
Burcuna göre fiziksel olarak ne kadar çekici birisin?

Başak 😏
Ne kadar cooluz dimi 😂
Yess Emir 🦋
Eig için tskr ederim 🙏🏻🦋
%80 😂
Uuuuu hihii ahah :D
O nasıl tepki 😂😂😂
Ahahah biraz değişik kabul :D
Cevap
11Cevap
%60 mı yalan olum bak 2 3 kişiyi almışsınız ona göre yargılamayın benim gördüğüm neredeyse bütün ikizler çok çekicidir bende dahil 😐
Bana masal anlatma :D
Başak erkekleri için bu doğru bir sonuç
Akrebe ise, güzel demişler Allah bereket versin 🤣
Allah Allah başak erkeğiyim bence azla bir çekiciliğim yok.
Çekicilik tek fiziksel olmaz mantık ve görüşlerinle de bunu ortaya çıkarabilirsin. Örneğin; hiç kitap okumayanla haftada 3 kitap bitirenin kelime dağarcığı bir mi olur? Ne demek istediğimi sen anlamışsındır. 🤗
Hihiii anladım 😉👻👻
Yukseleni akrep olan aslan cekiciligi var ustumde hshsjsjjs
%170 yani :D
tabii😝
Başaklar her zaman çekici))
İvitt doğru :D
İlk kez ikizleri bir soruya gitmeden gördüm 😱 -normalde hep yengeç başlar ana ekranda-
~%0 olmalıydı 👻
Ben boğayım ama manyetik alanıma dışı sinek bile gelmiyor 😂😂
85 mişte hayır bende tip TE o kadar yok gairp geldi 🤣
Yalan diyür yaaa %100 olcak dghsfj
Kaç çıktı :D
yüzde seksen5 diyür teraziye süslü püslü bir teraziye yakismadi :D djgs
bu arada bazıları soruda sallamış sanki burçlarını bilmiyormuşum sırf yüksek yüzde olsun diye yükseleni demişler dgjsldfg
Ahah onların sorunu yaa :D
Onların sorunu tabi ama gülesim geldi sırf yüzdeyi yükseltmek için neyse bana ne çok umrumdalar ya
Şşşştt sakin laa :D
Ben sakinim ki :D
Timam :D
%90 Koc ben neymisim haberim yok😂😂
ama öylesin zaten sitede yavşayan yavşayana sana :D
Başak burcunu abartmışlar😂
Yooo hiçte bile :D
😊
Koç %90 diyor kesinlikle katılıyorum : )
Vayy anam vayy :D
😅😎öyle...
Ben zaten %100 çekiciyim :D millet peşimde koşuyo adeta :D
Hahah😅 daha ne istiyorsun o zaman😎
Hiçbir şey :D
Güzel o zaman😅😅
Buna iannaiyonuzmuuu
İster inan ister inanma eğlence amaçlı
%90 Ama %16153151452142 olmalı😎
%100 bee
Başak mısın kız sende :D
Yay 😏
Çakalll :D
%80 , az buldum 🦿
Takma kafaya ona bakılırsa ben de %100 ü hak etmiyorum :D
Kolayı var dostum değişelim 😄
Seni gidi seni başak burcu olcaksan gel :D
O sorun değilde sen akrep olmaya
hazır mısın? 🙆🏼♀️
Değilim :D
😂
Boğa Başak ve oğlak çok çekici
Koç kadını 90 olamaz. Yay burcu 200 % . Kova 100 %
Akrep olarak 80 miş ama bana biraz az geldi gibi
%65 miş bana kalırsa 0
Ne demek 60?
Sen istisnasın
😊
%65 buna da şükür be :P
Aynen :D
Wooow gerçekten de öyle mi?
Bu tabloyu hazırlayan kişiye göre galiba
%65 im 😇♒
Reis 85 olacak o ayıp etmişler sana 😊
Ee bu çekici olmayanlar kimler
Yok galiba herkesin bir çekiciliği var demek ki :D
😂😂😂 yalan
Yoo :D
Doooğru
%80 oo iyi olurdu
Yalnız benim %100 oymam :D
Doğrudur
Balık %75
yüzde 80 miş
%90 imis
Terazi %85
Doğru😆🤭
%80 iyiymiş
Ooooo boğayım demek ki çekiciyim tänkyuuuu
Ne demek 60? Meh
%95... 5 puanı nerden kırdılar acaba?
Terazi %85 cıktı.
%80
Akrep
🍀
%70 miş...
%80
Yay burcu. ♐
İkizler
Oglak 70 miş
% 95 😀
%80 mi 😒
Yüzde altmış
%95..
%70imiş
1.70 52 kgyim ve teraziyim %85miş
%90 bence yani doğru
Eh işteymişim😀
%85..
%85.
%95...
%90 ooo çok seksiyim dkdfjs
%60💅
Eh idare ederrr
Aslan. 🙄
%100 çekiciyim
Akrep
yüzde yüz
Boğa.
% 100
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar