Astrolojiye kesinlikle inanıyorum. Fakat tarot falı kişiliğimizden ziyade kartlara dayandığı için pek inanasım gelmiyor. Daha önce tarot falı baktırmış faydalanmış olan var mı, siz inanıyor musunuz? 🧐
Tarotla geleceğe bakılamaz genelde doğru çıkmıyor. Tarot genelde geçmiş ve şimdiki zamana kadar yaşanmış bilgileri veriyor. Çünkü tarot faldan çok bilinçaltı ve enerji okumasıdır.
Fal dediğimiz şey çok daha farklıdır cinlerle veya başka boyuttan varlıklarla irtibat kurularak geleceğe yönelik sadece bir iki bilgi edinilecek bir şeydir.
Cinler ise bir doğru haberin yanında 100 de yalan yanlış bilgi karıştırır işin içine genelde. Bunlar tutarsız çelişebilen düşüncelere ve vesveseye dönüşebiliyor.
Bu yüzden faldan ziyade geçmişte ve zihinlerde neler olup bitti veya düşünceler ve bilinçaltı ne âlemde öğrenmek gibi bir gayemiz varsa ve tarotla enerji- bilinçaltı okumak istiyorsak ilk olarak bulunduğumuz ortamın ve kendi enerji alanımızın temizlenmesi çok ama çok önemli.
Çünkü ortamda başka varlıklar varken doğru bilgiyi almamız zorlaşır ve enerjiyi doğru kanaldan alıp almadığımızı ayırt edemeyiz daha sonra niyeti de Yaradan'dan izin isteyerek yapmak gerekir.
Bitimden sonra yine enerjimiz tükenmiş gibi hissediyorsak buradaki tutarsızlığı fark edebilmek çok önemli su veya toprakla kendimizi fazla olan enerjiden arındırmalıyız. Yine öncesinde be sonrasında dua ve sureleri ortamda yüksek sesli dinleyerek de manevi bir arınma gerçekleştirebilirsiniz.
Ama benim tavsiyem HERKESİN BAKMAMASI YÖNÜNDE. Çünkü sonrasında baktığınız kişilerle (özellikle çok düşündüğünüz ve baktığınız biriyse) enerji bağı kuruluyor ve bu sizi tüketiyor. Kendinizi çok yorgun hissediyorsunuz.
Daha sonra o enerji bağlarını koparabilmek için ayrı olarak çaba sarf ediyorsunuz.
Astrolojiye baştan beri inanmışımdır, genel olarak inançlı bir insan olduğum için burçlar, yıldızname kuran’da da geçen unsurlardır. Tarot meselesine gelirsek, tarot %50 teorik %50 okuma sanatıdır. Eğer kişi kartları ile bütünleştiyse bundan kastım (arındırma, enerji depolama gibi..) dolayısıyla bakımı ve yorumları karşısında ki kişiye uyumlu olacaktır ve evet 2015 yılında baktırdığım söylenenleri 2017 yılında yaşadığım bir tarot maceram olmuştu, bunu beklemiyorsun elbette ama o an geldiğinde bilinçaltı sana eski söylenenleri hatırlatabilme kabiliyetine sahip.