Sahipsiz kalıp tutuşunca etekler , sahibine döner mi bütün köpekler? terkedip başka birini bulan geri gelir mi?

Bundan 3 ay önce anlaşamadığımızı ve çok kavga ettiğimi söyleyerek erkek arkadaşım benden ayrıldı. Ben ayrıldıktan sonra da ona çok değer verdiğimi hissettirdim hem maddi hem manevi. Teşekkür etti ama yoluna bak dedi. Hayatına birini almış ki ben onu sevmeyi bile hala çok severken. Şimdi whatsapp durumda falan değer verin yalnız değişmeyene falan twitterda da zaten şuanki insana verdiği değeri göremediğine dair paylaşımlar yapıyor. Allah çok büyük gerçekten oh olsun demiyorum yine de. Bundan sonra üzülmeye devam ederse bana dönmek ister mi sizce? Ona hep değer verdim ve onu hep bekleyeceğimi söyledim. Cebinde sanıyordur diyor herkes. Benden çok değer gördü yani. Pişman olması için o kadar dua ediyorum ki Ona kapı nasıl kapatılır göstermek istiyorum?
Sahipsiz kalıp tutuşunca etekler , sahibine döner mi bütün köpekler? terkedip başka birini bulan geri gelir mi?
Cevapla