Az eğlence nolur 🙃
Aslan ve koç burçları acımasız olur derler, doğru mu?
Az eğlence nolur 🙃

Koç burcuyum, yükselenim akrep...♈😈
Evet acımasızım, bunu annemde söyler 😂
Beni üzen, kafamı bozan, bir damla gözyaşıma bile sebep olana asla acımam.😈
İlla bana yaptıklarını eninde sonunda ona ödetmem gerek. 😎
O kişiyi sadece Allaha havale etmek gibi bir huyum yok...🤷🏻♀️
Tanıdığım koç erkekleri ennn yardımsever, güzel kalpli insanlar. Koç kadınları için aynı şeyi söyleyemem.
Aslan erkekleri acımasız olabilir. Ama Aslan kadınları için asla acımasız diyemem. Dışarıdan bakıldığında insanlara bir tık üstten bakıyor gibi görünebiliriz ama pamuk gibi kalbimiz var.
aslan burcuyum acımasızlık mıdır bilmiyorum ama yaptığım şeylerde umursamaz bir yapım var içten içe umursadığım durumlar var ama başkalarına güçlü olmalarını söylerken kendim hiç bir adım atamıyorum (ben ne diyorum)
Burçlardan anlamam ve önemsemem. Bende Koç burcuyum ama yufka gibi bir yüreğim var. Bazı dizilerde ya da eski türk sinemalarında dahi ağladığım olur. Bir insanın kalbi Taş değilse Burçların bir önemi yok
Cevap
40Cevap
Aman aman aslan burcu kadını uzak kalsın.
Bizzat yaşadığımı söylüyorum.
Ben bu kadar;
bir insan daha görmedim. Artık aslan burcu olupta "ben melek gibiyim" diyenlere acaba öyle mi diye düşünüyorum.
Selammmmmmm 🧚♀️
Aslanları bilemeyeceğim amaa bir ♈ olarakkk kendi adımaa şunları söyleyebilirimm ; merhametliyimdir ama bi o kadarda acımasızım..
Bana göree kim neyi hak ediyorsa onu yaşamalı acımasızlığı hak ediyorsa acımasız olurum bu durum sonrasında hiçte pişman olmam. Kisaca bana göre
"Eden bulur.. "bulmalıdaa" bir diğer söylemle ne ekerse onu biçmelii..🤷♀️
Aslan ve koç burçları kadar merhametli insanlar daha bulamazsiniz 🥰🥰🥰
Aslan egoludur evet ama pek kin tutamazlar pamuk gibidir kalpleri
Koçlar kin tutar ama temiz kalplilerdir bence kimseue zarat veremez acımasız davranamaz
Eski sevgilim aslan burçlu idi. Ama çok göstermiyor genelde enerjikli. Sadece sevmediği insanlara acımasız davranıyordu. Acımasız burçlardan kaynaklanmıyor bence.
Koçu bilmem ama aslanlar gereksiz burçlar içerisinde yer alıyorlar. Gereksiz bir egoları ve kibirleri var.
Koç burcuyum. Bile bile hata yapan, ateşe körükle giden insanlara asla acımam. Onun dışında merhametli bir insanım.
Koç inat konusunda üstün o sebepten hırsına yenilir, aslan kindar yapıya sahiptir ve intikam almak isterse kendisini harcar yinede alır.
Koç evet tanıdığım bütün koçlar aynı -hırçın, hiperaktiv, kavgacı
Ama aslanlar öyle değil
Yani egolu falan derler ya
Öyle değil
O zaman manitle benim elime düşmesin kimse😂😂 acımasız değiliz samimiyetsiz samimiyetlere karşıyız 🔪
kimsenin karakterine bi sözüm yok, olamaz da. üstüne alınmasın yani kimse
aslan ve özellikle koç bildiğin orsp ççuğudur
kısa ve öz
kiz yat uyu sanane aslandan kurtdan onlarla evlenmicen ya🤔
Koçum ve aslanlarla çok iyi anlaşıyorum demek bu yüzdenmiş 😂
Aslanlar kesinlikle öyle evet kardeşi olsa tanımaz şerrolar😀
Aslinda cok merhametlidirler sadece dobra olduklari icin yanlis anlasiliyorlar
BURÇLARDAN PEK ANLAMAM VE ÖNEMSEMİYORUM DA GERÇEK ŞEYLER DEĞİL BENİM GÖRÜŞÜME GÖRE
Sanmıyorum. İkisini de bir kazana koyup kaynatırım.
