Yani haksız mıyım?
Gittiniz madem aşk yapın.
Poz vermek yerine aşkla sevişin!

Gittiniz madem aşk yapın.
Poz vermek yerine aşkla sevişin!


Bence onlar da senin dediğini grafite olarak sana sunmayı da düşündükleri için sende faydalan diye :D yapıyorlar galiba ama kendilerine özel durumlar da ise senin dediğin gibi aşk ile yuvayı taçlandırıyolardır da o bakımdan mutluluklar dile :)
Çok haklısınız paramız olsa bizde evlenirdik yani olan var olmayan var kıskanırlar
Bazen korkuyorum sevişirken de fotoğraflayıp paylaşıverecekler diye... Eksik olan paylaşmadıkları tek şey de o zaten, paylaşsalar rahatlayacaklar sanki :))
Paylaşsınlar. Onlar da rahatlasın biz de.
Balayın da bir tek pozu ben ona veririm, başka poz moz yok.
Tebrikler. mm Harika yorum. Wauvvv... 😉
Cevap
17Cevap
7-24 yapacak halleri yok sonuçta 🙄 ilerde o güzel günlerin anısı olur. Beraber bakarlar, hatıralarını konuşurlar vs
Haklısın. Ben olsam bol bol güzel dakikalar geçirirdim. Anı yaşamak gerek :|
Seviştiklerini paylaşmıyorlar diye sevişmiyorlar mı sanıyorsun 😀
Zamanı boşa geçiriyorlar. Her saniyesini çok özel değerlendirmek lazım. Sevgili arkadaşım @Aybükem78 in dediği gibi tek pozu O' na vermek lazım... 😉😎
@Aybükem78 😉😚😎
Fotograf çekilir anı olsun diye ama medya da paylaşılmasına hoş bakmıyorum.
Biraz kendilerini kanıtlama isteği var gibi. Başkalarının düşüncelerini biraz fazla önemseyen en az biri var demek bu.
Evliliğe bakış açısına bağlı. O insanlar hayatı paylaşmak için evleniyor demek ki akılları fikirleri başka yerlerde değil
Dürüst olayım hiç görmedim öyle birşey, gittileri yerlerden bana 3-4 foto atanlar oldu ama abartılı bir durum yoktu. Umarım anlattığınız gibi değildir
Kankaları, arkadaşları ve hasetinden çatlatılması gerekenleri nasıl kıskandıracaklar dimi ;)
Onlara her gün bayram
Balayı demek para demek
Para varsa balayı hep vardır
Canları sıkıldıkça fotoğraf instagram filan falan..
Öyle olursa ama internette bakın biz eğleniyoruz resmî atamazlar. Gümümüz de resim çekmek herşeyden daha önemli hale geldi
Zaman çok bırakalım harcasınlar, kamera arkası belki dediğin gibidir.
amann hepsinden herkezden biktimm hepso mall ya Allah hepsinin belasini versin
Heeee atın kenara kameraları fotoları essekler nedir bu ya
Gün-de 3kez yapsalar bile fotoğrafa vakit kalabilir 😉😉😉
@efe-efem evet aynen
@efe-efem bismillah 😄😃
Poz vermeden önce veya sonra sevişiyorlardır belki de.
Aşkla sevişmediklerini mi düşünüyorsun
Mümkün.
Ilişkileri basitleştiren sosyal medya degilmi zaten
Bizde bol bol resim çektik gezdik ama hepsi bizde saklı
balayında umreye giden var.
Telefonları açık tutmak bile saçma
Göstermelik sevgiler.
Herkesin kendi tercihi başkan 🙂
Hava atıyor evlendim diye..
#MelankolikDuygular
Evet, gerçektede bende bu durumu çözemedim.
Aynen olan var olmayan var
Fotoğraf gene iyi, canlı yayın açanlar var
Aşklarını başkalarına göstermeyi seviyorlar:))
Ani yakalayayim derken ani kaciriyorlar.
@Erdogannn Sürekli sevişmek gerekmez anı yaşamak için.
Onlar aşkla sevistikten sonra çekiyor onları
Oruçludurlar belki abi😂
Aynen haklısın bencede.
ikisininde cinsel yönden problemleri olduğunu..
Çok haklı bir isyan😂😂
Aralıksız aşk yaşamak bence sıkıcı olur
Biz öyle bir hata yapmadık 😉
Kendilerni gösteriyorlar yapmacıklar.
İlla ki sevişiyorlardır
Yani bütün gun mu sevisecekler foto da cekilir
Zevk renk meselesi
Her şeyin zamanı var
dogrusun
Göreceli bişey
cok seker
devir o devir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar