Başak Burcu için: Dedikleri kelimeleri kaldıramazsınız
Balık Burcu için: Ağlayarak konuşur, senide üzer kendini de
✌️

Haha tabi sabrın sonu taramalı tüfek 🔫🔫🔫🔫🔫 çok Sabriliyiz çok susarız olsun ne yapalım bilmem ne ama o son damla varya hehee ondan sonra Allah kaçın susturamazsin 😂😂😜 öyle yerden öyle şeylere icerleyip yutup susmustur ki pat pat o an döker neye uğradığını şaşırsın ne yapalım biz yaylar da böyle snns.
Sizi sinir edenler her türlü zararda 😃
İkizler haklı kfjfj
Senin sinirlendiğini hayal edemiyorum Reda 😃
Kolay kolay sinirlenen birisi değilim ben sinirlenmem ama bir kere sinirlenirsem kontrolü kaybediyorum ister istemez öfke kontrolü var bende yani kontrol sorunu var daha doğrusu inanılmaz bir güç geliyor ve genelde sinirlendim zaman kendimi odaya kapatıyorum kapıyı kitliyorum uzanıyorum direkt hemen Yorganı üstüme çekiyorum iyice düşünmemek için çünkü kötü oluyorum sinirlenmek benim için iyi bir şey değil. 😂
Bu burcunla alakalı değil, maraşlısın ya ondan :D Maraşlı Reda 🔪🔪
Tabi oda tuzu biberi😂
teşekkür ederiim 🐣
Rica ederim cicim 😃
Kanka yemin ederim aynı beni Açıklıyor ya teraziyim Ya ben gerçekten o kadar anlayışlı o kadar sabırlı bir insanım ki iş yerinden izin veriyorum o kadar çok dırdır eden insanlar var ki yaşını hiçbir şekilde aldırış etmeden yoluma devam ediyorum o kadar yani 🤭🤭🤭
Benimki doğru galiba ahaha seninki de doğru olabilir. Üzülürsün sen 😀
Seni sakinleştirmekte zor tatlım 😃
Ona gerek yok başka susturucum var 😃
☺️♥️
☺️♥️♥️
Cevap
63Cevap
abi çok ciddiyim 5 dakika izin var deşarj olıyım bir bağrıyım ağzıma geleni söyliyim hemen özür dilicem zaten uzatma konuyu işte hala tanımadın mı beni ya :D kovayım ben abiii
:D kendi kendinle inatlaşan tek burç
🤣🤣🤣🤣 balik burcu mu. Evet balikim aşırı kinciyim. O kisiyi oldurmeyi düşünür, hesaplarım. Yapmadiysam onu hayatim boyunca husursuz ederim vazgecmem. Kinim bitmedikce. Fbi aciklama yapti. Balık burcu en tehlikeli kisiler bunlardan cikiyor dedi. Ve dogru. Senin ki biraz hayal ürünü olmus. Biz cok duygusal olsakta, cok kinci ve intikamciyiz. Belli sure sonra. Siddette uygulariz. Turkcesi pislikiz biz.
Tamam ya pislik olun tutmayalım balıkları 😃
Sinirlenince kaçın terkedin ortami demiş , işte bunu yapmıyorlar diye ben yapıyorum. Kaçıyorum , uzaklaşıyorum çünkü kendimi biliyorum uf yaparım adamı sonra 😄
Sende kaçma uf yap onları 😁
Ben her zaman aklım başımdayken konuşup çözümleme taraftarıyım. İnsan çok sinirliyken akılsız hareketler yapabiliyor , bu benim tercih ettiğim bir şey değil. Fakat mevzunun durumuna göre de değişir bu bahsettiğim tavır, eğer benim değerlerime dokunan bir eylemse o zaman herşeyi göze alırım tabiki... vukatlarim yok dersem yalan olur
😄🔪 Akrep öfkesi is loading..
Dövdüğüm doğrudur.
Ama sonrasında üzülmüyorum 🤭
Hahah üzülmüş gibi yap bari 😃
Aynen yapmak lazım 🤭
Ayıp be koli bandı ne tatlı söz ilgi yeter Oğlak burcuna yano bana yetiyor bir tatlı söz utandırır beni 😅
Yok utandırmaz :D
Nerden biliyordun sanki beni tanoyor gibi konuşmayınız.
Oğlak burçlarını biliyorum
Söyle Oğlak burcu nasıl mış bende biliyim uyanı uymayanı söylerim bende 😅
Bambaşka insana dönüşüyormuşum. Iyi yine insan kalabildiysem😂
Hahah bu iyiydi 😃
Çok konuşur neye uğradığınızı şaşırırısnz, ayrıca ortalığa yıkar😅
Bak bu da uyuyor yay burcuna harbiden 😃
Evet burçlara inanıyorum, bnde tüm özellikler tutuyo
Boğa daha tehlikeli olmalı ya dövmek üzülmek olmaz😂
Valla öfkemizden korusun yaradan 😃
Off fena ya gerçekten ben bile şaşırıyorum kendime 😃

Dünyayı Yakarım Umrumda olmaz
Alakası yok bence.
