Anketler: Aşk İlişkileri
Durduk yere ortamı gerip "yazma" diyen sevgiliye tepkiniz ne olur?
Ben hayatta yazmam. Israrcı karakter bana göre değil. Siz ne yapardınız?
Aşk gerçekten de her şeyi̇n ama herşeyi̇n üstesi̇nden geli̇r mi̇?
Ne olursa olsun, ne şartlarlar da olunursa olsun, zorluklar vs. vs. gerçektende üstesinden gelinir mi herşeyin?
Sevgiliniz sizden daha güzelini daha yakışıklısını bulabilir mi?
Sevgiliniz sizden iyisini bulabilir mi?
Sevgilinizden gelen ayrılık mesajına ne cevap verirdiniz?
Sevgiliniz ayrılalım diye mesaj atıyor. Onun bu lafına karşılık ne cevap verirdiniz?
Kadınlar için sevgilisine seni seviyorum demek çok mu zordur?
10 aydır sevgilimle çıkarız konuşuruz ben ona çoğu kez seni seviyorum yazarım ama o yazmaz beni emojilerle onaylar. Ben büyün gönül penceremi açmışken o neden temkinli bu kadar. Pek anlam veremedim.
Sevgili olmak kolay mı yoksa zor mu?
Bazıları kolayca sevgili bulurken, bazıları neden bulamıyor? Sizce bu tip, para gibi şeylerle mi ilgili yoksa kişinin karakteriyle mi ilgili?
Erkekler utangaç kızları mı yoksa kendine güvenen kızları mı tercih eder?
Bence ben kendine güvenen kızı seviyorum. #RebelWolf 02 Ekim, 2023 Pazartesi 16.17
Sosyal medyadan tanışıp ilişkisi ciddi bir boyuta yani evliliğe falan giden oldu mu?
Sosyal medyadan tanisip iliskisi ciddi bir boyuta yani evlilige falan giden oldu mu hic? Olduysa nasil oldu?
Sizce evlilik teklifi ne zaman yapılmalı?
Kız arkadaşım ailesine değer veren birisi o yüzden aileler tanıştıktan sonra olsa daha iyi olur düşüncesindeyim.
Hoşlandığınız erkek size küçük bir sapıklık yapsa tepkiniz ne olurdu?
Sorum kızlara ama isteyen cevaplasın. Böyle baya hoşlandığınız/sevdiğiniz efendi bi çocuğun size küçük bi sapıklık yaptığını gördünüz. Diyelimki arkanız dönükken pop0nuza baktığını veya sizle konuşurken gözünün...
Sizce uzaktan sevmek iyi mi?
bence uzaktan sevmek iyi ama kötü tarafı da var tabi:) Uzaktan sevmek iyidir.. ayrılık yok, pişmanlık yok, kırgınlık yok, hayal kırıklığı yok ama her gece onu düşünmekten kafayı yemekte var aslında:) ben kendimi...
Beyler eşiniz kendi soyismini kullanmak istese tepkiniz ne olurdu?
Ben kendi soyadımı kullanmak istiyorum
Aşka inanır mısın?
Benim çok fazla bir inancım yok ama nasip kısmet diyorum. Neden inanır neden inanmazsınız? #RebelWolf 01 Ekim, 2023 Pazar 22.39
Aşk nefretten doğar nefretten mi aşktan doğar?
aşk nefretten doğar nefrett mi aşktan doğar? hasta hasta 😒size soru buldum hazırladım düzgün cevap verin ters cevap vermeyin dilekçe veririm mahkemeye ona göre sizi🤨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer




