Duygular deyince akla hüüüüğ modunda ağlayan sızlayan şeyler geliyor aklına çoğu insanın ama tam olarak öyle değil. Neyse artık sizin aklınıza ne geliyorsa. Karşı tarafa ifade etmekte en çok direnen, duygusuz görünen burç sizce hangisi?
Duygularını ifade etmekte en çok direnen burç hangisi sizce?
Her insanın duygusu vardır. Sadece duygularını dışa vurmayan içinde yaşayan burçlar vardır. Kovalar bu alanda öne çıksa da kova arkadaşlarımla konuştuğumda içlerindeki duygular da bir bir çıkıyor ortaya. İkizler de ekstra dışa vuruyor. Kendimden biliyorum 😄
Kova burçları dışardan her ne kadar eğlenceli, komik, sosyal, dışa dönük görünseler de kendi içlerinde önemli ve özel gördüğü duygularını gizlerler ve bunları dışarıya vurmakta zorlanırlar. Kova burçları disa dönük göründükleri kadar kendi içlerinde içe dönüktürler. Bu nedenle kova burcu diyorum.