Arkadaşlar lütfen önyargılarınızı bir kenara bırakın, sadece yardım istiyorum yalvarırım..
Ben 21 yaşındayım, ablam ise 26 yaşında. Ve ben 7 yıldır ablama aşığım. Kendimi ondan uzak tutmak için uzak bir şehirde okuyorum. Ama herşey üstüme geliyor yaşamak zor geliyor. Psikolog, psikiyatr, cinci-üfürükçü, papaz... Kime gittiysem derman olmadı. Ne yaparım nasıl atarım bu hisleri?
Ben 21 yaşındayım, ablam ise 26 yaşında. Ve ben 7 yıldır ablama aşığım. Kendimi ondan uzak tutmak için uzak bir şehirde okuyorum. Ama herşey üstüme geliyor yaşamak zor geliyor. Psikolog, psikiyatr, cinci-üfürükçü, papaz... Kime gittiysem derman olmadı. Ne yaparım nasıl atarım bu hisleri?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar