



Hayır soğumam. Hatta çok sevdiğim insanlar söz konusu ise hatalarını görmezden gelmeye bile çalışırım. Soğumamak için elimden geleni yaparım. Ama bazen yine de kaçınılmaz olur.
Hayır çünkü kusursuz insan aramıyorum ben, hepimizin var ufak ya da büyük yığınla kusuru. Bunları karşılıklı göz ardı edebilecek ya da olduğumuz gibi kabullenip, olabildiğince güzel yönlerimizi görebileceğimiz bir ilişki çok daha cazip geliyor bana.
Katılıyorum
Teşekkür ederim.😊
Ben teşekkür ederim.. güzel görüşünüz için 🌸
Kendi görüşüne yazacaktın herhalde.😄
Önemli değil.🤗😄
Hatada soğumam. Çünkü hatasız kul yok. Yanlış yapılırsa soğurum.
Cevap
7Cevap
11. Terazi
12. Başak
Sonra yok efendim kac yıl geçti neden unutamıyorsun. Bu ikiliyi yanyana getiren hayat utansın.
🚬
Kişiye göre değişir çok değer veriyorsam hemen soğumam😒 balığın biri soğudu senden sanırım hi
😂 Balık tanıdığım yok bee
Her soruda bit burcu öne alıyorum dikkat edersen..
Neyse tm 😒
Büyük bir hata da evet ama küçük bir şeyden soğumak mantıksız
Burçlar varmış cevabım kaldırılmasın, 12. Sıra
👍✌🏻
yay 1 numarada yerini almalıydı çünkü aniden soğurum
İdare etsen bir seferlik 🙄
idare edemem 😁
Edersin edersin 💰
Sevince hataları ile seviyoruz burçtaş bilirsin.
Soğumak hiç çare kalmadığında olur bizde😎
Bunu tecrübe etmek kötü ama öyle burçtaş 😎
Hemen degil birnkac kere sans veririm ondan sonra sildimmi tek kalemde silerim.
Aman aman çok korktum 😒😒😅😅😅
Yaşat görelim 😌
Bir zamanlar evet. Şimdi kolay kolay silmem insanları
En ufak hatada değil daha büyük çaplı hatalarda soğuyorum ben.. Keyifli geceler..
3. aslan olarak bence listede birinci sırada olmalıydım.
Evet soğurum yapma dedigim seyleri yapması beni direkt soğutur.
bir dakikada soguyorsam bir ömür nasil sevecegim? üstelik 1. siradayim yaziklar olsun.
Hayır hepimiz insanız ve hata yapabiliriz bende aynısını yapardım belki
ufak şeylerde soğumam ama aynı şeyi defalarca yaparsa soğurum
Çabuk soğurum, doğru. Hatta başı bile çekebilirim bence.
İlki yükselenim ikincisi burcum 😂 ve gerçekten aniden tiksinti duyarım bir daha da asla ama asla kalıcı bir ısınma söz konusu olamıyor
7. Sıradayım sondada olsam olurdu doğru walla
Soğurum ben hemen. Ama sen soğumuyorsun. Yengeçler fikir ayrılığına düştü
Ya benim ne kadar sevmeme bağlı çok seviyorsam aşırıysa soğumam ama sevmiyorsam direkt
Orta yolu bulduk ✌🏻😀
🤜🤛
Ansızın soğuma olaylarım vardır Koç burcundan kaynaklı sanırsam
Direk soğurum sıralama yanlış.
Terazi ilklerde olmalıydı
Zor seviyorum. Zor soğuyorum 🙄
Hayır fakat bazı hatalar itibarı zedeler.
Teraziyi 1 numaraya alıyoruz
Yeni tanıdığım insanlar için geçerli
Soğuyorum artık eminim...
Koç burcuyum evet sogurum
Terazi 1. Sirada olmali 😅
En başa oğlak gelmeli yanlış sıralama
Soğutacak hata yaptıysa soğurum.
Cidden haklı hemen sogurum bir balık olarak
bence tam aksi balıklar hiç soğumuyor
Hatanın ne olduğuna bağlı
11. Sıradaymışım tuş takıldı sanırım 1 olmalı 😂
Hahahaha 1. Sıraya alalım siz terazileri
😂😂
Yorum yok 🙄
Evet
Basak ve 12 . Sıra bu işte yanlislik varr
Evet
Doğru
Soğumam
Evet sogurun.
Kesinlikle
Balık olmak çok kötü
evett
Soğumam.
Anında soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?