Astroloji & Burçlar Hayatına bugüne kadar giren insanlar en çok hangi burca sahipti? aynadakiajan Takip Et Master Yaş: 45 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Söyle bakalım KScan, Hayatına bugüne kadar giren insanlar en çok hangi burca sahipti?Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor Hayatına bugüne kadar giren insanlar en çok hangi burca sahipti? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
SomurtkanŞirin-2 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 99% Terazi +1 yıl Ben hayatıma giren bütün burçlardan da İdrak edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett! 0 1 Yorumla aynadakiajan Kova +1 yıl Senin birincisine ne oldu? 😂
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 Terazi +1 yıl Yay oldu çok ama hep düşmanlarım yay oluyor nedense 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Aslan ve oğlak ikisi de genel olarak iğrenc kişiliğe sahip insanlar olarak cıkıyor karşıma gerçekten bıktırm artık 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% Yengeç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 799 cevap paylaştı. İkizler populasyonundan arınmak hedefim😂 1 0 Yorumla
Kominikeysinn Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 97% Oğlak +1 yıl Genelde yaylara denk geliyorum ne hikmetse 1 15 Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Burcun ne Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Tahmin et Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Allasen nasıl edim, akrepse kafama sıkarım ama Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Yazık kafana boş ver Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Akrep mi kahskahakhs Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Değil Kova sjf Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Öğrendim stalkladım seni. Yay için en ideal eş kova diyorlardı jsjsmha Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Sen de hemen yay ol bence sjfg Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Yayım zaten hehe Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Ovarlok makinesi gibisin resmen sjgh Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Hayır ok gibiyim ^^ Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Bize saplamasan bari 🤦♂️ Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Yok yok korkma hshs annem kestane kes diyo gitmem lazım Yorumla Kominikeysinn Oğlak +1 yıl Anneler öyle işte kızının iyiliğini düşünürler sjfg Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Haha Yorumla
_Ćamdànnesneé_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% İkizler +1 yıl Cok akrep ve başakla karşılaştım 1 0 Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% Oğlak +1 yıl Yengeç.Bıktım yengeç burcundan 1 0 Yorumla
sennnenbeb Takip Et Xper 4 Yaş: 44 Oğlak +1 yıl balık burcu çok arkadaşım vardı 1 1 Yorumla aynadakiajan Kova +1 yıl O çok şanslısın balık arkadaşın olmuşsa. Yorumla
priashairp Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% İkizler +1 yıl bil mi yo rum. 1 1 Yorumla aynadakiajan Kova +1 yıl Sormayı dene istatistiği kolay olur, senin için olumsuz yapıya sahip burçtan ise böylece zıt kişilik geliştirip hayır demen kolaylaşır. Yorumla
Güzelkizimbenim Takip Et Xper 4 Yaş: 25 Boğa +1 yıl Kova başak 1 2 Yorumla aynadakiajan Kova +1 yıl Bak bu soru ile Kova daha etkileşimin oldu 🙃 Yorumla aynadakiajan Kova +1 yıl Bir Kova ile yani devrik oldu cümle. Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 Oğlak +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 3b cevap paylaştı. İkizler burcu 1 0 Yorumla
kalpsizbircicek Takip Et Xper 4 Yaş: 31 Yay +1 yıl Akrep 🦂 0 14 Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Burcun ne Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Yay 😏 Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Ben de yay ve akreplere düşüyorum fena fenaaa. Ama onlar bize düşüyor mu emin değilim Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Off pek sanmıyorum onlar daha çok hevesini alıp birakiyolar bana hep öylesi denkgeldi ensonki hal a unutmaya çalışıyorum. zor Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Yok yok insanla alakası var bunun. Valla yolları açık olsun yani Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Bende öyle demiştim ama bir iz kaliyo kaldı bende ama birgün bende alırım hesbimi ondan Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Hadi bakalım Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Sen öyle mi yaptın yani artık Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Nasıl mı yaptım. Ya benim çok yakın bi akrep arkadaşım var aramız baya iyi. Bir de çevremde çok harika bi insan var o da akrep ilişkilerle alakası yok benim ilgimin Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Hım sevgili bakımından değil yani Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Yok kanki hoşuma gidiyor o 2 kişi Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Anladım tebrikler sana kolay gelsin 🤣😅☺️ Yorumla MoreMistake Yay +1 yıl Bi iş üstünde değilim ama gelsin kolay jshsjhss Yorumla kalpsizbircicek Yay +1 yıl Ahahah 😅 iyiydi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben hayatıma giren bütün burçlardan da İdrak edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Senin birincisine ne oldu? 😂
Yay oldu çok ama hep düşmanlarım yay oluyor nedense
Aslan ve oğlak ikisi de genel olarak iğrenc kişiliğe sahip insanlar olarak cıkıyor karşıma gerçekten bıktırm artık
İkizler en çok. En az kova burcuydu.
İkizler populasyonundan arınmak hedefim😂
Koç...
Genelde yaylara denk geliyorum ne hikmetse
Burcun ne
Tahmin et
Allasen nasıl edim, akrepse kafama sıkarım ama
Yazık kafana boş ver
Akrep mi kahskahakhs
Değil Kova sjf
Öğrendim stalkladım seni. Yay için en ideal eş kova diyorlardı jsjsmha
Sen de hemen yay ol bence sjfg
Yayım zaten hehe
Ovarlok makinesi gibisin resmen sjgh
Hayır ok gibiyim ^^
Bize saplamasan bari 🤦♂️
Yok yok korkma hshs annem kestane kes diyo gitmem lazım
Anneler öyle işte kızının iyiliğini düşünürler sjfg
Haha
Cok akrep ve başakla karşılaştım
Koc sürüsüne bereket.
Yengeç.
Bıktım yengeç burcundan
balık burcu çok arkadaşım vardı
O çok şanslısın balık arkadaşın olmuşsa.
bil mi yo rum.
Sormayı dene istatistiği kolay olur, senin için olumsuz yapıya sahip burçtan ise böylece zıt kişilik geliştirip hayır demen kolaylaşır.
Kova
Kova boğa
İkizler
Çoğu boğa burcuydu.
Oğlak
Yay. balık
Oğlak ve aslan.
Kova başak
Bak bu soru ile Kova daha etkileşimin oldu 🙃
Bir Kova ile yani devrik oldu cümle.
İkizler burcu
Her telden
İkizler
2 ikizler 2 başak
Akrep 🦂
Burcun ne
Yay 😏
Ben de yay ve akreplere düşüyorum fena fenaaa. Ama onlar bize düşüyor mu emin değilim
Off pek sanmıyorum onlar daha çok hevesini alıp birakiyolar bana hep öylesi denkgeldi ensonki hal a unutmaya çalışıyorum. zor
Yok yok insanla alakası var bunun. Valla yolları açık olsun yani
Bende öyle demiştim ama bir iz kaliyo kaldı bende ama birgün bende alırım hesbimi ondan
Hadi bakalım
Sen öyle mi yaptın yani artık
Nasıl mı yaptım. Ya benim çok yakın bi akrep arkadaşım var aramız baya iyi. Bir de çevremde çok harika bi insan var o da akrep ilişkilerle alakası yok benim ilgimin
Hım sevgili bakımından değil yani
Yok kanki hoşuma gidiyor o 2 kişi
Anladım tebrikler sana kolay gelsin 🤣😅☺️
Bi iş üstünde değilim ama gelsin kolay jshsjhss
Ahahah 😅 iyiydi