Allah Allah çok ilginç. İşte bu yüzden burçlara inanmıyorum.😁 Benimle sevgili olup benimle gecinemeyen kimse olmadı. Hatta tum iliskilerde hep yapıcı olduğumu söylediler sevgililerine tüm çevrem de. Bir aksi yanım vardir ama onuda çok tatlı bulurlardi 😄
Biri aslandi liderdir ilsikide başı çeker diye konuşuyorlar aslan için ama öyle olmak istiyordu sanki ama mümkünü var mı? 😁 tek sıkıntımız bitmek bilmeyen tripleriydi. Bir diğeri ikizlerdi onunla da öyle ilişkimizde pek sıkıntı yoktu. Diğerini hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
başak burcuyum ama burcuma göre degil kalbime göre sevdigimle nasil gecinebilecegimi ögrenmek isterim 🙂
Burcuna göre düşük baya ama sana gore %%70 var sanki 😊
yetmiş yeterli kafi demek...🙂
seninle arkadas olabilir miyim? bu lutfu bana bahsedermisin?
Malesef. Burdan arkadaş olunmuyor
o zmn daha yetmemiş 🙂
😂😂
senin gülüsünü yaradana gurban olsunlar🙂
Sen yorulma ben soyliyim, oğlak ve birinin benimle geçinme ihtimali-0 lar da 🙄🙄
Oğlaklar %70 gecinilir bence
Güneşim Aslan
Ayım İkizler
Merkürüm Başak
Venüsüm Başak
Marsım Başak
%65 😊
Yok sağol ben geçinmeyi deneyerek hallederim burçlara havale etmem.
Yengeç burcuyum. Soyle bakalım
%70 vardır
Seversem, aşık olursam %500 garanti
Aslan 🦁 burcuyum söyle
%60 :)
Benle herkes geçinir be ama 60 da iyidir
Aslan gibi koçum de bakalım
Iki zor karışım %45 anca çıkar
Akrep 🦂 hadi belirt bakalım 😊
%55😊
Demekki barajı geçtim 😆😆😆
😂😂😂
😆😆😆
Burcum başak yukselenim akrep de bakalım 😄
Normalde başaklar %35 bana göre Ama akrepte işin içine girince %25 anca
Allah Allah çok ilginç. İşte bu yüzden burçlara inanmıyorum.😁 Benimle sevgili olup benimle gecinemeyen kimse olmadı. Hatta tum iliskilerde hep yapıcı olduğumu söylediler sevgililerine tüm çevrem de. Bir aksi yanım vardir ama onuda çok tatlı bulurlardi 😄
😂😂sevgililerin hangi burctu peki
Biri aslandi liderdir ilsikide başı çeker diye konuşuyorlar aslan için ama öyle olmak istiyordu sanki ama mümkünü var mı? 😁 tek sıkıntımız bitmek bilmeyen tripleriydi. Bir diğeri ikizlerdi onunla da öyle ilişkimizde pek sıkıntı yoktu. Diğerini hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu 😄
😂😂ikizlerle uyumlular cidden doğal yani. Ama bence başak erkekleri çekilmez. Bir basak olarak söylüyorum
Niye neleri varki ya 😂
Kova ♒ duruma göre geçinirim 🙂🤗
Kova hiç bilmiyorum. Duruma göreyse işine geldiği gbi demektir 1😂
Yani sinir edilip damarıma basılmadığı sürece sorun yok demek istiyorum
😂%oyleyse
%50.
Olabilir sen nasıl diyorsan öyledir 🙂😂😅😇
Boğa erkeğini söyle banağ 🥺
%65 görünümlü %75 bence 😊
tişkürlerr 🤸🏻♀️
Aslan😀
aa ben de
%75😊
Aslan
%60:)
Teşekkürler 😎
Yay burcuyum
%65oyleyse
Burcum Koç
%20 :)
✌🏻
Kova
%50 dyelim
Peki öyle olsun
Terazi burcuyum baba
%75oyleysee
Maşallah bebiş
Başak, söyle
Berkan bey sizsiniz geçim zor olur gibi %35diyelim 😂
%60 olmaz mı?
😂😂 kurtarmaz
Bu acıdı peki... sjsjjs
Acımasın 😂 seninle geçinemeyen ölsün
Hmm. Bak bu olur güzel insan 😊
Ya, zaten o da öyle çok lüks biri değil. 😁
Maddi açıdan demiyorum berkan 😂😂 geçim olur mu derken
Huyunu suyunu demek istedim
Haa, şimdi jeton düştü yaa ben çok takıntılıyım yaa bu huyumdan bıkar birde titizim😅😅
Kendimde diyom başakları sevmiyom.🤣
😂😂ondan dedim ztn
Ikizlerde çok iyi sayılmazlar yani evde bol bol boks antrenmanı yaparız. Sence başak ve ikizler olur mu?
Bilmiyorum ki. Uyumlu sayılırlar aslında. Ikizler eğlenceli başak ciddi
Axx birde enerjileri var yaa, ne zaman onun yanına gitsem 1 gün öncesinde evde bol bol dinleniyorum. 😁
😂😂
Bunu yapalım, şu oyunu oynayalım, buna bak, yok yok suna bak, benimle ilgilenmiyorsun gibi😪
Açıklaman iyi oldu yanlış anlaşılmaya müsait cümleler 😂
Ne demek burçlar benden sorulur 😎
Fish..😌
Kankam seninle %80 geçim olur
Kalan yüzde 20 nin.. 10 u uyuya kalma diğer 10 uda unutkanlık dan kaybedioz😭😭
😂😂kendinide biliyorsunn
Evt knka bilmemmi 😌😌kabullendim artık 😂
Düzelmeye çalışacağına
Onuda deniyorum 😌😌 ama kabullenmeden duzelemem yani😏
Neyi kabullenmeden hatanı mı
Hata ve eksikleri kabullenmek yani.. bunlari kabullendmedn baaş edemeyiz.. bende kabulleniyorum ve baş etmeye calisiyorum 😌
Aslan
%75😊
Soyle bakayım
Terazi burcum ikizler yükselen arkilerle çok çakışırım ama yinede geçiniyoruz ✌️oğlaklar la gecinemiyorum
%65 o da terazinin hatrına 😂
olur söyle
Burcunu söylememişsin. Amaaa muhtemelen %60 civardir
ikizler
Ovvv çok kötü %25 anca 😂😂
yok ya o kadarda değildir
Boğa
%65😊
İkizler
%25😊
Akrep
%55😊
Balık
%80😊
👍
Kova
%50😊
Başak
%85😊
Terazi burcu
%75 geçirilir bence 😊
Gecinilir
Boğa burcuyum
%65😊
Akrep güzel gözlü.
%55 bence 😊
%50 altında değilim en azından güzel gözlü 😊
Ikizler
%25 Zor çıkar valla ikizlerden 🤣🤣
Ah ikizler ah🤦🏻♀️😀
yay burcuyum
%60 belki
Oğlak
%70😊
Terazi ♎
%75😊
teşekkür ederim
Rica ederim 😊
kova geçimsizim
kova erkekleri çok pislik olur. kızları iyi olur
@BDSMSEVER31 evet
%50diyelim oyleyse 😊
Kova erkekleri niye pislik oluyor anlamadım
Başak
%35😊
Balık
%80😊
oğlak
%70😊
doğru 👍
tera
Başak
%35 anca 😊