14 Ocak’ta başlayan Merkür retrosunun en büyük etkilerinden biri eski ilişkilerde iletişim. Siz eski sevgiliniz ile iletişime geçmek ister miydiniz? Sizce ex’ten next olur mu? 🌝✌️
Merkür retrosu falan anlamam, ex’ten next olmaz!
Retro etkisine girdim bile, neden olmasın?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merkür retrosu başladı, eski sevgililer geri dönüyor! Sence ex’ten next olur mu?
Merkür iletişim gezegenidir ve bu zamanda çözümlemek kalıcılığa neden olur. Gitmesini istediğinizle tam anlamda bağınızı koparın ki zırt pırt hortlamasın. Ya da sonuca kavuşturmak istiyorsan ilişkini, enine boyuna konuş her şeyi, tam zamanıdır. Yalnız bu zamanlarda öfkene hakim olmalı yoksa işleri daha da karıştırırsınız.
Kendisiyle 2 ay önce kendisinin arkadaş kalalım demesinin üzerine benim de kalamam diye sert yapmamdan dolayı 1 aylık çok sıkı flörtümüz bitti. Kendisine arkadaş kalamam dediğimde beni her yerden engelleyip konuşmayı kesmişti. Hemen sevgili yaptı. Demek ki o yüzden böyle yapmış bana. Şimdi günümüze gelelim. Geçen hafta pazartesi beni bir şey konuşabilir miyiz diye çağırdı. Benim yakın arkadaşlarım onun da yakın arkadaşı. Onlar bana o çocukla ayrıldığını ama daha tam belli olmadığını söyledi. Kız beni yanına öylesine çağırmış zaten. Bana ertesi gün umarım yanlış anlamamışsındır seni arkadaş görüyor ve hiçbir zaman sevgili olamayacağız dün gece için de özür dilerim dedi çünkü o gün benle beraberken diğer yakın arkadaşlarımızı çağırıp onlara benim yanımda o çocuktan bahsedip ağladı. İkimiz de içmiştik. O içmeye gidelim demişti. Ben de kıskandım tepki falan verdim. Sonra hep beraber kafeye gidip oyun oynayıp dağıldık. Ertesi gün yazdıktan sonraki gün ise bana instagramdan takip isteği attı oysaki engelleydim. Neden engeli kaldırıp takip atıyor ki? Bu geçen 1 haftafa bir kere bile beni çağırmadı ama diğer yakın 2 arkadaşımı çağırıp durdu. Dün arkadaşımla sinemaya gitti. İnsanın zoruna gidiyor bir zamanlar en yakının seni çağırmayıp başkasını çağırması. Arkadaş olarak görüyorsa ve olmak istiyorsa neden çağırmıyor? Çağırmayacaksa neden engelliyken engelimk kaldırıp istek atıyor? Onun beni bırakıp başkasına gitmesinden dolayı kendisinden nefret ettiğimi düşündüğü için mi yazmıyor? Benden mia adım bekliyor sizce? Sevgili olmayı şimdilik düşünmüyorum ama en değer verdiğimin ben hariç herkesle gezmesi zoruma gidiyor o yüzden arkdaş olmak istiyorum. Sizce çağırayım mı?
Biz tam sevgili değildik zaten. Flörttük. El ele bile gezmiyorduk. Öpüşmedik hiç. Ama sevgili tadındaydı gezmelerimiz. O yüzden yakın arkadaş olmaya çalışsam da tekrar belki olur diyorum. Ama o yazmıyor aramıyor ben mi adım atayım artık çünkü o atmıştı çağırarak ve engeli kaldırıp takip ederek demi
#SelamGençlik ⭐🍀Her türlü ex'e tam ve kesintisiz ve ebediyen kapalıyım, hayatımdan daima uzak olsunlar. Kimse umrumda da değil, hatırımda da değil. Tek bir kişiye odaklandım, o da bana yeter, tek, tam ve daimi seveceğim erkeğe odaklandım, net. #BambaşkaBirAşk#TubaSueda ⭐🍀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben anonim olarak yazdım. Neler değişmiş hayatında öğreneyim dedim. İnanırmısınız bu kadar kolay ulaşabilmeme rağmen merhabadan sonrasına geçemedim. O kadar rahatsız oldumki onunla konuşmaktan. Bu yüzden ayrılmışım. Cidden bitmiş ilişki. Kendimi tebrik ediyorum.
Retro falan umurumda değil, yalan dolan uydurmaca şeyler. Çiftler birbirini seviyorsa tekrar birlikte olabilirler bu kadar basit. Yeni yeni adetler çıkartıp boş boş ex next muhabbeti yapmanın anlamı yok. Ayrılıp tekrar bir araya gelen dünya kadar çift var, bırak sevgililiği evliliğe yürüyenler oluyor bu şekilde gayette mutlular
Retrolar sadece ilişkiler açısından değil maddi olarak da beni çok zorluyor. 🌝 Her retroda mesaj atan eski sevgilimin bu sefer atmamasını diliyorum, Merkür duy sesimi!
Bu da üç ayda bir başlıyor maşallah. Eski sevgililerim iyi ki evli öyle dertlerim yok diyeyim bari. Ama bu olay tamamen saçma bir durum gibi. Mürkürün bundan haberi var mı acaba.
Ex'ten next olmaz.. Ama flört edilir.. Yad edilir..😊 Anılar depreşti mi her şey olur.. Ama ciddi düşünülmeli. Ciddi düşünülecek biri olsa zamanında ex olmazdı..😉
Retro etkisi nedir ya. Sanki 14 Ocaktan önce ya da eski tarihlerde farklı zamanlarda eski sevgililerden dönen olmuyordu da Merkür Retrosu döndürecek. İnanmıyorum öyle şeylere
İnsan arkada bıraktıkklarını merak eder döner bakar ve hiç bişeyin değişmediğini görünce mutlu mesut yokuna devam eder. Eski sevgiliden kimseye hayır geldiğini görmedim
Merkür retrosu da başlasa Merkür metrosu da başlasa umrumda değil
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
yaaa lütfen görün mesajımı özeldenn yazmaya çalıştım olmadı. Ben eski sevgilimden yeni ayrildim. Benim hatam sonucu. Neyse Merkür retrosu başladığı günden iki gün sora kendisi eski sevgilsiiyle takipleştiğini gördüm. Fal baktirdim çok cok güvendigim bir abla bana tarih verdi ve o tarih 4 Şubat retronun bittiği güne denk geliyor. sizce bunla mi alakali
Ben kimseye atmadım kımse de bana atmadı retroya inanmıyoruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
14 ocakta eski 3 flörtüm de mesaj attı. 😲 Ben şok. Kalıcı olurlar mı peki? (üçü de kalsın anlamında demiyorum, Retro etkisi kalır mı anlamında) Bilgisi olan, bilgilendirsin
Maalesef. Mesela bir ilişkiniz var. Bu retroyla başlamadığı için bu ilişkinizi retroda evliliğe taşımanız çok sağlam bir evlilik olacağını gösterir. Retro ilişkiler üzerinde bu gibi olumlu etkiler gösterir. Yani istediği için değil, sanırım venüstü. Venüs bilmem neye yakınlaştığı için, duygusallaşıp size geri dönüyor. Gerçek hisleri olmadığı içinde bu yaklaşım bitince hislerde geri gidecek ve ilişki bir şekilde yine bitecek
Üç yıldır eski sevgilimi bekliyorum. Gelecek olsa çoktan gelirdi. Daha da gelmez. Allah mesut etsin benden uzak olsun artık gelsede olmaz. Aman Allah'ım üç yıl canım gibi beklemek çok acizce.
Dersimi aldım ben. Elbette herkes aynı değildir ama bir daha evlenmeden kimseye öyle bir duygu beslemeye niyetim yok. Tabi bu insanın elinde değil ama önlem alırsa önüne geçebilir.