Abim ve ablam var burçlarını bilmiyorum. Bilmeme de gerek yok. Muhtemelen biri oğlak biri yengeç..


Annem kova
Babam yengeç
Kardeşim akrep
Ben yengeç...
Kardeşimin yükseleni boğa üstelik, babam kardeşim ben muhteşem anlaşıyoruz ama huysuz kova annem bizle anlaşamıyor😂
Neden böyle bişey dedin ki
Detayı mı söylüyorsun
Evet
Abimle ablam öz kardeşim değil anneler farklı, ve aramda da o derece bir yakınlık yok abimle zaten hiç konuşmuyorum. Hali ile burçlarını hiç sorma gereği duymadım.
Yaa özkardeşin yok mu
Yok, tek kardeşim
Bizde tüm burçlar var akrep boğa aslan terazi oğlak 😄
Terazi olanla anlaşıyor musun 😃
Evet biraz sinir fazla ama çok eğlenceli biri
Teşekkür ederim
İkizler / Akrep
Balık niye gittin yaw 😐
Bi anlık oldu ne olduysa ama gitmeyi beceremedim :/ tekrar aranızdayım🤭
İyi kal burada 😀
🌸
İlk EİG senden geldi teşekkürler terazi🥳
İlk ricalar o zaman ❤️
Cevap
12Cevap
Yengeç, onun yüzünden bütün yengeçlerden soğudum kxnx
Niye ki
Şimdi şöyle ikiz kardeşlerim var burclarıda ikiz 😂
Burçları ne
Burcları da ikizler
Amanınnn
Terazi
Kararsız ve ikilemde kalışı sinir bozucu xd
Vaaay demek terazi 😂
Bir tanecik kardeşim var ve annem ne hikmetse ikimizi de aynı gün doğurmuş. O da Boğa 😂
#SelamGençlik 🍀
Benim de hiç görmediğim iki kardeşim var biri erkek biri kız. Erkek akrep, kız oğlak. Amaaan.. #TubaSueda 🍀
Annem oğlak
Babam oğlak
En büyük ablam oğlak
Ortanca ablam başak
En küçük ablam oğlak
Ben Terazi.
Ne bileyim ben ne ya? Önem vermiyorum ben böyle şeylere.
Koç nefret etmeme rağmen.. Ama sanırım o da başağın özelliklerini taşıyor
Yay ve kova. Ben bir balık olarak aralarında kendimi ezik gibi hissediyorum :D
Ablam ve 2 erkek kardeşim aslan, diğer kardeşim koç burcu.
Ablam Başak Burcu ♍️. Canım ablam aşırı karakterli biridir. Örnek aldığım biridir.
kardeşim başak burcu 😀 zaten birtanecik kardeşim var
İkiziz biz o da Başak burcu 😂
Koç, başak, balık, terazi, ikizler jsjsndk
Neh jsjsjsj
8 kardeşiz, anam nerdeyse hepsini ayrı burç doğurmuş 😂
😂😂😂 ah dudu hangisi ile en çok anlaşıyorsun peki, terazi ile nasılsın
Ablamlardan sadece terazi olanla anlaşıyorum, diğer iki ablam beni sevmiyo pek. Abimlerin hepsini çok severim, ama en komik, yanında hiç sıkılmadığım ikizler burcu olan 2 abim, bide terazi ablam nsjzjjz
Kardeşim/kardeşlerim yok.
Kova onlar bense başak🥵
Başak, Akrep ve ikizler 😌
Annemin Oğlak Kardeşim Oğlak Benimki Koç
Başak, Yay, Kova, Boğa
Kardeşim Kova burcu
Gayet iyi anlaşırız
Başak. Oğlak. Balık. Terazi. Başak. Koç.
Yengeç
Akrep
Başak
Bilmiyorum, hiç merak edipte sormadım ya sşdşjdslş
Benim abim var o terazi burcu
Sadece bir kardeşim var ve ne yazık ki Oğlak burcu
Bir kardeşim bile yok anlıyor musun😂
Oğlak kendisi ve sevmem 😄
Hiç kimseninkini bilmiyorum
Kardeşim akrep ben koç
Terazi
Basak (vaşak)
Koç
Yay
Aslan
annem boga babam yay kardesim yengec
Aslan ve koç ☺️
Başak
balık
Oğlak
Aslan kardeşim
Kardeşim balık
Abimin burcu başak
Aslan Terazi
Oğlak
Yengeç
Bilmiyorum ki
Kova ve akrep.
Beni ilgilendirmiyor
Başak
Aslan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?