Yükselen burcunuzu nasıl buluyorsunuz?

Selamlar, bi ortama giriyoruz herkes yükselenlerinden tutun bilmem kacinci evlerinde neler var neler yok bunlara kadar bahsediyor.. Ve o masada birilerinin gözleri tabiiki yasli kaliyor... Cünkü ben yalnizca Aslan burcu oldugumu biliyorum. Ve bunun disinda hicbir bilgim yok, neler var nasil bulunuyor vs. 30 Temmuz 1997 saat sabah 08:50 dogumluyum. Birkac sitede analiz ettirmek istedim fakat her birinden ayri ayri sonuclar elde ettim-birine göre Terazi, bir digerine göre tekrar Aslan ve bir baskasina göre de Basak burcuyum. :(( Eveet, sorum su olacakti: Bu tip bilgilere en temiz ve dogru (hatta belki ücretsiz) sekilde nasil ulasirim? Ya da illa ki bir Astrolog ile mi saptamamiz lazim bu tip bilgileri? Tesekkürler simdiden her türlü cevap icin)
Yükselen burcunuzu nasıl buluyorsunuz?
Cevapla