Regl dönemini kimi kadın hassas kelebekler gibi geçirirken kimi de canavara dönüşebilir.
Peki hangi burç nasıl regl oluyormuş gelin bakalım.😍
Oğlak
Oğlak reglken bir köşeye çekilip sessizce acısını çekmeyi tercih eder. İşkolik olan bu burç reglken de işine gücüne konsantredir. Tembellik yapmaz !

Aslan
Her daim güçlü görünmeyi seven aslan regl dönemini hiç bir şeyi yokmuş gibi geçirir. Regl mi o da ne ? Huh !

Balık
Tam bir drama kraliçesi olan balık regl dönemini en huysuz geçiren burçtur. En güzeli bu burcu reglken kendi haline bırakmak yoksa gazabına uğrayabilirsiniz.

Terazi
Regl dönemini oldukça dengeli yaşar teraziler. Ne canı çok yanarmış gibi isyan eder nede hiç bir şeyi yokmuş gibi davranır. Reglim işte biraz sancım var canım o kadar diyen biri varsa çevrenizde kesin terazi burcudur.

Koç
Regl dönemini koçlar gibi geçirir demek isterdik ama regl olmaktan adeta nefret eder. Reglken canavara dönüşebilir çok üzerine gitmemek lazım.
Akrep
Reglken akrebi ateşler basar. Zaten ateşli olan bu burç reglken ejderhaya döner dikkat ! Ateşiyle sizi de yakmasın.

Boğa
Regl döneminde herkesin canı çikolata isterken boğa kadını dünyaları yemek ister. Ne bulsa yer . Dikkat et boğa kadını , kilo alma bu dönemde .

İkizler
Regl abartılacak bir şey değil der , sonrada bir köşede karnını tutup ağlamaya başlar. İkizler burcu kadını regli çok gelgitli yaşar.

Yay
Regli en hüzünlü geçiren burç yay burcudur. Dokunsan ağlayacak gibi gezerler. Kıyamam onlara üzmeyin yayları.

Yengeç
Regl döneminin en tembeli yengeçler. Bir köşede hiç bir şey yapmadan reglin bitmesini beklemek isterler .Şimdi kim ped alacak diyip sabah taktığı pedle akşamı çıkarmaya çalışabilir! Tamam biraz abarttım ama bu kadar tembellik fazla yengeçler. Bi silkelenin.

Başak
Günde 10 defa ped değiştirmeye çalışır . Regl dönemini en pimpirikli geçiren burç başaklardır. Sakin olun başaklar kimse regl diye hastalıktan ölmemiştir size de bir şey olmaz.

Kova
Regl döneminde ödem toplaması diye bir şey evet. Sanki tüm ödemleri kova topluyormuş gibi her yeri şiş gezer kovalar. Reglken rezene içmeyi ihmal etmeyin aman !

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kesinlikle doğru! Yükseleni koç, burcum akrep dün bir kız arkadaşıma kaymışım ev inledi o derece. Tüm hıncını ondan çıkardım hiçte pişman değilim 😎😄
Aman aman ! Kendinize hakim olun :)
Başak gayet sakin aslında evet hijyen önemli sık sık ped değiştirmek iyidir, tedbirli olalım taşmasın dışarı yinede, teşekkürler yorumunuz için.🙂
Kesinlikle doğru ☺️ duygusal balıktan eser kalmıyor.
Bir de fazla karbonhidrat tüketince iyice ödem oluyor, doğru.
Canavara dönüşmek mi , ben o an kendimi birşeye benzetemiyorum pek 😂
Benim reglim çekilmez söyleyim. Bir balık burcu olarak dokunsanız size öyle söverim, sonrada ağlaya ağlaya sövdüğüm için üzülür, sonrada kahkahalara boğulurum.
Hiç de pimpirikli degilim
Dedi bir başak. Valla ben demiyorum astrologlar söylüyor 😂
Bazı konularda pimpirikliyim ama bu konuda degil😬 basak olmadığı halde benden daha pimpirikli insanlar tanıyorum, o nedenle kendimi normal goruyorum
Koçlar genelde zaten sinirli olur reglken insanlıktan çıkıyoruz
Doğru bir koç olarak üstüme geldiklerinde sinir patlaması oluyor
Çok doğru, teşekkürler.
Abla bir şey sorabilir miyim?
Çok doğru bence😂
Hangi burcsun :)
Balik😄
Kadın olmak zor yAa
Güzel anlatılmış :')
Regl dönemini burçlar nasıl geçiriyorsa mı yuhh
Aslan çok doğru 👍
Kesinlikle doğru
Ahah akrebim 😂