miyim?
Karşında başkasını sevdiğini bildiğin biri var🥰 Bence karma yaratmamalı ve herşeyi akışına bırakmalısın senin olan zaten sana gelecektir. O kişi kaderinse zaten bir şekilde kavuşursunuz Murphy yasası ne der; “Ne zaman bir şeyden vazgeçerseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir.”👍🏻👏🏻
Yükselen burcu Yay olan erkekler de en az kadınları kadar çekici bir görünüme sahiptirler. Karizmatik duruşları ile hemen ilgi odağı olurlar. Ayrıca çok naif ve kibar kişilikleri ile etraflarındaki insanları kendilerine hayran bırakırlar. Yükselen Yay erkekleri çok iyimserdir ancak bu iyimser yapıları kimi zaman patavatsızlık olarak algılanır. Sevgi dolu ve enerjik yapıları ile arkadaş çevresinin aranan ismidirler. Flört etmeye bayılırlar. İlişki yaşama konusunda asla sıkıntı çekmeyen Yay burcu erkekleri romantik tavırları ile sevdikleri kadınları mutlu etmenin yolunu iyi bilirler. İlişki süresince sadık olsalar da her çiçekten bal almayı tercih ederler, bu yüzden ilişkileri çok uzun sürmez. Sıkılgan yapıları tek bir partnere bağlı kalmalarını zorlaştırır. Ancak dürüstlükten asla şaşmayan karakterleri her zaman takdir görmelerini sağlar. Her ne kadar ilişki insanı olsalar da evlilik onları korkutur. Çünkü evliliğin özgürlüklerini bitireceğine inanırlar. Gezmekten ve yeni yerler keşfetmekten hoşlanırlar. Parti ve eğlence onların yaşam tarzıdır. Sessiz sakin ortamlar onların enerjik ruhlarına aykırıdır. Özgüvenleri oldukça yüksek olan yükselen Yay burcu erkekleri istediklerini elde edemediklerinde kendilerini geri çekerler. Ayrıca bu burcun erkekleri çok konuşmalarıyla ünlüdürler. İlgi alanlarına giren bir konu olduğunda onları susturmak mümkün değildir. Merhametli bir kalpleri vardır ve çok yardımseverlerdir. Maddi anlamda oldukça savurgan olduklarını söylemek yanlış olmaz. Cömertliği para saçmak olarak algılayan Yay erkekleri için paranın hiçbir kıymeti yoktur. Öyle ki onlar için para sadece istedikleri hayatı sürebilmeleri için gereken bir araçtır
G*ötü kalkar.
İlişkilerinde de "yanıma yakışsın" mantığındadır. Konuştuğu kişi de çoktur. Bence umursama.
Kendisinden daha güzelim 😂
Biraz havalı ve karizmatik cool takılcan. Bırak o sana gelsin Ha? Ne canım? Bana mı dedin? falan anladın 😂
Gizemli çok eğlenceli ve çok enerjik olduğunu "göster" sadece görsün :) söyleme.
İşte birbirimizin yüzünü görebilsek kesinlikle böyle yaparim ama ona karşilik beklemeden açilsam sonra onun cevap vermesini beklemeden çekip gitsem sonra her yerden engellesem mi acaba diye düşünuyorum ulaşmak istese bana her türlü ulaşabilir 2 arkadasiyla da ayni ortamdayiz acilirken de kuğul takılacağım senin fikrin onemli değil ben sadece soyluyorum havasi vermeyi düşünüyorum ama umdugum gibi gitmezse diye korkuyorum 😅
Cevap
3Cevap
Eğlenceli ve çılgın olur seviyosa başkasını kolay kolay yüz vermez anca senden çok hoşlanması lazım
Sence ona hislerimi söylemeli miyim
Tehlikeli şu an bence gözünden düşebilirsin
Tamamen iş ve mantık odaklıdır
Ay burcu ne acaba
Evet ayrıca çok eğlenceli manyak biri ve aşırı olgun her şeyde yerini bilir ay burcunu bilmiyorum tam aradığım biri ama tepkisini kestiremiyorum çünkü tepkiler konusunda tuhaf biri
Küçümsenmek hoşuna gidiyorsa kesinlikle onunla olmalısın
Koc burcuyum beni küçümseyebileceğini zannetmiyorum
Tepkileri genelde şöyle oluyor diyaloğa girerken cok hevesli cevaplar veriyor eğlenceli cevaplar veriyor senle konuşmaktan hoşlanıyor gibi sonra bakiyorsun engelliyor bu yüzden ne tepki verecegini tahmin edemiyorum
Nasıl engelliyor?
SSöyle izah edeyim biz 1 sene once 2 hafta flörttük sonra konuşmayi kestik o baskasindan hoşlanmaya başlamisti konuşmayi kesince bende ona karsi bir sey hissetmeye basladim arkadaş olarak kaldik arada instagram dan komik videolar gönderiyordum o da bana gonderdiğim videolar hoşuna gidiyordu eğlendigini ifade ediyordu 1 saat sonra baktim beni takipten cikarmiş ben de bir daha ses etmedim snapchat den de engellemiş sadece numarami silmedi ben 1 sene boyunca ta ki geçen ay a kadar yazmadim ona bir bahane ile yazdim normal yine benimle samimi konuştu zaten hal hatir sormayla geçti sonra kısa cevaplar vermeye başlayınca görüldü attım çunku devam etseydim engelleyecekti sezmiştim ama keşke yazmasaydim diyorum cunku duygularima hakim olamiyorum yazdigimdan beri ve soylemek istiyorum ondan karsilik beklemeden ama tepkisinden cok korkuyorum
Bir de yazdığım günün ertesi günu bana aramissin diye sordu ki aramam imkansız cünkü paket sürem bitmişti acaba aramamı mı istiyordu
Araya çok uzun zaman girmiş. Sağlıklı ilişki zor
Yani ters tepebilir mi
Evet, çok fazla git gel yaşanmış. Bu tür ilişkilerde eskinin etkisi çok oluyor
Ayrıca atalarımız iki koçun kafası bir kazanda kaynamaz demişler
Teşekkür ederim yorumun için
Rica ederim
Astrolojiyle ilgili bir tek yengeç burcu olduğumu biliyorum
Peki burç olarak bakmasak olaya sevdiği biri olan bir erkeğe yaa da sevgilisi olan bir erkeğe açılsam nasıl tepki alırım
İyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?