Hamileyken aldatıldım ve şu an çok büyük bir boşluk hissediyorum, ne yapmalıyım?

Çok büyük bir aşkla evlendik. Çocuk sahibi olmayı da benden çok eşim istiyordu. Hamileliğin son zamanlarına doğru aldattığını öğrendim. O andan itibaren içimde bir boşluk hissi var. Ona karşı ne nefret ne sevgi ne aşk besliyorum. Sanki ruhum yok gibi. Eşim kaç kere karşıma geçip kız bağır bir şey yap böyle durma dedi. Ama elimde değil. Bebeğin kırkı çıktı ama ona karşı bile bir şey hissetmiyorum. Annem olmasa bakamazdım sanırım. Normal olmadığını biliyorum ama bu durumdayım. Ne yapmam lazım? Delirdim mi noldu anlayamıyorum.
Hamileyken aldatıldım ve şu an çok büyük bir boşluk hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla