Aslan burcuyum ve gerçekten de doğru bence. Annem kova burcu ve iyi anlaşırız, bu yüzden dost diyebileceğim bir burç. Kova harici başak ve teraziler ile de iyi anlaşırım. Fakat bir aslan kadını olarak akrep kadınlarını da erkeklerini de pek sevmem, anlaşamam. Bu hayatta düşmanım diyebileceğim kimse yok ama olsaydı akrep burcu olsa şaşırmazdım. 🤤
Bu karak teri bize Allah ver mişken burç vardiye insan da böyle olmak zorun da değil ben akrep burcuyum sadakat siz deilim kötü deilim hislerim çok kuvvetli ve iyiye kullanırım