Terazi burcuyum😊 Terazi burçlarını büyük çoğunluk seviyor. Ama sevmeyen azınlık neden sevmiyor anlamıyorum. Belki de sevgili meselelerindendir ama en sevilesi burç kadınının da da erkeğinde de... İkizler burcunu insan oğullarının %90 ı sevmez ama ben severim. Ama neden sevmediklerini sorgulamıyorum. Biraz zor bir burç. Herkes kaldıramaz. Ben anlıyorum dillerinden. Kova burcunu da sevmeyenleri görünce şaşırıyorum. Evet dışardan soğuk görünüyorlar ama tanıdığım tüm kovalar sevdiklerine bal tadında yardımsever ve hatırsorar insanlardı...