Lafa gelince her şeyi yapabilen ama iş başa düştüğünde kımıldayamayan, kendini sürekli gösterme çabası içinde olan kişilerin burcu ne olabilir?


oğlak burcu olan insanlar genelde hırslarının kurbanı olduklarını çok geç fark ederler ve bu durumdan çoğu zaman pişman olurlar. Bu yazının amacını da sevgili oğlak olan @Alfoo kardeşim, yol yakınken hayatın tadını çıkarman için yapılmış bir uyarı olarak kabul et🦀🦀🦀🦀🦀
Hırs yapacak değerde bir şey varsa kurban olurum öyle hırsa :D
Hırsının sonunda kurban olmada sonunda 😄
Aslan ve boğadır ama fark var
Boğa yaparım der üşenir yapmaz kendimden biliyorum. :D
Aslan öyle yaparım böyle yaparım der ballandıra ballandıra anlatır ama içi boştur. :D
Ooo :D Aslanın ki daha beter ya :D
Aynen boğa üşeniyor ama boğa iyidir severim boğaları ❤️
Cevap
2Cevap
İkizler 😂😂🙈🙈yani ben kafamda 40 tilki var sanki hepsinin kuyruklarını birbirine değdirdim 41. Yi arıyorum 🙈
Bu kesinlikle ASLAN. Sevgilim aynen böyle gösteriş delisi ağzı laf yapar icraat 0.1 ağır ağır ilerler ve beni deli eder
Aslan burcu gereksiz.. egolu olur icraat olmaz yani çöp. Ben kovayım en iyi anlaştığım burç aşılanmış bir de alakası yok.. anlaşıyormuş gibi yaparım
@Mr_Mysterious34 Biz aynı fikirdeysek anlaşıyoruz ama değilsek savaş çıkıyor 😅 Ama bence ben üstünlük sağlamayı başarıyorum bir Oğlak olarak 😎
Sen oğlak mısın? Seni küçüük (: ben savaşmam kanımın ısındığıyla
@Mr_Mysterious34 nasıl yani
Ben olsam savaşmam tartismaya girmem diyorum yani bilmiyorum ilişkin ne kadarlık ne süredir berabersin ama ☺️
@Mr_Mysterious34 6 sene. Zaten kanserliğiz 😅 bu kadar uzun olmasının sebebi bile inat ya
İnatla evlenmiyor musunuz yani?
@Mr_Mysterious34 hayır canım evlenmeyecek olsam işim ne birde başıma bela alıyım 😂 Sadece yaşımız küçüktü o zaman şu an da üniversite, iş, askerlik ohoo işimiz uzun daha
Size hayatta başarılar o halde bu gidişle 30 u devirirsiniz 😜
@Mr_Mysterious34 abartma ya 21 yaşında da evlenecek değiliz var bie 4 5 sene
İkizler ve terazi... İşleri güçleri hayal kurmak.. ben kovayım icraat adamıyım 😈😈😜😜
ahshs boş verelim kaosa gerek yok 😎😏 Keyifli geceler..
Aslanlar ya çok atıp tutuyolar hepsinin içi boş skjfa
Aslan. Aslan görünce , aslan atıp tutmayı kes lan diyesim geliyor.
eylemde sifirim laftada sifirim
Tam bir oğlak :D
oha nerden bildin
bende öyleyim çünkü :D
ya bska yerfen gormussun slak
Fark eder mi :D
Karşılaştıklarım genelde aslan. Bazen de oğlak. Daha çok kişinin karakterine bağlı bence.
Yengecler
Ve bogalar
Balik ve Oglak kadar atan tutan bir burc gormedim
Anneme sordum aslan dedi hainn anne😁😁😄..
Aslan burcu'nun çoğu balon gibi.😀
Oğlaklar anca çene
Senin yüzünden burçların hepsiyle düşman olucam herhalde 🖤😂😂😂
Noldu be :D
Yalan mi lafta mükemmeller is ciddiye binince oğlak= aslında ben yoğummm😂😂😂
Yoo oğlaklar laf yapmayı sevmez aksine :D
Evet evet aynen hic ağızlarını açmazlar
Gıkları bile çıkmaz kljasd
😂😂
Boğalar demi 😂
Herkes boğa diyo :D
Yengeç de olabilir 😂😂
Yengeçler her zaman en kötüdür boğalar kalp gfhgf
Boğa burcu
Çok yavaşlar
Evet rahatlarına fazla düşkün oldukları için eyleme geçmekte zorlanıyorlar 😄
Himm.
Aslan
Oğlak
Bu burç sorularından gına geldi. Cidden inanıyo musunuz burçlara :D
kesinlikle başak burcu tam sevgilimi anlatmışsın😃
Aslan
İkizler net😄
Aynen öyle ve terazi 😂😂😉
terazi ve ikizler
En dandik burçlar
Akrep
Yanlış akrep konuşur ama icraat adamıdır asi olurlar agresif olurlar
Boğa 🤪
Kendisi oğlak burcu
Terazi
Boğa
İnsan kendini gömer mi furki gfhf
Knk öyleym çünkü tembelim ama çok laf ediyoruö
Helal valla :D
Tıp fakültesi için kafa var ama tembelim mesela çalışmıyorum her konuda öylryim eyleme dökemem ilişkidede
Yav salla ilişkiyi rahatlık en iyisi :D
Boğa
Oğlak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?