"Fala inanma hedehödö"cüler gelmeden peşinen söyleyeyim; bu yaştan sonra falcı bacı olmak niyetinde değilim. Üzerinde çalıştığım bir proje için temel düzeyde tarot bilgisine ihtiyacım var.
He fal bakacak olsam da derdi sadece beni gerer, neyse.
Aldığım kartların içinden küçük bir kitapçık çıktı ama okuyup anlayayım derken şeşibeş oldum. Youtube'da denk geldiğim videolardaki anlatıcılar da ya mıymıy sesleriyle içimi baydılar, ya da konuyu bir türlü toparlayamadılar.
Online eğitimlerin fiyatı da maşallah tövbe estağfurullah seviyesine ulaşmış. Hani şu işi kavradıktan sonra sırf puştluguna ben de tarot eğitimi satsam mı acaba diye düşündürttü sağolasıcalar.
Velhasılı, benden kefen paramı istemeyecek ve aklı başında bir kişi tarafından anlatılmış/yazılmış herhangi bir kurs, kitap, video serisi vb. var mı bildiğiniz? İngilizce kaynakları da önerebilirsiniz.
Keyifli pazarlar!
Tarot açılımlarını öğreten iyi bir kaynak önerebilir misiniz?
Piyasada güzel kitaplar araştırman lazım o zaman.: ) Sosyal medya da wiccalar ve cadı olduğunu söyleyen insanlar kitap önerisinde bulunuyor. Onların sosyal medya hesaplarına bakmanı öneririm.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bildiğim kadarı ile aldığın tarotkartlarının içinde bir tane de kitapçık çıkıyor zaten.
Ya işte onun anlatımı aşırı özet olduğu için yeterli gelmedi ne yazık ki.
Piyasada güzel kitaplar araştırman lazım o zaman.: ) Sosyal medya da wiccalar ve cadı olduğunu söyleyen insanlar kitap önerisinde bulunuyor. Onların sosyal medya hesaplarına bakmanı öneririm.
Teşekkür ederim. Önerebileceğin cadı bacımız var mıdır takip etmelik :D
Cadı bacıları da erkekleri de takip etmiyorum. : ) Ama arada karşıma çıkıyorlar. Ondan söyledim.
Sanirim en iyisi egitimleri fakat dedigin gibi cok pahali bi gun zengin olursam egitimini alcam 😂
ay 16 saatlik eğitime 4500 lira isteyenine bile denk geldim ya. Kurs ücretleri Kadıköy emlak piyasası gibi maşallah, gelen yapıştırıp geçmiş :D
Yuhh ben o kadar pahali oldugunu sanmiyodum
Zengin olsam da almam 😅
Sorma sorma, durumlar fena :D
Burda cok iyi tarot bakan birini taniyom
Yerim ya çok tatlı açıklama yapmışsın sjsjsjs
Ehi, teşekkür ederim :D
Tarottan anlamam ama iyi fala bakarım
inanmayın şunlara