Gerçek hayatta yakışıklı olup telefonla çekilen fotoğraflarda kötü çıkmak fotojenik olmayan bir erkeğin hiç şansı yokmudur?

Yani bugünlerde çoğu ilişki instagramda falan başlıyor en azından muhabbet. Kızlar da fotoğrafa bakıyor eğer fotoğraftaki hali begenmezlerse artık direk arkadaş olarak görüyorum cümlesini yapıştırıyor veya sırf konuşmuş olmak için konuşuyor ego tatmini yapıyor.

Bütün kadınlar instagramda ki erkeğin takipçi sayısına ve fotograflardaki haline göre Sevgili olup olmamayi daha adamı gerçek hayatta uzaktan bile görmeden karar veriyor.

Gerçekte yakışıklı olup fotoğraflarda alakasız abuk subuk bir tip çıkan kişiler de çok fazla.

Sanki önemli olan tek şey fotoğraf gibi bir algı oluşmuş gibi fotoğrafta iyi değilsen hemen arkadaş eğer fotografta iyiysen hemen sevgili. Fotojenik olmayan erkekler peki ne yapacak? Hele tüm tanıdıkları ile ancak instagramdan konusabiliyorsa ancak günlük hayatında yüz yüze bir çevresi yoksa sırf instagramda çevresi varsa.

Kadınlar cidden erkeğin eli yüzü resimde düzgün bile olsa yani resimde yakışıklı değil ama yüzü düzgün sırf fotoğrafa göre mi karar veriyorsunuz buluşup bulusmayacaginiza veya telefon numarasi vermek konusunda veya flört etmek konusunda. Yoksa erkekle 1 kere yüz yüze görüşüp ondan sonra mı karar veriyorsunuz?

Fotojenik olmayanlar ne yapacak benim gibiler
Gerçek hayatta yakışıklı olup telefonla çekilen fotoğraflarda kötü çıkmak fotojenik olmayan bir erkeğin hiç şansı yokmudur?
Cevapla