Terazi erkeklerine soruyorum 😄 ya da bilen birine. Bende akrepim.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Seksi, bakımlı, nazik ve dişi kadınlardan hoşlanır. Bende terazi kadınıyım. İyi bilirim erkeğini de. :)
Bakımlı, nazik, sevimli, ama dişiliği tanıdıkça yakın oldukça ortaya çıksa önden önce tatlı olsa?
Ben de akrepim yükselenim terazi ve 170 boylarında oturmasını kalkmasını bilen, edepli vs olmalı
165 olmaz mi 😂😂
Olur niye olmasın karekter onemli
Hafif kadınlardan hoşlanırlar, teraziye balina gibi kadın oturursa ne olur bozulur
Iyyy bu da üçüncü kötü espri. Ayrıca balına filan ayıp yani alay etmek insanlarla
Ben de akrepim ama bir arkadaşım terazi gayet iyi anlaşıyoruz
Arkadaşlık değil aşk olarak 😄 terazi arkadaşım benimde var
Arkadaş olarak oluyorsa sevgili de olunur. :) Akrepleri sevmeyenler ölsün :)
Ölsün ya da ölmesin ya 😂
Hahahaha
Gerçekten gezenlerin hareketlerinin sizin karekterinizi, yaşantızı ve ilişkilerizi etkilediğini nasıl düşünebiliyorsunuz
Eğlencesine ya ilgimi çekiyor ama kişiliği etkilediğini düşünüyorum biraz da olsa
güzel, çekici ve iyi karakterli ama başta dış görünüşe fazla önem veriyorlar bildiğim kadarıyla
Önem veriyolar ya nasıl olması lazım seksi mı mesela ya da bakımlı mı
bir arkadaşım terazi ve ilk dış görünüşe bakıyor mesela kilo sevmiyor zayıf olmalı, yüz güzelliğine de bakıyor ama kilo kadar değil bir de karaktere önem veriyor ama cidden terazi erkeği çok zor ya resmen dört dörtlük bir kız istiyorlar delirmelik bir burç erkeği
ve sempatik kadınları beğeniyor
Cidden ama yüzük idare eder de fizigim Iyi karakterim de kaybettim mı şimdi 😂
yok yok zaten daha çok fiziğe önem veriyorlar kaybetmediin dşelxpwldsl
Iyi bari ahhaha tovbe ya 😂😂
xşwlepxlelxlwxlw
Sevglnmi knk flortmu :)
Flört 😂
Minyon 160 boyunda beyaz tenli siyah sacli bakimli temiz karakterli boyle olursa sever asik bile olur adam:)
Nerden biliyorsun 😂 kendine aşık mı ettin
Evet ettim tabi taktikle :D biliyorum yani
Kanka fiziksel Çok uyusmuyoz da başka taktiğin var mı ya 😂
Nasil yani fiziksel uyusmuyo bunu anlamadim biraz dha acarsan anlarim ona gore bisey diyim :D
Ya bi kişisel olarak naptin😂
Nasıl davrandin
Bi ilgili bi ilgisiz kafasini karistirdim sen asikmisin knk:D
Hoşlanıyorum sanırım henüz asık değilim de Çok ilgiliyim Allah beni kahretmesin ilgisiz nasıl olcam bilmiyorum 😂
Hmm ayrimisini :D
z
Dueumunuz ne knk masallah yuzundede gilucik eksok olmuyo ne guzel :))
Beni bıraktı 😂 gelirse napmam lazim
Biraktimi terk etti yani simdi gelirse ne yapman lazim once sen seviyomusun buna gore bisey derim guldugune gore asiksin gibi gwldi :D
Çok hoşlanmıyorum ya 😂 geri gelsin ıstiyorum
benim anlamadigim guzel bi kiza da benziyorsun neden gittiki bbide hoslanmadogin halde neden gelmesini istiyon egomu :D
Bilmiyorum ki zaten ben istedim olur dedi sonra yapamıyorum dedi senlik sorun yok dedi değişik çözemedim. Ama kafaya taktım sanırım istiyorum onunla olmayı özlüyorum
Teraziyim. Immm huzur veriyorsa o iş tamamdır
Sadecw huzur yeter mı?
Bana yeter
Güzellik?
Güzellik göreceli bir kavram.
Bir yumurta düşün dışı bembeyaz içi çürümüş.
O bana gelmiyor işte. Yüzü gözü umrumda değil. Kalbi güzel olsun
Yapma o derece diyosun ben inanmadım şimdi görünüşe önem vermek ayrı da bakmaz musin güzelliğe
Kuzum laf anlatamıyorum sanırım. Aklının almayacağı güzellikte kızlarla oldum. Hevesimi aldım. Olmuyor. Ne çok güzel ne çok çirkin olsun. Ortası yetiyor
Heh tamamen önemsiz değil işte ben duş görünüşü de merak ediyorum tamam kalp önemli ama
Bulursun umarım çok yakışıklı belki dayakçı belki aldatan belki cimri vs vs. Birini))
Ne alaka beeee
Ruhsuz olsun ama yakışıklı olsun diyorsun. Bu alaka
Hayır diyorsun ki sen huzur versin tamam ama dış görünüş olatak nasıl bişey istersin buna tamamen önemsiz diyemezsin
Beni tanımıyorsunuz matmazel)
Cidden sadece burada görüyorum tanımıyorum 😄
Mantıklı
Baskül gibi.
Bugünkü ikinci iğrenç espriniz gellldi
Beni mi takip ediyosun kim gönderdi seni kgt ye mi hizmet ediyorsun? 🤨
Aynen kargocuyum ev adresini sen vermişsin
Yıkılan hayallerimizi de geri getirebiliyonuz mu, benimkisi 4x4 boyuta sığmaz ama sad
Üzgünüm üzerine yenisini inşa etmeye başlayın hemen yeni malzeme gonderebiliriz
Bizden geçti artık dikiş tutmaz umudu olan bir başkasına kendi hayallerini ulaştır yeter
Peki umarım her şey düzelir bayım
Sağolasın hanım kardeşim hayırlısı hakkımızda
+40 yaş itemiyle kapattık sohbeti sdhsjd
Cidden 😄😄😄 ruhunu genç tut bari yaa
Ruhum her an gta vice city deki tommy vercetti abimiz gibi ama mevcut şartlar kötü etkiledi denk geldiğimiz tarihsel dönem olarak 🥺
Yaşla alakalı değil bu dönem berbat her yaş grubu için bence
Keşke orta asya döneminde hakanın çadır muhafızı olsaydım diyorum bazen savaşlarla dolu göçebe hayat miss gibi beton arasında kaldık yapısal sorunlarla beraber iyi miğ
Valla berbat iyi fikirmiş sağ mı sol mu ulufeci?
O zaman sancak var mı ki ulufeci olsun, gökyüzü çadırımız güneş bayrağımız nasılsa (bkz:2019 soru 1.; bu yorumu geçmişe gönderelim de bu seneki tyt gibi infial yaratsın durduk yere lol) sana tarih bilgilerini gözden geçirmeni öneriyorum hanım kardeşim, ben gideyim de iki hafta sonra atanamayan kamu personeli sınavında full çekeyim yine nasılsa bir işe yaramayacak bu sene sad
Ya bari burda rahat edeyim uluegeci osmanlı da demi ağlayacağım 🥺🥺🥺🥺
Evet 623 sene ayakta duran devlet-i aliyye de üzülme hanım kardeşim bu dönem ile idare edicez artık zaman yolculuğu bile kurtarmaz bu şans varken
Zaman yolculuğu var mı ki tarihci kardes
Geçmişe değil ama geleceğe mümkün diyolar babanı öldürme tezinden (geçmişe gidebilsen babanı niye vuruyon orasını anlamış değilim ama hâlâ lol) geçmiş dönem medeniyetlerinin çağlarından epey ileride yaşamasına bakacak olursak sümerler gibi bir çeşit geçiş kapısı ile mümkün olabilir karınca yuvası gibi dünya üzerinde olan gizli nokta bir ihtimal belki, makine ile gerçekleşeceğine pek inanmıyorum hanım kardeşim
Benimde aklıma makine geldi de yine de saçma ya pek inandırıcı gelmiyor 😂
Işık hızı çok fazla yakıyor hanım kardeşim maleseef fizik açısından pek mümkün gözükmüyor arogdaki gibi abi çok iyi niyetli bir çalışma ama yemez olur sonra 😄
Hahahh aklıma geldi O sahne yahxhhahdhs
😃 Konu en son ben 55'lik bankta oturan erken emekliler gibi bitirmişken hanım kardeşim nerden nereye getirdik laf lafı açtı sdhsj
Çenemiz açılmış 😂 bi zamanda gidip geldik osmanlıya gittik sandım ama hala ilk Türk devletlerindeymisiz 😂
İlk Türk devletleri önemli Mete Han gibi çekik gözlere ayar veren uzaydan bile görülen sed inşa ettiren efsane varken, diğer dönemler İran saray eğlenceleri modunda geçtiğinden ünlü Ömer hayyam kasidelerinde anlatılan gibi bize denk gelmez yani artık 😅
Biz en başta dediğim gibi beton arasında yapısal sorunlarla beraber yaşamaya devam edelim hanım kardeşim en iyisi, kal sağlıcakla.
Az sonra Allah Allah diyerek kafirin boynunu kesecem çok gaza geldim 😂
Kendine iyi bak hoscakal :))
Hahaha sen yine de sakin ol hanım kardeşim iş açmayalım durduk yere başına gizli olmasaydın görüşürüz sorularında dicektim neyse artık :))
Allaha emanetsin :))))
Sende, gizli olmasaydın iyiydi 😄
Nefes alsın yeter
Kilolu
Detay istiyorum
Terazi ya tartması lazım hafifle işi olmaz
Offfff :(
Seksi
Detay istiyorum
Seksi işte şöyle uzun boylu fizkli
Kalcali güzel yüzlü ateş gibi bir kari
Fiziği iyi yüzü idare eder nasıl?
Eh işte
Şu bak lenn manken mı arıyorsunuz oğlum 😂
Akrebi kim sevmez
Daha açık anlatır misin
Akrep kadınını her erkek ister
Bence de istemeli kendimden biliyorum 😂
İşte herkese nasip olmaz 😂😂
Bilseler işte isterler de pek hemen belli etmiyorum kfkdk
Klasik akrep 😂😂
Sen nesin
Boğa...
Akrebi ilgi nerden
Bende kalsın
Pekiii
Peki pekala