Sevgilisiyle mutluyken birden mutsuz olup birlikte geçen vakti kabusa çevirebiliyor. Karşısındakinin fikirlerinden çok kendi fikirlerine önem verirler. Anlayacağınız biraz benciller, hep kendini düşünürler. Kendileri istedikleri gibi yaşarken karşısındaki insanın kendi belirlediği kriterlere göre yaşamasını isterler. Kıskanır, kısıtlar vs. Çok zekiler ama bu dillerine vurunca dur durak bilmiyor ve bu durum kavgaları da beraberinde getiriyor. Yine de her ikizler burcu aynı olacak diye birşey yok...
Aslında eğlenceli burçlar.. Hani değişken/tutarsız deriz ama o yönlerini görmezden gelirsen gün içinde ne kadar eğlendiğini göreceksin. Bir kere mizah anlayışları oldukça yüksektir. Canın hiç sıkılmaz. Sen sohbeti sürderemezsen bile merak etme çünkü karşındaki aşırı pozitif ve ortamı idare etme konusunda dilbazdır. Yalnız bu dilbazlık seni korkutmasın samimi bulduğu kişilere karşı oldukça yapıcı davranırlar. Kaybedecek değil, kazanacak günlerin olması dileğiyle))
Yaaa! Yeter ama gerçekten yeter ne bu ikizler nefreti? İnsan değil miyiz biiiiz? İkizler burçları, bu dünyada görebildiğin en harika insanlar. Şimdi ne desem kendimi övmüş olucam o yüzden biraz araştır derim. Ayrıca ayrıl sevgilinden de ikizler burcu sana katlanamaz
Ayrıl üzülürsün! Bu ön yargı değil gerçekler. Çünkü; çok şahit oldum aldattıklarına ve kız karşı tarafı üzerim diyerek ayrıldım diyenleride duydum. Erkekleri de farksızdır diye düşünüyorum... benim de hayatımda biri vardı. Hayatımı perişan edip gitti
Benim sevgilim de ikizler burcu. Doğru karatsızlıkları falan çok oluyor. Ama ben nedense çok alıştım ne yapıp yapmayacağını artık önceden kestirebiliyorum. Bence ikizler burcuna çok haksızlık yapılıyor. Sadece biraz karakterini çözmek icin zaman gerekiyor. Sonra her hareketini benim gibi ônceden tahmin edebilecek kivama gelirsiniz
hayatı ne çabuk öğrenmişsiniz ya hayatını burçlar denilen şeye göre yaşayan insanlar tamamen hayatta boş yaşıyan varlıklardır bence o çocuk senden ayrılmalı kendine denk biriyle birlikte olmalı
Burca göre kimseyi yargılama. Bu şekilde yargılayan insanların bir de ateist, veya herhangi bir soyut inancı olmayanları da vardır ki hayatlarını çok ironik şekilde yaşarlar.
Yoo söylediklerim tamamen burçlardan bagımsız alakasız ayrıca burçlardan anlamam alakam yok sadece bir burça bakarak birinden ayrılmayı düşünmenin ne kadar saçma olduğunu belirtiyorum
Ben de ikizler yükselenine sahibim ama ikizlerin en önemli yanı sevdiklerinin önüne siper olurlar, bu yüzden ex bf ile ayrıldım. Eğer burçlardan bu kadar tedirginsen burç bilmeyen biriyle çıkmanı tavsiye ederim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Başıma bişey gelmicekse söylim ben ikizleri seviyorum ya
Kocamda oğlumda ikizler burcu. Kocam bi soylediginiyoo ben oyle bisey demedim der hep oğlumda gülüp eğlenirken bir anda kiyamet koparircasina ahlamaya baslar , sen bilirsin yinede 😂