Koç burcuyum acıma duygum çok yüksek ama çileden çıkarsam bilemiyorum
Ben acımasız değilim 🙂 Oldukça yufka yürekliyim 🙂
Aşık olduğu kişiyi canı yansa da arkasında bırakabildigi için olabilir
Ne alaka aslandaki gordugunuz samimiyeti başka nerde gordunuz Allah aşkına hakkimizi yemeyin.
Koclar merhametlidir ama bi o o kadar da acımasızdır. :)
Hayır kişiye göre o kadar acımasız değilim sadece sevdiklerime Aileme karşı bir zarar gelirse
Yani o kadar acımasız değilim sadece sevdiklerime Aileme karşı bir zarar gelirse
Aslanım genel olarak acımasız değilim ama acımasız davrandığım oldu.
Öncelikle burçlara inanmayan birisiyim ve aslan burcuyum alakam yok
Yani koç üstü koç burcum ( yükselenimde koç ) ve genelde merhametim ile anılırım
Burçlarla değil de vicdanla alakalı şeyler gibi gibi 🙄
Çok kibirli ve benmerkezli olmaları onları sevimsiz yapıyor
Burçla ilgisi yok karakter kişilik önemli asıl. Kimsenin acımasına şahsen ihtiyacım yok. Herkes kendi kaderinde ilerlesin ben Allah a dualarımı ederim kabul olur veya olmaz. Kimseye minnet etmem ki acimasnı bekliyim
Babam Aslan 🦁
Annem Koç 🐏
Öyleyse Ben ne günah işledim arkadaş.
Koçlar inatçıdır Aslanlar harikuladedir ortak noktamız acımasızlık doğrudur
kısmen dogru bazen cok acimasiz olabiliyorum ama bazen bir o kadar da merhametli
Koç burcuyum acımasız olmak aslında içimde var ama karşımdaki kırılmasın diye çok kez bu duygumu yendim. Düşmanıma karşı acımasız olurum ama kesinlikle.
Koç um acımasızlık benim hayat boyu yanımdan geçmedi. Olamam asla. Öyle biri.
Eğlence için mi sordun yani bende ciddi cevap vermeye hazırlanmıştım. Koç aslan ve yay acımasızdır sadece kendini düşünür
Koç burcuyum. Genelde duygusalız vicdan yapabiliyoruz ama tek Bi hatada silebiliyoruz. Yapılan yanlışı da kolay kolay unutmayız (yani ben unutmam)
Aksine çok merhametli bir insanım. Çoğu zaman bu damarım keşfedilir ve savunmasız kalacağım şekilde manipüle edildiğimi anlarım çooook sonraları
Koç burcuyum ve evet acımasız duygusuz olduğumu söylerler genelde
Ben aslan burcuyum acımasız değilde daha ketum ve sert kurallar koyup taviz vermezler
Aslanlar hükümdarlık ben yöneteyim ister… koçlarda inadıyla bilinen bir burçtur
Galiba aslan burcu biraz kindar oluyor 😅 en azından benim tanıdıklarım hep öyleydi
Asla öyle ama koç merhametlidir. Ama bu devirde aile yapısı ve yetiştirmesine bakmak lazım
Koç burcuyum ve aşırı merhametli olur koç burcları.. aslanları bilemem
aşırıda inat olursunuz geç onuu :P bende aslanım bize de çok egolu o bu derlerde bende yokk
Aslan burcunun sınırı vardır ve o sınır aşıldığında gerçekten vicdansız olur
Burcun acımasızı olmaz insan olanın vicdanı olması gerekiyor oda varsa tabi
Merhametten maraz doğar, yaşasın zalimlik!
Aslan evet koç vicdanlıdır sadece inat eder
Ateş olsa cürüm kadar yer yakarlar
Düşmanlarına karşı evet.
Aslanlar 🦁
Ben koçum. İyim çok iyidir, tersim de pistir.
Asla koç burcu çok merhametli
Alakasız, bendeki vicdan kimde var.♌
Aksine merhametli olduklarını düşünüyorum
pamuk gibi kalbim var genede sevilmiyom
Doğru koç olarak söylüyorum
Aslanım ve melek gibiyimdir 😇
Üüüüü üfffff hemde nasıl
Evet aslanlar cok acımasız
Ben aslanim öyle bir durum yok herkese acirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?