Öpüşmeyle sevişme çok farklı şeyler mi sizce? 4ay erken mi bunun için?

Sevgilim direkt konuya seni çok özledim geldiğimde doya doya öpüp sarılıcam dedi. Hatta bunun ilerisine gidip sevişelim mi bir ilk olsun zaten öpüşmeyle sevişme arasında fark yok dedi. 4aydır sevgiliyiz. Sizce de erken değil mi? Ben seni sevgilim olarak değil eşim olarak görüyorum güven miyor musun hâlâ falan diyor. Birde bence öpüşmeyle sevişme hiç aynı şeyler değil. Sizce çok fark var mı nasıl oluyor daha onu bile bilmiyorum çok safım sanırım.
Öpüşmeyle sevişme çok farklı şeyler mi sizce? 4ay erken mi bunun için?
Cevapla