Nişanlıyken aldatıldığımı öğrendim, şimdi evliyim. Ne yapacağım bu acı ile?

Nişanlıyken aldatıldığımı öğrendim Şu an çok kötüyüm😳😢 Biz konuşurken bile benimle tanışmak isteyenleri beni istemeye gelen çocukları görmeden elimin tersiyle ittim😒 keşke de konuşsaydım Şu an o kadar pişmanım ki öyle saflık sadakat yaptığıma. Ben onu çok severken gözüm ondan başkasını görmezken o beni aldatmış. Onun her dediğini yapardım hediye mis çiçekmiş hiçbirini istemezdim evlenirken fazla masraf yapmadım zaten ne istediyse yaptım ve o benim ilkimdi konuştum nişanlandım evlendim cinsellikle alakalı hiçbir şeyi bilmiyordum ne öğrendiysem eşim öğretti bana. O ilkimdi her anlamda. nişanlıyken bir kere bile kavga etmedik çok kötü bir duyguymuş. Şu an ağlıyorum. Bunu duyduğum an kafamdan aşağı kaynar sular döküldü gibi oldu. Ve herkes beni eşime yakıştırmaz sen daha güzelsin der. Dayanacak durumum kalmadı artık kafayı yemek üzereyim... Bana boşan filan demeyin öyle bir imkanım yok ki duruyorum. Kelimelere dökemiyorum ki içimdekileri. Kızlar size tavsiyem kimseyi tanımadan evlenmeyin. delirecek durumdayım şuanda yorumlarınızı bekliyorum kafam dağılsın...
Nişanlıyken aldatıldığımı öğrendim, şimdi evliyim. Ne yapacağım bu acı ile?
Cevapla