Enerjisi hiç tüketmeyen burçlar kova ve koçlardır bence. Annem kova burcu ve yaşına rağmen geçlere taş çıkarır. Aşırı eğlenceli, hareketli yerinde durmak bilmeyen bir tip. Tanıdığım diğer kovalarda da durum aynı şekilde. Koçlar zaten eğlenceye aşırı düşün burçlardır. Sabahın köründe yatağından kaldırsan plana dahil olur, asla hayır demezler. Bu yüzden enerjisi hiç tükenmeyen burçlar benim için kova ve koçlardır! 🎈
Oğlak Burcuyum enerjim kendi kafasına göre bazen takılıyor iş yoğunluğu olduğunda da enerfim modum düşüyor ama. Sıcak kanlı neşeli tatliş biriyim bence
Yapmaya bak sen burçlara göremi enerji tükenmiyor hahahah zamanında şu burç olayını kim attıysa kızların beynini yaktı. Güneşle merkür aynı hizaya gelicek falan filan bilmem ne burç iyi hayat yaşıyacak, para bulacak, aşkı uçacak... tam bir zırva burç işini bırakırsanız ufkunuz daha çok açılır dikkat edin burç murç derken beyninizden olmayın.
Ben de o zamanlar aşk fenosu olmayı istedim😀 ama baktım çoluk çocuk bile oluyor yani görüşler kopya sorular desen içler acısı dedim neden ben değil )) ahaha olursun yakın zamanda bence 😊