Yay burcu çok sabırlı bir burçtur.
Çok aniden yapılan şeylere 1-2dk sinirlenirim sonra pişman olup özür dilerim.
Aslan...
Bazen öyle sinirleniriz ki kimselere zarar vermemek adına camı çerçeveyi indiririz, bu doğru.
cut.
Anlayisliymisim, pek dirdir etmezmisim 😅 artik oyleyim evet ama eskiden ortaligi yakardim gozumden ates cikardi sinirlenince
Sinirlenince kaçın terk edin yok ya o kadar da değil 😅
ciddi bir şekilde döver
sonra üzülürüm
eskiden öyleydim ama artık dövdüğüme üzülmüyom:)
Anlayışlıdır diyor ama pekte anlayışlı davranacağımı sanmıyorum.
Dırdır etmem kafamdan atarım
Ağlayarak konuşur demiş önce sinirim hat safhaya çıkıyor bağırıp çağırıyorum sonra ağlıyorum 😂
Terazi burcu yanlış bana göre, kendim sinirlenince anlayışlı falan olmuyorum
Kalp atışları hızlanır. Stres hormonları salgılanır.
İkızler ve tıpkısı sinirli tarafımdan ben bile korkuyorum
ay tek iyi yorumu olan burcmuşum. diğer teraziler beni bulsun djdjd
Oğlak ortamdan uzaklaşır ım ama sınır asılmış sa herşeyi yaparım
Genelde etmem ama aman çenem açılırsa fena 😂😂 terazi bu arada 😁
Dırdır etmez demiş tam tersiyim :D çok kızınca ortalığı inletirim
Benim burcum yok d mek ki sakın sakın oturuyorum (başak)
Öf boğayım doğru. Birine vururum sinirle sonra oturur ağlarım canı yanmış mıdır diye :(
Susturmanın tek çaresi koli bandımı beni susturmanın tek çaresi emzik 😂
Tam aksine sinirlenince daha çok atarlanırım
Akrepim 😂 Kolay kolay sinirlenmiyorum ben ama genelde pozitifimdir:)
Ciddi döverim sdfjksd
Hahaha pis boğa
He o da doğru 😅😂
Koli bandı tek çareymiş efendim 😂😂
Sen oğlak mısın 🤦♀️
Başak burcu niye yok abla
Güncellemeye bak :D
Sorry 😂
Gariban yengeç adama hayatı zindan eder
Ya yengeçin neresi gariban bi kere kıskaçları var 😅
Yok be sosyetic yan yan yürüyoruz bikerem 🤣🤣🤣
Yav sabahtan akşama kadar burç paylaşıyorsun. Şu burçlara Ak Gergedan ekle de biz de nasiplenelim
Evet rahatsız olduysan engelle kardo
Benim burcum niçin yok
Güncellemeye bak 🤦♀️
Kabul etmiyorum.
Bir dahaki sefer balık en üstte olsun lütfen 😎
Bir dahaki sefere balığı güncellemeye bile atmam 🤨
aboo
Sen ne kadar zalım bir fenomen olmuşsun
Oglak.. Ben sinirlendigim zaman o diyardan giderim.
Çok kırıcı oluyormuşun kanka hiç alakası yok melek gibiyim :D
ikizler..
şaşırırsın..
Sende mi majeste? 😅
başka kim ki :)
Sen majestesin kırıp dökemezsin 🧐
hiç sosyetik, salon kadını, kavga eder mi, döver mi :)
Şeklimiz öyle tarzımız değil 😛 hahah
Ben sinirlenmiyormuşum..
Nesin sen balık mı :D
Allah korusun..
Yani? 🙄
İki tane yok zaten. Biri balık..
Geriye başak kalıyor. Zor bir tahmin olacak :))
Tamam dediğin kelimeler ağır oluyor sanırım kaldıramıyorlarmış 😅
Tam üstüne basmışlar..
benimki yok listede vicdansızlar :(
Neymiş?
pardon güncellemeyi atlamışım. balıklığıma verin
Dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim 👋🏻
İkizler
Doğru zzjsnzobx
Hayatı zindan ederim çok pis kin tutarım
Kırıcı ve dalıcı oluyormuşum😁
Çok kırıcı her an dalabiliyormusuz
Kova susup dinlersiniz siniri geçer
Terazi efenim..
Gayet anlayışlıyızdır. :)
agzını kulagını yırtarım
Kova için doğru söylüyor hanımefendi
Kırıcı olurum. Dalabilirim ona göre...
Karşımdaki susunca daha çok deliriyorum.
Oglak gercekten öyle 😂😂
Evet sen kimsin?
Cikaramadim
Hayir
Boğa.
Cidi bir şekilde dövebilir
Tehlikeliymiş ki insanlara kaçması öneriliyor.
Aslan
Ama yapmam ben böyle 😬
Yay napar ki en fazla
Yengeç burcuyum eh kısmen diyelim 🤭🤭
Ben genelde fiziksel konusuyom 😂(yay)
Her an dalabilirmiş:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?