Astroloji & Burçlar Retro yüzünden uykusuz kaldınız mı? benfavor Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Retrolar bizi bitirecek yaa Güncellemeler+1 yıl Uyuyamayıp* yazamadım yaa şaka gibi Retro yüzünden uykusuz kaldınız mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Tarotist Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% Yengeç +1 yıl Retroda uyuyamadığın geceleri telafi ediyor olman gerekmez miydi 😂şaka bir yana ben de de durum aynı. 1 0 Yorumla
YoğurtluÇikolata Takip Et Master Yaş: 29 Yengeç +1 yıl Yo valla gayet iyi uyudum 2 3 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Uyku konusunda iyisiniz o zaman :) Yorumla YoğurtluÇikolata Yengeç +1 yıl Evet Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Normalde ben de iyiyim uykuda ama bu gece istisna oldu Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% Boğa +1 yıl Uykusuzluğumun sebebi bu olmamalı. 1 4 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Ne olabilir ki başka Yorumla efulimmm88 Boğa +1 yıl Fazla düşünmek Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Düşündürenler hatalı diyebilir miyiz Yorumla efulimmm88 Boğa +1 yıl Doğru Yorumla
DuyguAbla_ Takip Et Xper 1 Yaş: 34 Aslan +1 yıl 20 ekime kadar dayanın 1 3 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Geçecek mi çilemiz 20 Ekim gelince Yorumla DuyguAbla_ Aslan +1 yıl Evt Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Teşekkürler bekliyoruz güzel günleriii Yorumla
DoktorMeltem Takip Et Xper 5 Yaş: 24 Aslan +1 yıl gece gözüne uyku girmeyenlerdenim 😊 1 5 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Çok zor geçmedi mi ya gece uykuya dalıp uyanınca da fark ediliyor ki doyulamadı uykuya 😊 Yorumla DoktorMeltem Aslan +1 yıl Öylede hem başım ağrıyor hemde boğazım birde lanet olası hapşırma yani uyuyamadım 😊 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Bu akşam güzel bir gece ve huzurlu bir uyku sizlerle olsun 😊 Yorumla DoktorMeltem Aslan +1 yıl Teşekkür ederim inşallah 😊 Yorumla benfavor Yengeç +1 yıl Rica ediyorum 🌸😊 Yorumla
MuscleKing_T Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% Koç +1 yıl Bende bi sıkıntı yok suana kadar 0 0 Yorumla
gokandeğilGÖKHAN Takip Et Yoda Yaş: 95 , eic 100% Başak +1 yıl Retro yüzünden ben neden uykusuz kalayım kı? 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Retroda uyuyamadığın geceleri telafi ediyor olman gerekmez miydi 😂
şaka bir yana ben de de durum aynı.
Yo valla gayet iyi uyudum
Uyku konusunda iyisiniz o zaman :)
Evet
Normalde ben de iyiyim uykuda ama bu gece istisna oldu
Uykusuzluğumun sebebi bu olmamalı.
Ne olabilir ki başka
Fazla düşünmek
Düşündürenler hatalı diyebilir miyiz
Doğru
20 ekime kadar dayanın
Geçecek mi çilemiz 20 Ekim gelince
Evt
Teşekkürler bekliyoruz güzel günleriii
gece gözüne uyku girmeyenlerdenim 😊
Çok zor geçmedi mi ya gece uykuya dalıp uyanınca da fark ediliyor ki doyulamadı uykuya 😊
Öylede hem başım ağrıyor hemde boğazım birde lanet olası hapşırma yani uyuyamadım 😊
Bu akşam güzel bir gece ve huzurlu bir uyku sizlerle olsun 😊
Teşekkür ederim inşallah 😊
Rica ediyorum 🌸😊
Bende bi sıkıntı yok suana kadar
Retro yüzünden ben neden uykusuz kalayım kı?
Hayır
Evrt