1 çocuğum var. Dünden beri ağlıyorum ne yapmalıyım bilmiyorum
Cinsel içerikli konuşmalar yapmış kız +18 fotoğraflar atmış
Cinsel içerikli konuşmalar yapmış kız +18 fotoğraflar atmış
Senin için çok üzüldüm. Ama üzülme tamam mı. Bütün erkekler yapıyor neredeyse. Allah'tan korkuları olmayınca böyle oluyor. Ben kaldıramam ayrılırım çocugum olsa da. Sırf biriyle sadece normal sohbet ederek mesajlaştı diye nişan attım ben. Göster ona mesajları, utansın. Ve boşan. İlişki yaşarken bile o kızları düşünür seninle. Hastalıklı insanlar bunlar. Yazık. Allah kalbine rahatlık versin inşallah
Aynen o aklıma gelmedi
Sanalla başlamış yakında reele dönüşür emin ol, bir kez yapan hep yapar muhabbeti o kadar doğru ki.. Kendine güveniyorsan, ayaklarımın üzerinde durabilirim diyorsan ayrılman daha iyi olur ilerisi için. Çünkü daha kötülerine şahit olursan daha çok yıpranırsın çiçeğim.
@Anqmar canımm. 🎈
Şimdi bişe desek boş çünkü o konuyu buraya yazdıysan kiiiiiii kabullenmek duygusu olmuş napayım sonrası fikri almak istiyon merak etme sen ayrılmayacan bir barış seks yaşıyacan olay kapanıp gidecek özde ama senin dilde bitmeyecek o kocan her seni sinir ettiğinde ilk aklına o mesajları resimleri +18 leri yüzüne vuracan bak bak yine çenemizi yordukkkk
Git güzelce davanı aç, o görüntüleri, varsa yazışmaları kopyala ve dava dosyasına eklet, sakince sonucu bekle, hem eşine hem diğer kadına (birden fazla ise daha iyi) maddi manevi tazminat davası + nafaka + boşanma davası aç oranlarını avukatın belirleyecektir. Ömrünün sonuna kadar çocuğunla birlikte ye nafakayı keyfine bak.
Cevap
72Cevap
Ya canim cok kotu duygu ya Allah im kimseye yaşatmasın. O mesajları okurken çektiğin acı... Ya çocuğun var birde küçük bir insan neden böyle bir şey yapar ya. Kopyasını elinde mutlaka bulundur ama cidden üzüldüm be yapacaksın sen ya boşanman gerekir ama işte demek de kolay değil bir süre takipte kal
Göster ona herşeyin farkında olduğunu daha da devam ederse dava açacağını söyle. Uyarını çek gerisi ona kalmış birşeydir. Ha bu arada kocanın ailesine de göster herşeyi haklı taraf kim haksız taraf kim görsünler.
Eşinin yanında uyuma senin değerini anlasın. ne diyorsa ağırdan al kendini. bağırarak onun seviyesine inme. üzülerek kendini yıpratma.. Elinden geldiğince ağzına s. c derim
@cem35o1 tecrübeyle alakası yok. şimdiki biz bayanlar çok bilgili olduğumuz için hata yapma olasılığımız çok düşük diyelim
@cem35o1 evet ondan. bu düşüncene katılmıyorum. bu konuyuda uzatmak istemiyorum sende uzatma kes.
Ooooio acaip gomdun adanma yanliz
@askadamiEmre ben kimseyi gömmedim sen de ortalığı ateşe verme. kaç yaşındasın hala gaz veriyorsun aklın sıra
Yaren evlimisi n
@askadamiEmre lazımmı
He lazim. vercenmi
@askadamiEmre karı gibi benimle laf dalaşına gireceğine adam ol azıcık ölmezsin
Konusma ya
@askadamiEmre aman ben susuyum sen konuş. sakız almayı unutma cak cak ciğnersin
Konuşmaları ss al mahkemede çok işine yarar ufak bişeyde yuva yıkılmaz sözlerine kulaklarını kapa öyle düşünüyorsan da düşünme sen kadınsın bunu yanına kar mı bırakacaksın 😏
Bu isler okadar kokay degil erkegi buna iten sebepler ne kadinlarin geneli nasilsa evlendim sal cayira yapiyor hic kendilerine bakmiyor oh cocukda oldu yn gel yat yaoiyor bu saklanamaz bir gercekdir erkekler ac gozludur tamam kadinda estetik zrafet demekdir erkegin gozunu doyuramazsan gozu hep disarda olur ayni sey kadin icinde gecerli sen kqrina dam gb davranmazsan oda davranana gider
@007mert ya lütfen bana cevap yazmayın sabah sabah geriliyorum ne demek kadın kendini salarsa ya saldıysa söyle dikkate almadıysa boşa ama bu tarz erkekler böyle sanaldan takılmayı hobi ediniyor burda boş boş kadına çamur atmayın ne erkeğin ne kadının böyle birşey yapmaya hakkı yok. Ne kadar normalleştiriyorsunuz bu işleri ya. Herkes hak ettiğini yaşar o yüzden kolay bu işler. Böyle bir kadın ya da erkekle aynı evi paylaşmaktan iyidir. Herkese hak ettiği değeri vereceksin öküze kravat takmanın alemi yok..
Ben böyle şeyler görmeye alıştım. Birisi çıkıyor eşim beni aldatıyor birisi çıkıyor evli biriyle ilişki yaşamak güzel diyor. Birisi çıkıyor evli bir adamdan hamile kaldım falan. Valla insanlar kendi kendilerini yok edicek eminim.
esinden ayrilma. ama hesap falan sor bir yanlislik yapmis affedebilirsin. bence normal diye dusunuyorum her erkek yapar boyle birsey. bir keresinde komsum esinin baska kizla yattigini gormustu ama ayrilmadi affeti sonra Şu an mutlu yasiyorlar
Onu yatakta etkilemeye cals fantezi ic camasirlarindan falan al cocugun olunca kadin olmayi birakma yoksa kaybedersin
Böyle bir durumda ne yapmalayım diye kafanı yormadan hemen boşanmalısın.. Bunun başka hiç bir açıklaması olamaz..
Bak ben bekar halimle o işlere girişmiyorum kocanın ne durumda olduğunu sen anla :D resmen "evli abazalığı" diye bir şey var
Herşeyi belgele ss al kendine gönder garantile boşanma davası aç iyi bir nafaka ve tazminat alırsın sıkıntı çekmezsin
Utanıyorum hemcinslerimden, SS al mahkemede işine yarar.
Birşey olmaz sıkılır bir zaman sonra. Sende ilgilen eşin ile biraz. Yalnızken güzel şeyler yap gözü dışarıda olmasın
Bu nasıl vicdan nasıl mide. Cidden şaka gibisiniz
Eee öyle sıkılacak tabiiki. Sanaldan nereye kadar devam. Konuşur bırakır. Kendisini üzmesin kadın. Kötü birşey mi dedik. Hem belki eşi ilgiyi beğenmiyordur. Çözüm kendi elinde
Sende ilgilen eşinle güzel şeyler yap demen sanki aldatmanın nedeni varmış suç aldatılandaymıs havası veriyor. Olmuyorsa boşanır ihanetin nedeni bedeli affı olmaz!
Boşanmak kolay mı? Ne yapacak kadıncağız. Birde çocuk varsa. Adam yapmış bir eşeklik. Dedim ya sıkılır yani. Herkes aldatıyor. Sanal ya da reel.
Herkes aldatıyor lafını asla kabullenmem. Kusura bakmada kimse kimseyi çekmek zorunda değil. Senin düşüncen yüzünden ben çocukla naparım düşüncesi yüzünden dayak yediği halde şiddet gördüğü halde boşanmayan kadınlar korkan kadınlar var o şiddetin içinde büyüyen cocuklardan biriyim ben. Hala atlatamadim. Atlatamayacagimda. Hatadir yapar yuva yikmak kolay değil dediler hep annemede. Ben evlenmeyi dusunmuyorum bunun yuzunden. Sonra biri cikip diyecek hatadir yapar napacaksin cocukla. Sanki cok normal birsey gibi yansitmayin!
Aile içinde şiddet ve aldatmak normal birşey değil tabiiki. Fakat hemen boşanıp sonraki adımı da düşünmek lazım. Senin yaşadıklarını bizde yaşadık yani. Sadece sen değilsin.
Böyle yasayip böyle dusunmende babamı animsatti. Evlenme olur mu?
Evliyim zaten ki. Ellerinden öper 6 yaşında bir oğlum var.
Bu dusunceni yansitma o zaman çocuga. Allah bağışlasın. İhanetide basitlestirme
Sana mesaj atabilsem konuşurdum daha
Yok sağol
Allah sabır versin ya 😓 konuş bir eşinle bekarà eş boşanmak kolay o yüzden bir sinirle boşanmaya kalkma otur güzelce konuş sonra kararini verirsin
Kardesim erkeklerde var boyle seyler.. uzulme bu kadar.. bu erkeklerin zayifligi acizligi.. seviyorsan onu affet.. takma kafaya.. dua et.. Allahim onun kalbini sevgiylr doldur de.. inan ki duzelir bu durum
At bitir ayrıl diyenlere kolay. Kendisiyle konus bunu niye yaptığını sor duruma göre son ver ya da şans ver ama tekrarını affetmeyeceğni de söyle
Hem moralim bozuluyo hem sinirlerim bozuluyo bunları okuyunca. Allah sabır versin.
Süründur. En sağlıklısı boşanmak sanırım +18 resim atmak nedir ergenler gibi.
Sen bilirsin. Büyüklerinden birine durumu anlat. En iyi kararı sen verebilirsin.
ohaa manyak adam.. sor kendine.. durunları anla.. gerekirse ailenl paylaş fikir al
bosan demk basitlik hislerin var mı ilk kesmi yapiyo affedilmk istiyomu sen affedebilcekmisin
Sen nereler desin
Tomsuzjeri
@Çılgınbebe bana bunu sorman normalmi
@Logwin oldu bisiyler
Boşan gitsin. Delilleri de al mahkemede kullanırsın.
Umursama yaşayan bilir bunu ama sonu hep kavga gormedim de geç
Delillerin elinde oldun direk git boşa beklemeye değmez öyle insanı
numarasını ifşa et burdakiler bir yüklensin zaten pişman olur
bak su pezev vinkie korkut beni aldattin sana yaziklar olsun de ben gidiyorumde birazda o üzülsün
Eşin zaten seni boşayıp onla evlenecek
O yüzden çıkartabildiğin kadar zorluk çıkart
Esinle aran nasil neden boyle ihtiyac duymuski yatak odaniz ne durumda
Hiçbir zaman geri çevirmedim onu
Bu nasıl bir görüş ihanet ihtiyaç değildir. Basitlestirmeyin
Eden nasıl ediyor. Bırakın bunları ya
Senin bu yanlışı doğru gibi yansıtmanda aynı suç biliyorsun değil mi?
Öncelikle sakin ol ve çek kenara konuş amacın ne ne yapmaya çalışıyorsun de ağlayarak sadece kendini ve çocuğunu yıpratırsın
Şöyle bir düşün boşanmak mı daha az verir evli kalmak mı ona göre kararını ver
Aynen
Cinsel manada bir birleşme olmuşsa sıkıntı ama eğer Sadece konuşma düzeyinde kalmışsa Bence abartmana gerek yok
bence kestirip atma bir şans ver çocuk var sonuçta... inan bana erkeklerin çoğu bunu yapıyor sadece seninkisi yakalanmış...
kaç yaşında insansin kendi hayatinda kendi kararlarini verebilirsin kimsenin seni yönetmesine gerek yok
Normal yaa takılma ablacım her evli erkek kaçmak yapar sen de erkenden evlenmişsin demek ki zaten bunu baştan kabul ederek evlenmişsin
aklının kullacaksın özelden mesaj atarsan yardımcı olabilirm :)
Sitede herkez bekar ama nasılda gizli olunca herkez evli aldatılmış anlamıyorum
az rahat birak erkek biraz özgür olmalı döner dolaşır gelir eve
Sağduyulu ol üstüne çok gidersen daha fazla uzaklaşır senden
Bu kızlar soruyorun kadınlarınıda nedense kocaları aladıyor türkiyenin nüfusunu geçti 😂
Vay p. şt. ben bekarım bizim hakkımızı yiyor. Bende karısına mı asılayım?
Erkekler ciplak kadinlari sever onunde dekolte mini tarz dolas ya da yanlisken anadan dogma seviyoruz bu halleri erkekler olarak
Boşan demek ne kadar kolay. Kızlar sanki on kere evlenip ayrımış. Dul kalında potansiyel seks olarak görülmek nası bir duygu anlarsınız.
O kızı yakala şacını başını yol yaşı gara gelesicenin
Bunu eşinle birlikte oturup konuşmak lazım hata kimde
mutluysan bence sakin ol kimseye söyleme bir sey olmaz
Bikere yapan bidaha yapar. mesaj kayıtlarını kendine gönder
vay eşoğlusu vay gül gibi karısı dururken bak şuna bak sen :)
boşver çoğu yapıyo zaten sen onun eşisin sahibisin yakında bırakır bu huylarını
Kaç yıllık evlisiniz?
3 yıl
onu rezil et sokaga at
Boşanmalısın
şerefsizmiş kocan kusura bakma
Eşine sordun mu?
Neden böyle bir şey yaptığını?
Boşan. Allah belasını versin eşininde..
popona bas tekmeyi gitsin sorduğun kabahat
Demwkki sende bazi eksiklikler varki
Allah şöyle uç kuru kırılsı emi
sikintili durum. ama gecicidir. yaslariniz kac
23-26
:( konuş bence ama bunu kabul etmeyeceğini bilsin.
Sakla onları mahkemede lazım olur
Neyi hak ediyor ise onu yap
Allah belalarını versin ya ne diyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar