Evli olduğum halde flörtleşmek çok hoşuma gidiyor, bu yaptığım yanlış mı?

Arkadaşlar ben 2 yillik evliyim, evlendikten sonra resmen taliplerim arttı benim de hosuma gitmeye basladi. Bir sürü erkekle flört ediyorum. Sizce bu yaptığım yanlis mı?

Kocami aldatmiyorum yanlış anlaşılmasın. Onu çok seviyorum ama flortlesmek diger erkekleri etkilemek cok zevk veriyoe.
Evli olduğum halde flörtleşmek çok hoşuma gidiyor, bu yaptığım yanlış mı?
Cevapla