
Benim çok doğru.

Oğlak ❤
O kadar doğru ki... güvenipte insan yerine koyduğumuz arkadaşlarımız bile arkamızdan kuyumuzu kazdılar hep..
Artık arkadaş çevresine bile girmiyorum kimseye güvenemiyorum..
Cevap
8Cevap
Benbir terazi olarak hançeri sırtından yiyen tarafım işin ilginci o hançerin sahibi koç, bana destek verenler de yengeç balık yay Allah ne verdi ise.
Benim burcum terazi kazıklanacağımı hep hisseder direkten dönerim hiç ağır darbe almadım
Bir oğlak burcu kuluyum kısmen doğru ama buna şükürler olsun, Allah herkese sabır versin bu hayatta.
E bu ben?
(Oğlak)
#Vesselam
Balık burcu diğer tarafta olmalıydı
Doğru oğlak hep dostlardan
Yay.
akrep
Boğa...
Çok doğruu yengeç im
Oğlak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?